Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wie denk jij te zijn om hem aan te spreken over zijn spelling? trouwens behoorlijk kansloos zo een reply, wat verwacht je nou eigenlijk, dat we jouw nu allemaal gigantisch slim vinden ofzo? wat wil je hier nou mee bereiken?
|
http://www.cu2.nl/xxx-fake-xxx
HiA pEoPlEz!!! hallo allenmaal! DiT iZz Duz FeMkUh HiErOWz! ik ben femke DiT diNgUhZ kOmT UiT aNnA PaULoWnA En GaAt NaAr SchOoL iN ScHaGeN. ik kom uit Anna Paula en ik ga naar school in de plaats Schagen 3VWO alweerz! Ik is 15 en luister graag naar hiphop, r&b, trance, dance en alluhz! ik zit alweer in het 3e jaar van mijn VWO opleiding verder luister ik graag naar hiphop, r&b, dance en nog heel wat meer Ik BeN eEn DiE-hArD-dIsNeY-fAn ook ben ik een groot fan van Walt Disney En DaT zAl Je MeRkEn Op DeZe Cu2 oOk!!! en dat zal je merken ook Kleur ogen:BrUiNgRoEnUg bruin met een vleugje groen Rook je ![]() niet meer Hobby's ![]() ik heb veel hobby`s vooral dingen omtrent muziek kunnen mij bekoren ook foto`s maken winkelen en koulijden met ??? kunnen mij uren lang bezighouden Broers/zussen:JepZ ---> BrOeR ---> 17 ja ik heb een broer hij is 17 jaar oud Heb je verkering/een relatie: nee :< mIsScHiEn OvEr TiJdJuH wiEdEr! StIeKuM vInNiK iEmAnd LeUk! LuV yA! ik vind iemand leuk dus wie weet wat de toekomst brengt Piercing ![]() nee Tattoo ![]() nee Is er iemand die je niet zal terugschrijven: VaSt WuHl vast wel Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: ZoVeEl mEnSjEsZ! MaAr vOoRaL dE KiLlAh diEk LeUk VinD! zoveel mensen, maar vooral die ???? die ik leuk vind mah dies dood ![]() maar die is dood Meest sexy personen:!!!JIJ!!! En De JoNgUn DiE iK cHiLlA vIn !!! de jongen die ik ??? vind Favoriete slaapkledij ![]() nachtjapon???? Wat staat er op je mouse pad:---... een MuIz...--- een muis Lievelingsvak op school:TeKeNen, GeSchIeDenIzZ eN pAuZe ---> VeRdEr SuCkd ScHoOl AaRz geschiedenis, voor de rest kan school mijn interesse niet echt wekken MaH [b]mijn[b] iZ is KuZsEN kussen AlLuZ alles JepZ ja DISCUSIEREN! discussieren eRgENz ergens VlIEFd verliefd luvdd/luvD! houd PaPz pappie/pappa GrEeTiNgZ 2 mY fRiEnDs de groetjes aan mijn vrienden ::Jea|\|:: ---> MiJn BeZtE vRiEnDiNnEtJe!!! YoUr MaH gIrL mijn beste vriendin, je bent mijn meisje???? ::InGuH:: ---> MaH SiSs!¡! LuV jOe 4eVaaAh!!!! mijn zus ik houd voor eeuwig van jouw ETC ETC ETC en ja ik verveelde mij
||
Citaat:
trouwens behoorlijk kansloos zo een reply, wat verwacht je nou eigenlijk, dat we jouw nu allemaal gigantisch slim vinden ofzo? wat wil je hier nou mee bereiken? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in die 3d creaties topic werd teveel over de talen gesproken. Het is nu alleen gescheiden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een argument voor het gebruik van Breezah-taal was dat het een goed middel is om je te onderscheiden van een andere groep taalgebruikers.
Zeker in onze maatschappij zullen mensen niet snel toegeven dat zij kuddedieren zijn, maar hoe hard men ook schreeuwt, het is waar. Zoiets uit zich ook in ons taalgebruik. Let maar eens op wanneer je met vrienden, kenissen en andere mensen waar je weleens mee omgaat praat. Je zal zien dat je bepaalde woorden vaker laat vallen die je tegen een leraar, je oma of tegen Sinterklaas niet zou zeggen. 'Slang'-dingen vooral. Daarmee kan je je onderscheiden van andere mensen en dus een hechtere groep vormen met die mede-taalgebruikers die ook in jouw straatje zitten. Daar is niets mis mee, het is nodig en iedereen doet het. Dit, en de praktische problemen zoals afstand en weinig wederzijdse invloed daardoor, zorgen er ook voor dat dialecten ontstaan en blijven bestaan. Met de komst van het internet kunnen uitspraakverschillen niet meer (goed) geregristreerd worden, waardoor het dus meer neerkomt op de schrijfwijze. Je zou kunnen betwisten dat Breezah-taal daarin te ver doorgeslagen is, omdat het voor niet-ingewijden lastig is om te lezen en het dus niet meer effectief is (hoge prioriteit in de ontwikkeling van natuurlijke talen), maar aan de andere kant kan je ook zeggen dat mensen die het hanteren er niemand kwaad mee doen. Nogmaals, er is niets mis mee en iedereen doet er aan mee. Lees maar eens een wetenschappelijk artikel van een filosoof en je zult zien dat zij ook met een bepaalde taal van die groep spreken. LUH-3417 - Dit bericht was warriger dan ik wilde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En... Artistiek -> Letteren
|
Mensen,
Jouw schrijf je alleen met de w als het een bezittelijk voornaamwoord is. Als je het gebruikt als meewerkend voorwerp of lijdend voorwerp is het ZONDER de w.... Als je het doet, doe het dan goed!! ![]()
|
![]() |
|
|