Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar toch is het iets, want het is mogelijk er iets in te plaatsen. Voila, ruimte ![]() Of wordt het pas ruimte zodra je er iets indoet? Volgens mij niet ![]() Ruimte is in ieder geval iets volgens mij, want het is ruimte. Ugh, ik krijg een div 0 error in mijn hoofd. Niels (Die zometeen MASH gaat kijken op Anal+) |
![]() |
|
Ghehehe, heb ik toch gelijk.
![]() Non-ruimte lijkt me eigenlijk geen goeie definitie, want dan zeg je alleen dat het niet ruimte is, en de rest dan? En ruimte is denk ik gewoon een medium waar je dingen in kunt douwen. Simpel gezegd. ![]() ------------------ Achter dood staat geen punt maar een komma | I'm happy, when you're happy | God Rulz | Life is a sucking challenge [Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (05-02-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |