Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 14:12
John Sickbock
John Sickbock is offline
Stel: er komt een komeet aan die de aarde hoe dan ook over 1 week zal vernietigen, en iedereen weet dat. Zonder twijfel zouden veel mensen heel anders gaan leven. Zou er, na die ene week, nog iets van beschaving over zijn, of zou die komeet nix meer te doen hebben?
Alle commentaar is welkom!
Oud 23-01-2002, 14:19
Prada
Prada is offline
Hehehe...

Nu verwijs ik je naar de films Armageddon en Deep Impact...In deze films wordt het op een gegeven moment ook bekend dat de aarde vernietigd zal worden binnen een bepaalde tijd...Vooral in Deep Impact is het duidelijk weergegeven hoe de mensheid reageert na bekendwording...Veel rellen en plunderingen; chaos...Maar daar tegenover ontstaat er ook een bepaalde saamhorigheid; mensen trekken naar elkaar toe, geven elkaar steun...Ik denk dat het in deze film best realistisch is weergegeven...
Oud 23-01-2002, 18:31
BlackMystery
BlackMystery is offline
wel
dit is maybe een weird antwoord
ik zou heel die week onder invloed zen vanalle drugs en nog wat
en chillend met wa muziek en wa vrienden zitten
en dan de laatste dag nuchter zijn
en als ik de komeet op me af zie komen
zelfmoord plegen
kan je niet direct uitleggen waarom dat laatste maja
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:30
timonx
timonx is offline
Citaat:
John Sickbock schreef:
Stel: er komt een komeet aan die de aarde hoe dan ook over 1 week zal vernietigen, en iedereen weet dat. Zonder twijfel zouden veel mensen heel anders gaan leven. Zou er, na die ene week, nog iets van beschaving over zijn, of zou die komeet nix meer te doen hebben?
Alle commentaar is welkom!
Dan halen we gewoon de beste boorders van booreilanden af die sturen we de ruimte in naar die komeet laten een explosief in die komeet plaatsen en blaasen hem op.

Waar ken ik dit toch van?

Oud 23-01-2002, 20:21
Remqo
Remqo is offline
ik zal doen alsof er niets aan de hand is, en pas op het laatste moment in paniek raken, denk ik....

Anders ga ik wel van pappies onderbroeken wel komeethelmen maken (ik kijk nog naar Cow&Chicken)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 20:37
Euforian
Euforian is offline
Citaat:
timonx schreef:
Dan halen we gewoon de beste boorders van booreilanden af die sturen we de ruimte in naar die komeet laten een explosief in die komeet plaatsen en blaasen hem op.

Waar ken ik dit toch van?

Hij zegt toch .. komeet zal de aarde hoe dan ook vernietigen... ?

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 21:02
L Boksha
L Boksha is offline
Ik zou me niet echt zorgen maken. Het boeit toch niet.
Maar ik denk dat een hoop mensen heel erg zouden gaan zieken. Mensen die denken dat het er wat toe doet.

[Dit bericht is aangepast door L Boksha (23-01-2002).]
Oud 24-01-2002, 08:29
Not for Sale
Not for Sale is offline
meer dan ooit me inspannen voor mensen die in angst of oorlog leven . iedereen moet een happy end !
Oud 25-01-2002, 17:39
Lizz14
Lizz14 is offline
Ik zou tegen m'n ouders alles opbiechten wat ze nie weten.
en ik zou alle resterende tijd met m'n familie en vrienden doorbrengen en alle dingen doen die ik nog nooit gedaan heb.

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (25-01-2002).]
Oud 25-01-2002, 18:41
halve gare
halve gare is offline
ik zou ondanks de weinige energie en de pijn toch de hele week nog dingen doen die ik leuk vind. wil zekers nog alle vrienden en fam die iets voor me betekenen een keer zien... denk ik..
Oud 25-01-2002, 19:14
babygirl
babygirl is offline
Wij hebben nog maar net geleerd dat de wereld binnen zoveel miljoenen jaren zal vergaan door de zon die zal ontploffen. De eerste drie dichtste planeten bij de zon zullen ontploffen. En wij hebben het 'geluk' om de derde planeet te zijn. Ik geloof dit wel want het is min of meer wetenschappelijk bewezen och ja of dit nu waar is of niet wij zullen dit toch niet meer mee maken.
xxx
Een belgisch meisje!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:36
soulless
soulless is offline
Wat nou ontploffen? Opgeslokt worden en ligt meer in de orde van miljarden jaren... Factortje duizend verschil... En dat staat VAST. *zucht*
Oud 25-01-2002, 19:40
Rhinus
Rhinus is offline
Ik zou een gat graven in de grond en erin gaan zitten en alles overleven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:46
soulless
soulless is offline
Vernietigen lullo, honderd miljard stukjes zonder atmosfeer. Jezus.....
Oud 25-01-2002, 20:19
L Boksha
L Boksha is offline
Au.
Oud 26-01-2002, 07:07
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
babygirl schreef:
Wij hebben nog maar net geleerd dat de wereld binnen zoveel miljoenen jaren zal vergaan door de zon die zal ontploffen. De eerste drie dichtste planeten bij de zon zullen ontploffen. En wij hebben het 'geluk' om de derde planeet te zijn. Ik geloof dit wel want het is min of meer wetenschappelijk bewezen och ja of dit nu waar is of niet wij zullen dit toch niet meer mee maken.
xxx
Een belgisch meisje!
ik moet je zeggen dat dat zeer juist is wat je hebt geleerd
maar ik moet je teleurstellen dat we dat nooit zullen meemaken
en dat de aarde al lang aan zen einde is voor die zon kan ontploffen

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:01
TyZZel
TyZZel is offline
Tjsha ze zeggen idd dat de zon binnen zoveel miljaren jaren 'uitgebrand' is...eerst zal gaan opzwellen tot een grote enorme 'rode reus' en alles zal smelten. Daarna zal de zon inkrimpen en een zwart pitje worden in het heelal (waar boeken al niet goed voor zijn ) mja dat maak je idd niet meer mee..maar een komeet u never know he we zijn maar zo'n klein stukje in het heelal..geloof niet dat we alles kunnen zien aankomen.
Ik zou kijken of ik aan een bunker of wat dan ook zou kunnen komen die supersterk is (bijv die dignen die ze voor radioactief afval gebruiken)...dan zou ik alles doen wat ik ooit in m'n leven zou willen, daar foto's van laten maken en vervolgens die foto's met m'n kostbaarste bezittingen in die bunker gooien en die bunker heel symbolisch de oceaan in smijten
Reageren

Regels voor berichten