Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 20:05
Fee
Fee is offline
Nou, de titel zegt het al, alles wat je over haar kwijt wil kan hier.
Even mijn persoonlijke mening over haar:
Ik heb echt nog nooit zo'n dom, achterlijk, zielig wijf in een soapserie gezien! Dat gezeik over Rick, Hallo! Ze hebben net 1 keer gezoend, get over it! En dan die dromen van haar, waarin Rick en zij elkaar de eeuwige liefde verklaren, daar ga je toch spontaan van over je nek! En dan nog dat geheim van Amber, kan ze zich niet gewoon met haar eigen zaken bemoeien, wie denkt ze wel niet dat ze is, dat Rick haar ook nog steeds behandeld als zijn all time love. Ik erger me echt altijd helemaal dood als zij in beeld is, wat een verschrikkelijk nutteloos irritant personage! (Op 2 en 3 volgen Tawny en Becky trouwens, ook very irritante persoontjes)

Zo, dat lucht op. Nu jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2002, 20:31
Iduna
Iduna is offline

Amber rules
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:25
Verwijderd
erg leuk meisje.. maar haar rol is irri als ik het toevallig zie

droom droom over rick
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 11:57
BCR
BCR is offline
Jaa, idioot! Ik kan haar ook niet uitstaan, met haar pruilipje. Ze mag misschien wel knap zijn, maar ze heeft echt een stomme rol! Walgelijk, ga achter CJ aan ofzo, die is veel cuter dan die ook zo walgelijke Rick!

Oud 19-09-2002, 14:00
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zijn er ook personages in The Bold tegenwoordig die niet dom, achterlijk of zielig zijn?
Oud 19-09-2002, 15:47
Fee
Fee is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Zijn er ook personages in The Bold tegenwoordig die niet dom, achterlijk of zielig zijn?
Ja hoor, Amber is kewl. Brooke is ook leuk *is anti-Stephanie*
Ridge mag dr ook wel uit (die heeft een rotkop) Ik geeft toe, de meeste personages zijn nix Maja, verslaaft he...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 15:52
Main
Main is offline
leuk om te zien, hoe mensen zich opwinden om een soap personage
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:15
PrimRose
PrimRose is offline
Geweldig topic dit, heb me echt kapot gelachen om die eerste post

En tja, het is en blijft een irritant mens, maar dat is een van de vele redenen waarom die serie zoveel HUMOR heeft. Echt op het moment is het geen soap, maar gewoon een lachserie.

*Grin*
Oud 21-09-2002, 18:31
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik kijk weleens met mijn moeder mee...
Het enige wat ze kan is pruilen.
Zo kan iedereen natuurlijk wel acteren.
(als je dat acteren kan noemen, wat ze in een soap doen)
Oud 22-09-2002, 08:08
BCR
BCR is offline
wat is trouwens dat plan van Ridge en Erik??
Oud 22-09-2002, 09:59
Saartje*
Saartje* is offline
Volledig mee eens
Dom wijf
Oud 22-09-2002, 10:08
Uice
Uice is offline
Ik vind het altijd wel grappig hoe er over soappersonages gepraat wordt alsof het mensen zijn
Oud 23-09-2002, 18:39
Fee
Fee is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
wat is trouwens dat plan van Ridge en Erik??
Ik geloof dat ze willen dat Ridge Brooke weer versierd om haar bij Thorne weg te houden. Slaat helemaal nergens om maja...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:09
Fee
Fee is offline
Ik moet hier toch weer ff op terug komen, maar ondertussen hebben Rick en Kimberly wat en OMG....Wat een ramp.....met dr maagdelijkheid.....Als je maagd wil blijven tot je huwelijk is dat je goed recht, maar, nogmaals OMG (!!) Wat een vreselijk drama....ik heb eg heel wat teiltjes vol gemaakt Is dr hier iemand die t ook gezien heeft (en zich draan geergerd heeft...)??
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 22:37
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Fee schreef:
Ik moet hier toch weer ff op terug komen, maar ondertussen hebben Rick en Kimberly wat en OMG....Wat een ramp.....met dr maagdelijkheid.....Als je maagd wil blijven tot je huwelijk is dat je goed recht, maar, nogmaals OMG (!!) Wat een vreselijk drama....ik heb eg heel wat teiltjes vol gemaakt Is dr hier iemand die t ook gezien heeft (en zich draan geergerd heeft...)??
Meis, denk aan je hart.
Ik kijk zo nu en dan ook maar half, dus ik volg t ff helemaal niet meer. Ja ik weet dat Rick nu met Kimberly heeft en dat CJ Becky leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Fee schreef:
sorry hoor..
wat denk je wel niet?
Die Kimberley die kan wel beter krijgen dan die schoft van een Rick, die haarop allerlei manieren het bed probeert in te praten. Dat vind ik nou echt fok op van hem...

En Amber omg? Je bent fan van Amber? Jezus christus hé, ben je wel goed bij je hoofd? Heb je die vreselijke rotkop van haar wel eens gezien? Die lelijke lippen en die gigantische kin. Echt een walgelijk kind! Echt verschrikkelijk hoe ze misbruik heeft gemaakt van haar nichtje. Becky is juist een schatje...

Oké Brooke is wel oké! En Stephanie en Taylor zijn echt een hypocriet stel samen. Ik hoop dat Stephanie weer snel zo'n beroerte krijgt en weer in zo'n karretje beland.

Nee, mijn all time favorite is toch wel Sheila. Zij was pas kewl. Zij heeft Stephanie pas echt goed kapot gemaakt Dat was altijd genieten. Sheila Carter is zoooooooo evil

En Clarke Garrison, hij is pas de man. Met zijn sneaky spelletjes. Geweldig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:22
Main
Main is offline
Citaat:
bertbart schreef:
sorry hoor..
wat denk je wel niet?
Die Kimberley die kan wel beter krijgen dan die schoft van een Rick, die haarop allerlei manieren het bed probeert in te praten. Dat vind ik nou echt fok op van hem...

En Amber omg? Je bent fan van Amber? Jezus christus hé, ben je wel goed bij je hoofd? Heb je die vreselijke rotkop van haar wel eens gezien? Die lelijke lippen en die gigantische kin. Echt een walgelijk kind! Echt verschrikkelijk hoe ze misbruik heeft gemaakt van haar nichtje. Becky is juist een schatje...

Oké Brooke is wel oké! En Stephanie en Taylor zijn echt een hypocriet stel samen. Ik hoop dat Stephanie weer snel zo'n beroerte krijgt en weer in zo'n karretje beland.

Nee, mijn all time favorite is toch wel Sheila. Zij was pas kewl. Zij heeft Stephanie pas echt goed kapot gemaakt Dat was altijd genieten. Sheila Carter is zoooooooo evil

En Clarke Garrison, hij is pas de man. Met zijn sneaky spelletjes. Geweldig
Sheila komt weer terug!!! En wel om Taylor dood te schieten
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 08:02
Fee
Fee is offline
Citaat:
Main schreef:
Sheila komt weer terug!!! En wel om Taylor dood te schieten
Gaat Taylor dood dan?? En wat heeft Sheila dan tegen Tayor? Kd8 dat ze anti-Stephanie was (net zoals de rest van de wereld ) Btw, ik ben geen "Amber fan", zij is alleen wel veeeeeeeel beter als Kimberly. En Becky is trouwens lelijk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 09:58
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Juice schreef:
Ik vind het altijd wel grappig hoe er over soappersonages gepraat wordt alsof het mensen zijn
Oud 25-11-2002, 11:51
NERD
NERD is offline
De enige betekenis van B&B die ik ken is Bed&Breakfast. Of heb ik nu weer iets gemist??
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 14:17
Verwijderd
Bijna altijd als ik haar zie in the Bold and the Beautiful is ze bij Rick en is ze aan het huilen... super irritant!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Lis@nne schreef:
Bijna altijd als ik haar zie in the Bold and the Beautiful is ze bij Rick en is ze aan het huilen... super irritant!!
dûh, wat zal jij doen als je van iemand houdt maar je kunt niet met diegene samen zijn?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:44
Fee
Fee is offline
Citaat:
bertbart schreef:
dûh, wat zal jij doen als je van iemand houdt maar je kunt niet met diegene samen zijn?
Dat is nou net t ergste, heeft ze eindelijk iets met rick , zit ze nog constant te janke!! Dat is pas eg t toppunt van zieligheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten