hallo allemaal,
ik heb woensdag een debat. Ik ben tegenstander! van de stelling: Identificatieplicht vanaf 16 jaar. Ik wil graag jullie mening. Of ie nou voor of tegen is (het liefst tegen natuurlijk) en als het kan met argument! heel erg bedank!
kizzzz
ik denk dat ze dan eerst die krengen een stuk goedkoper moeten maken, want ze zijn nu echt f***in duur! en ik vind het niet echt grappig als ik dat ding continu moet meesjouwen. en als zo'n vieze juut naar me toekomt vind ik het ook niet leuk om hem te vertellen wie ik ben.
ciao
veel succes trouwens, als ik nog een briljante inval krijg hoor je het
Tegen. Onze privacy wordt daardoor geschonden en het is voor de mensen die oorlogsherinneringen helemaal niet te verteren ( Ja ik weet dat velen van hen nu natuurlijk niet meer leven, maar toch)
Tegen want hierdoor wordt inderdaad een deel van de privacy geschonden en mensen vinden het niet prettig om op straat aangehouden te worden om maar te kijken of je je id wel bij jue hebt wat dan dan zeker zal gaan gebeuren omdat niemand anders zijn id gewoon niet meeneemt.