Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 23:48
Tofke_H
Tofke_H is offline
Basketballer Michael Jordan heeft donderdag aangekondigd dat dit seizoen zijn laatste is. Dat meldt de Amerikaanse krant Washington Post. Het is de derde keer dat de basketballegende afscheid neemt van de NBA. Hij keerde twee keer terug.

Nu is Jordan zeker van zijn zaak. "Ik dien mijn contract uit. Ik ben niet op zoek naar een nieuwe overeenkomst", aldus de beste basketballer ooit. Jordan tekende in 2001 bij de Washington Wizards, drie jaar nadat hij afscheid nam bij de Chicago Bulls. Ondanks knieproblemen liet hij nog steeds verbluffende staaltjes van zijn kunnen zien.

Jordan, die in 1984 debuteerde in de NBA en uitgroeide tot een superster, wordt in februari 40 jaar oud. Hij is van plan om verder te gaan bij de Washington Wizards in een staffunctie.

Eindelijk??? Of stopt ie stiekem toch nog niet? Of hij stopt en komt nog terug? Wat is jou gedachten?
Oud 01-12-2002, 23:49
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Eindelijk??? Of stopt ie stiekem toch nog niet? Of hij stopt en komt nog terug? Wat is jou gedachten?
Volgens mij is het de 3de keer goede keer. Dit is het echte einde van de beste basketballer ooit in een actieve loopbaan. Hij zal zich nog wel bezig gaan houden met het basketball maar niet meer als speler. Het is echt genoeg geweest nu. ouderdom enzo
Oud 01-12-2002, 23:49
Lyx
Lyx is offline
eindelijk

je kan merken aan z'n spel dat ie heel wat ouder is
lang nie meer zo goed als de oude tijd
Oud 02-12-2002, 07:48
RayMania
RayMania is offline
Het is nu denk ik echt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:24
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
RayMania schreef:
Het is nu denk ik echt
Oud 02-12-2002, 12:16
Verwijderd
3 keer scheepsrecht toch. Maar goed bij Jordan weet je het nooit Maar ik denk dat hij het nu wel voorzien houdt. Hij kreeg nu dacht ik ook een rol binnen de teamleiding bij die club waar hij als laaste speelde (Dacht ik )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten