Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 16:49
di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
Altijd hetzelfde,
nooit zonder een gedachte aan jou,
altijd een plaatje van jou in mijn hoofd.
Het maakt me misselijk, was jij maar bij me,
je had het nog wel beloofd,
samen gaan wij door het vuur,
waar ben je dan nu,
niet hier bij mij,
waar je hoort te zijn,
nee, jij, ja jij, bent een engel,
je bent ver weg van me maar toch dichtbij,
ja hier in mijn hoofd.
een herinnering dat is het enige,
ik koester hem in mn ziel,
zal je nooit vergeten, maar ik mis je zo

liefs,

laat me please weten wat je hiervan vindt, be honest, dan weet ik waar ik aan kan werken wil er graag mee door gaan!!
Oud 25-11-2002, 16:52
Gothic
Gothic is offline
ik vind je gedicht niet echt geweldig, de standaard zinnetjes, het standaard onderwerp. Het is meer een gedicht aan iemand geschreven dan losstaand... maar blijf vooral proberen
Oud 25-11-2002, 16:58
di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
Okay, thanx voor je mening, zal dr volgende keer aan denken!! Maar k ben blij met iedere tip kan t alleen maar beter op worden., niet? maar jah tanx voor je mening.

liefs,
Oud 25-11-2002, 17:34
Verwijderd
Ik vind de zinnen die je gebruikt een beetje te gewoon. Misschien kun je beter uit leggen hoe het voor je voelt dan hoe het eigelijk is. Zoals:

Als je weg bent voel ik me eenzaam, verlaten en het lijkt alsof alles om me heen onbelangrijk is.

Als je weg bent is de wereld een lege plek en de gedachten die mij achtervolgen worden steeds maar erger en ik merk hoezeer ik je mis.

Je kunt in gedichten allerlei woorden gebruiken. Probeer je hele woordenschat ernbij te halen en laat mensen iets nieuws zien. Mensen weten ook wel dat als ze iemand missen het niet leuk is en dat je als je van iemand houdt voor Hem/ Haar door het vuur gaat. Vertel de mensen hoe het voor JOU is en niet zoals het voor iedereen al is.

Voor de rest is dit wel HET onderwerp om je gevoelens eens flink op los te laten, dus doe je best en maak er wat van, ik weet zeker dat je het kunt!

Kusjes Vera.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:40
di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
Okay tanx voor je hulp, je hebt goede ideeen trouwens!! K zal er aan werken, maar je hebt wel gelijk hoor, het was ook maar mijn eerste gedicht en ik denk ik zet hem online, kan ik kijken wat ik beter kan doen enzo, toch bedankt

liefs,
Oud 26-11-2002, 17:20
Sysy
Sysy is offline
Ik ben het met de rest eens,
ik denk ook dat er een soort ritme in moet zitten, ik vind het niet zo makkelijk lezen, als je echt een vast ritme hebt leest het makkelijker en klinkt het mooier..
Oud 27-11-2002, 08:07
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
en: je moet nog een titel verzinnen...

over het verzinnen van een titel: niet moeilijk, als je het gedicht af hebt, lees je het nog een keer over en het eerste waar je aan denkt wordt de titel. of je verzint een heel sophisticated titel waarvan de woorden niet in het gedicht zelf staan maar dat hoeft niet.
Reageren

Regels voor berichten