Advertentie | |
|
![]() |
|
1) Ik ben 19 jaar.
2) De visie van meeste jongeren is wat beperkt.. 3) Als het goed is krijg je al wat informatie bij het vak maatschappijleer. ------------------ Unexplained - At your servers!
|
![]() |
1. 17
2. Over het algemeen wel 3. het heeft alleen zin als de jongeren er wat van willen weten. Je krijgt nu al vanalles over politiek te horen bij maatschappijleer. Als ze dat willen weten, dan onthouden ze het zo ok wel zonder een extra vak. Het heeft geen zin om ze nog een vak door de strot de duwen. |
![]() |
|
1) Hoe oud bent u? 18 2) Vindt u dat jongeren te weinig over politiek weten? Ja 3) Moet politiek daarom ingevoerd worden op school (éénmalig of als vak)? Als keuzevak, dan kunnen mensen die zich ervoor intresseren het kiezen en mensen die het nix boeit niet.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) Nee 3) Nee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. 17 2. Ja.. tenminste in mijn omgeving zijn er niet veel jongeren die er echt in geïnteresseerd zijn of er echt verstand van hebben ofzo.. 3. Dat hoort bij maatschappijleer denk ik.. ------------------ *leerlinge in de emo-sekte* [Dit bericht is aangepast door Pebbles (13-03-2002).] |
![]() |
|
1) Hoe oud bent u?
Zeg maar "je." ![]() 2) Vindt u dat jongeren te weinig over politiek weten? Neuh, als bepaalde jongeren het weinig interesseert, hebben ze er ook niks aan om veel over politiek te weten. 3) Moet politiek daarom ingevoerd worden op school (éénmalig of als vak)? Nee, de hoeveelheid schoolvakken is al groot genoeg. Het zit bij ons op school trouwens al in het vak geschiedenis. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD wil debat over kerk en staat T_ID | 64 | 25-03-2011 14:23 | |
Halt tegen islamofobie: debat over islam en anoniem solliciteren Gatara | 18 | 26-04-2007 13:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Debat Chomsky/Foucault, '71 EggeD | 3 | 26-02-2007 17:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor altijd slapen ( Islam en het debat) Valentijn | 8 | 18-11-2004 12:19 | |
Wallage en Hirsi Ali gaan openbaar debat aan Atje85 | 146 | 22-01-2004 14:21 | |
Integratie tegen Wil en Dank (Debat) Falku | 0 | 01-04-2002 19:16 |