Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou tegen m'n ouders alles opbiechten wat ze nie weten.
en ik zou alle resterende tijd met m'n familie en vrienden doorbrengen en alle dingen doen die ik nog nooit gedaan heb. [Dit bericht is aangepast door Lizz14 (25-01-2002).]
|
![]() |
Wij hebben nog maar net geleerd dat de wereld binnen zoveel miljoenen jaren zal vergaan door de zon die zal ontploffen. De eerste drie dichtste planeten bij de zon zullen ontploffen. En wij hebben het 'geluk' om de derde planeet te zijn. Ik geloof dit wel want het is min of meer wetenschappelijk bewezen och ja of dit nu waar is of niet wij zullen dit toch niet meer mee maken.
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
||
Citaat:
maar ik moet je teleurstellen dat we dat nooit zullen meemaken en dat de aarde al lang aan zen einde is voor die zon kan ontploffen |
![]() |
|
Tjsha ze zeggen idd dat de zon binnen zoveel miljaren jaren 'uitgebrand' is...eerst zal gaan opzwellen tot een grote enorme 'rode reus' en alles zal smelten. Daarna zal de zon inkrimpen en een zwart pitje worden in het heelal (waar boeken al niet goed voor zijn
![]() Ik zou kijken of ik aan een bunker of wat dan ook zou kunnen komen die supersterk is (bijv die dignen die ze voor radioactief afval gebruiken)...dan zou ik alles doen wat ik ooit in m'n leven zou willen, daar foto's van laten maken en vervolgens die foto's met m'n kostbaarste bezittingen in die bunker gooien en die bunker heel symbolisch de oceaan in smijten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |