Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 23:14
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef:
veranderd
Het is een voltooid deelwoord en geen persoonsvorm!
Ah who gives a shit, really.

Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 14:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2002, 17:07
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
En tja, voelde met totaal niet thuis. Als ex popie jopie tussen als die altos in een grote stad
Ow.. ik zat juist in een klas met allemaal van die ENORM domme modedozen.. dr zaten maar een paar creatieve/alternatieve/boeiende mensen in.. de rest was enorm saai en standaard

En grote stad.. Ik HOU van mijn stad
Oud 24-11-2002, 02:49
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ow.. ik zat juist in een klas met allemaal van die ENORM domme modedozen.. dr zaten maar een paar creatieve/alternatieve/boeiende mensen in.. de rest was enorm saai en standaard

En grote stad.. Ik HOU van mijn stad
Nou en bij mij was het precies andersom!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 03:28
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef:
veranderd
Het is een voltooid deelwoord en geen persoonsvorm!
" JuZt ThA bItCh Ov EvIl "

Wie denk jij te zijn om hem aan te spreken over zijn spelling?
trouwens behoorlijk kansloos zo een reply, wat verwacht je nou eigenlijk, dat we jouw nu allemaal gigantisch slim vinden ofzo? wat wil je hier nou mee bereiken?
Oud 24-11-2002, 03:48
strafcorner
strafcorner is offline
http://www.cu2.nl/xxx-fake-xxx

HiA pEoPlEz!!!

hallo allenmaal!

DiT iZz Duz FeMkUh HiErOWz!

ik ben femke

DiT diNgUhZ kOmT UiT aNnA PaULoWnA En GaAt NaAr SchOoL iN ScHaGeN.

ik kom uit Anna Paula en ik ga naar school in de plaats Schagen

3VWO alweerz! Ik is 15 en luister graag naar hiphop, r&b, trance, dance en alluhz!

ik zit alweer in het 3e jaar van mijn VWO opleiding verder luister ik graag naar hiphop, r&b, dance en nog heel wat meer

Ik BeN eEn DiE-hArD-dIsNeY-fAn

ook ben ik een groot fan van Walt Disney

En DaT zAl Je MeRkEn Op DeZe Cu2 oOk!!!

en dat zal je merken ook

Kleur ogen:BrUiNgRoEnUg

bruin met een vleugje groen

Rook jeiEj MeEr WAAAH!!!

niet meer

Hobby'sh, Ja, dAt ZiJn DuR vEeEeElL! AlLeZ mEt MuZiEk(vooral keyboard), TeKeNeN, dEsIgNeN oP dE cOmPloE, VoToOwZ mAkEn, ShOpPen, ChIlLeN mEt PaLlZ

ik heb veel hobby`s vooral dingen omtrent muziek kunnen mij bekoren ook foto`s maken winkelen en koulijden met ??? kunnen mij uren lang bezighouden

Broers/zussen:JepZ ---> BrOeR ---> 17

ja ik heb een broer hij is 17 jaar oud

Heb je verkering/een relatie: nee :< mIsScHiEn OvEr TiJdJuH wiEdEr! StIeKuM vInNiK iEmAnd LeUk! LuV yA!

ik vind iemand leuk dus wie weet wat de toekomst brengt

PiercingoPiEwZ

nee

TattoooK nOpZ

nee

Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
VaSt WuHl

vast wel

Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
ZoVeEl mEnSjEsZ! MaAr vOoRaL dE KiLlAh diEk LeUk VinD!

zoveel mensen, maar vooral die ???? die ik leuk vind

mah dies dood )

maar die is dood

Meest sexy personen:!!!JIJ!!! En De JoNgUn DiE iK cHiLlA vIn !!!

de jongen die ik ??? vind

Favoriete slaapkledij8PoNnUhTjUh
nachtjapon????

Wat staat er op je mouse pad:---... een MuIz...---

een muis

Lievelingsvak op school:TeKeNen, GeSchIeDenIzZ eN pAuZe ---> VeRdEr SuCkd ScHoOl AaRz

geschiedenis, voor de rest kan school mijn interesse niet echt wekken

MaH

[b]mijn[b]

iZ

is

KuZsEN

kussen

AlLuZ

alles

JepZ

ja

DISCUSIEREN!

discussieren

eRgENz

ergens

VlIEFd

verliefd

luvdd/luvD!

houd

PaPz

pappie/pappa

GrEeTiNgZ 2 mY fRiEnDs

de groetjes aan mijn vrienden

::Jea|\|:: ---> MiJn BeZtE vRiEnDiNnEtJe!!! YoUr MaH gIrL

mijn beste vriendin, je bent mijn meisje????

::InGuH:: ---> MaH SiSs!¡! LuV jOe 4eVaaAh!!!!

mijn zus ik houd voor eeuwig van jouw

ETC ETC ETC

en ja ik verveelde mij
Oud 24-11-2002, 12:08
Verwijderd
Wat zet mensen er toe aan om de Nederlandse spelling zo gruwlijk te verkrachten?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:51
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Wat zet mensen aan om mijn cu2 hier neer te zetten en iemand anders topic daarmee te verkloten. Maak dan op zijn minst nog een ander topic aan om daar kritiek te leveren op mijn taalgebruik op cu2 !
Oud 24-11-2002, 15:00
Verwijderd
Ik geloof dat jij degene was die als eerste een zinloze opmerking over de spelling van iemand maakte.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:36
Escapism
Escapism is offline
lol @ strafcorner
Oud 24-11-2002, 18:00
TAFKAB
TAFKAB is offline
Jesus jullie lijken wel een stelletje oude WIJVUHHH (daar heb je je spelling!)!
Laat iedereen in haar/zijn waarde!
(Niet dat ik dat vaak doe)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:21
Verwijderd
Tafkab, dat schrijf je als 'Wijven'.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:18
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Tafkab, dat schrijf je als 'Wijven'.

LUH-3417
Wie denk jij te zijn om mij aan te spreken over mijn spelling?
trouwens behoorlijk kansloos zo een reply, wat verwacht je nou eigenlijk, dat we jouw nu allemaal gigantisch slim vinden ofzo? wat wil je hier nou mee bereiken?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:30
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
odnergrond en ahctergrond
het is ondergrond en achtergrond
Oud 24-11-2002, 22:03
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Wie denk jij te zijn om mij aan te spreken over mijn spelling?
mooi verwoord
Oud 25-11-2002, 15:17
TAFKAB
TAFKAB is offline
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 15:18
Verwijderd
Nou, dat hoopte ik eigenlijk wel.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:45
Verwijderd
jaap scoort 1000 punten op de coolheidmeter
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:54
Folklore
Folklore is offline
BreEZAH Taal moet afgeschaft worden.
Oud 25-11-2002, 16:58
DarkCat
DarkCat is offline
Dag dag, 3d creaties
Oud 25-11-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Dag dag, 3d creaties
nee hoor

Maar in die 3d creaties topic werd teveel over de talen gesproken. Het is nu alleen gescheiden
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:00
p-chez
p-chez is offline
Sluit of verplaats dit dan, alsof BrEeZaH hier thuishoort.
Oud 25-11-2002, 18:08
S
S is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef:
Wat zet mensen aan om mijn cu2 hier neer te zetten en iemand anders topic daarmee te verkloten. Maak dan op zijn minst nog een ander topic aan om daar kritiek te leveren op mijn taalgebruik op cu2 !
Hahahahaha!

Is dat jouw CU2?

Haha.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:33
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Wat ik er mee wil bereiken?
Nou ja, dat jullie er zo opgefokt over raken vind ik wel een aardig iets .. En dat bewijst maar weer van het niveau op dit forum, en hoe kinderachtig jullie wel niet zijn ..
Oud 25-11-2002, 18:47
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef:
Nou ja, dat jullie er zo opgefokt over raken vind ik wel een aardig iets .. En dat bewijst maar weer van het niveau op dit forum, en hoe kinderachtig jullie wel niet zijn ..
eigenlijk zegt het meer wat over jouw al dan niet aanwezige niveau en mate van volwassenheid....
Oud 25-11-2002, 20:17
nps
nps is offline
en over de manier waarop *de jeugd* tegenwoordig de Nederlandse Taal gebruikt/verneukt. Waarom?
Oud 25-11-2002, 20:22
Folklore
Folklore is offline
ze vervelen zich.
Oud 25-11-2002, 20:24
S
S is offline
De zogenaamde 'Breezer-taal' is een status-symbool.

Gebruik je deze taal op je CU2? Dan ben je gelijk stoer in de ogen van de andere BreEzAh-wijffies.

That's it, in principe.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:43
Verwijderd
Ik heb een poos geleden al een te lange discussie gevoerd over het zogenaamde Breezah en L33t-Sp34k. Als mensen graag willen kan ik er wel wat conclusies en hoofdargumenten uithalen, maar als niemand daarop zit te wachten bespaart dat mij weer werk.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:07
nps
nps is offline
Ik kan me helaas geen nuttig voordeel bedenken van deze zogeheten *Br33z4h t44l*. Cijfers in woorden gebruiken komt geloof ik bij h4ck0rz vandaan, maar hoofd en kleine letters?
Oud 25-11-2002, 22:49
Verwijderd
Een argument voor het gebruik van Breezah-taal was dat het een goed middel is om je te onderscheiden van een andere groep taalgebruikers.

Zeker in onze maatschappij zullen mensen niet snel toegeven dat zij kuddedieren zijn, maar hoe hard men ook schreeuwt, het is waar. Zoiets uit zich ook in ons taalgebruik. Let maar eens op wanneer je met vrienden, kenissen en andere mensen waar je weleens mee omgaat praat. Je zal zien dat je bepaalde woorden vaker laat vallen die je tegen een leraar, je oma of tegen Sinterklaas niet zou zeggen. 'Slang'-dingen vooral.
Daarmee kan je je onderscheiden van andere mensen en dus een hechtere groep vormen met die mede-taalgebruikers die ook in jouw straatje zitten. Daar is niets mis mee, het is nodig en iedereen doet het.
Dit, en de praktische problemen zoals afstand en weinig wederzijdse invloed daardoor, zorgen er ook voor dat dialecten ontstaan en blijven bestaan.

Met de komst van het internet kunnen uitspraakverschillen niet meer (goed) geregristreerd worden, waardoor het dus meer neerkomt op de schrijfwijze. Je zou kunnen betwisten dat Breezah-taal daarin te ver doorgeslagen is, omdat het voor niet-ingewijden lastig is om te lezen en het dus niet meer effectief is (hoge prioriteit in de ontwikkeling van natuurlijke talen), maar aan de andere kant kan je ook zeggen dat mensen die het hanteren er niemand kwaad mee doen.

Nogmaals, er is niets mis mee en iedereen doet er aan mee. Lees maar eens een wetenschappelijk artikel van een filosoof en je zult zien dat zij ook met een bepaalde taal van die groep spreken.

LUH-3417 - Dit bericht was warriger dan ik wilde.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 22:56
TAFKAB
TAFKAB is offline
Jesus lul niet zo formeel, laat iedereen doen waar hij/zij zin in heeft.
FUCK IT!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 23:25
GRRR
GRRR is offline
ik heb daarnet echt lekker gekakt. zometeen effe slapen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 09:40
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 11:27
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Een argument voor het gebruik van Breezah-taal was dat het een goed middel is om je te onderscheiden van een andere groep taalgebruikers.

Zeker in onze maatschappij zullen mensen niet snel toegeven dat zij kuddedieren zijn, maar hoe hard men ook schreeuwt, het is waar. Zoiets uit zich ook in ons taalgebruik. Let maar eens op wanneer je met vrienden, kenissen en andere mensen waar je weleens mee omgaat praat. Je zal zien dat je bepaalde woorden vaker laat vallen die je tegen een leraar, je oma of tegen Sinterklaas niet zou zeggen. 'Slang'-dingen vooral.
Daarmee kan je je onderscheiden van andere mensen en dus een hechtere groep vormen met die mede-taalgebruikers die ook in jouw straatje zitten. Daar is niets mis mee, het is nodig en iedereen doet het.
Dit, en de praktische problemen zoals afstand en weinig wederzijdse invloed daardoor, zorgen er ook voor dat dialecten ontstaan en blijven bestaan.

Met de komst van het internet kunnen uitspraakverschillen niet meer (goed) geregristreerd worden, waardoor het dus meer neerkomt op de schrijfwijze. Je zou kunnen betwisten dat Breezah-taal daarin te ver doorgeslagen is, omdat het voor niet-ingewijden lastig is om te lezen en het dus niet meer effectief is (hoge prioriteit in de ontwikkeling van natuurlijke talen), maar aan de andere kant kan je ook zeggen dat mensen die het hanteren er niemand kwaad mee doen.

Nogmaals, er is niets mis mee en iedereen doet er aan mee. Lees maar eens een wetenschappelijk artikel van een filosoof en je zult zien dat zij ook met een bepaalde taal van die groep spreken.

LUH-3417 - Dit bericht was warriger dan ik wilde.
Hehe kunnen we niet iedereen 'A clockwork orange' laten lezen en een fijne discussie beginnen over het 'Nadsat'? Daarin kwam distantiering van ouderen en jongeren door gebruik van eigen dialect mooi naar voren
Oud 27-11-2002, 12:52
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef:
Wat zet mensen er toe aan? wat denk jezelf? dat vage BrEeZaH taaltje natuurlijk het getuigt er niet van dat je bijster slim bent ofzo, het komt zeer dom over

Citaat:
!Fa!Ke schreef:
De enige die hier op gefokt is ben jij, jij windt je er over op als andere wat aan te merken hebben op je cu2
Oud 27-11-2002, 13:44
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Hehe kunnen we niet iedereen 'A clockwork orange' laten lezen en een fijne discussie beginnen over het 'Nadsat'? Daarin kwam distantiering van ouderen en jongeren door gebruik van eigen dialect mooi naar voren
Dat hebben we in de boekbespreking willen doen, maar dat lukte niet. Niet veel mensen deden mee.

En...

Artistiek -> Letteren
Oud 27-11-2002, 17:18
OsoNke
OsoNke is offline
Mensen,
Jouw schrijf je alleen met de w als het een bezittelijk voornaamwoord is.
Als je het gebruikt als meewerkend voorwerp of lijdend voorwerp is het ZONDER de w....

Als je het doet, doe het dan goed!!
Reageren

Regels voor berichten