Advertentie | |
|
![]() |
|
om even bij kaspar houser te blijven, het lijkt me logisch dat je niet on God geloofd als je nog nooit van hem gehoord hebt (abraham moest tenslotte ook de mosterd euh... zijn geloof ergens vandaan halen, en dat hij nou op één of andere [esoterische] manier met God in contact trad, hoeft niet te betekenen dat dat voor ieder mens op gaat, daarom hebben we missionarissen.)
ik wed dat als je hauser vroeg of hij geloofde in het bestaan van Amerika hij ook nee zou hebben gezegd. of hij geloofde in reuzeninktvissen (ze bestaan dus wel), een berg zo hoog als de wolken, noem maar op, zoek maar uit. zelfde rijtje.
||
![]() |
Citaat:
Ja bedenken , daarom vind ik ook dat geloof een bedenksel is. En dat sommige mensen contact zouden hebben met eengoddelijke macht vindt ik niet meer dan detail om een verhaal leuker te maken. Want zeg nou , want klinkt aansprekendaar : -god nam contact op met jezus , of -jezus bedacht een god |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heeft u het laatst gezien en wat vond u ervan? Verwijderd | 500 | 16-09-2008 18:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Uitslag: Wedstreed Porcelain | 35 | 31-03-2008 22:31 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL: Wedstreed CSN | 60 | 23-03-2008 13:59 | |
Verhalen & Gedichten |
muzikaliWEDStReit-PoLL Porcelain | 70 | 07-04-2007 20:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is 'jezelf'? Riconoscente | 104 | 13-06-2003 20:08 |