Advertentie | |
|
![]() |
|
Geweldig topic dit, heb me echt kapot gelachen om die eerste post
En tja, het is en blijft een irritant mens, maar dat is een van de vele redenen waarom die serie zoveel HUMOR heeft. Echt op het moment is het geen soap, maar gewoon een lachserie. *Grin*
|
![]() |
Ik moet hier toch weer ff op terug komen, maar ondertussen hebben Rick en Kimberly wat en OMG....Wat een ramp.....met dr maagdelijkheid.....Als je maagd wil blijven tot je huwelijk is dat je goed recht, maar, nogmaals OMG (!!) Wat een vreselijk drama....ik heb eg heel wat teiltjes vol gemaakt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kijk zo nu en dan ook maar half, dus ik volg t ff helemaal niet meer. Ja ik weet dat Rick nu met Kimberly heeft en dat CJ Becky leuk vindt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat denk je wel niet? ![]() Die Kimberley die kan wel beter krijgen dan die schoft van een Rick, die haarop allerlei manieren het bed probeert in te praten. Dat vind ik nou echt fok op van hem... En Amber omg? Je bent fan van Amber? Jezus christus hé, ben je wel goed bij je hoofd? Heb je die vreselijke rotkop van haar wel eens gezien? Die lelijke lippen en die gigantische kin. Echt een walgelijk kind! Echt verschrikkelijk hoe ze misbruik heeft gemaakt van haar nichtje. Becky is juist een schatje... Oké Brooke is wel oké! ![]() Nee, mijn all time favorite is toch wel Sheila. Zij was pas kewl. Zij heeft Stephanie pas echt goed kapot gemaakt ![]() ![]() ![]() En Clarke Garrison, hij is pas de man. Met zijn sneaky spelletjes. Geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|