Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, op het gebied van altruïsme....ik geloof daar ook niet zo in....onbaatzuchtigheid bestaat niet.
|
dan is het net zo goed als net zo kwaad...
grenzen zijn vast gesteld, en die kunnen we aan nemen of ook niet, het is geheel je eigen keuze hoe je met dingen om gaat zowel in de liefde als in het verdere leven... ik denk dus ik ben, maar als ik teveel denk ben ik dan nog werkelijk wie ik ben? Ik weet het niet, die stelling gaat me continu door me hoofd... Als gister vandaag kon zijn, wat zou morgen dan voor nut hebben?
|
ouders houden onvoorwaardelijk van hun kinderen... mijn ouders in ieder geval wel van mij
ik doe echt zoveel fout, maar altijd vergeven ze me en ze blijven altijd maar van me houden... er zitten voor zover ik weet geen voorwaarden aan, daarom hou ik ook onvoorwaardelijk van hen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Communicatie Leer JustTalk | 8 | 28-05-2014 21:59 | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Liefde & Relatie |
Geven en nemen in je relatie? Mariekje* | 49 | 07-02-2007 19:27 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: onvoorwaardelijke liefde bestaat niet Verwijderd | 70 | 19-11-2002 20:48 |