Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 12:57
kirsten
kirsten is offline
Iemand daar ervaring mee? Ik heb ze gekocht, maar ze nog niet uitgeprobeerd...
Oud 05-01-2002, 13:30
Ikke!
Ikke! is offline
Ik gebruik ze niet.. maar ik zie het nut dr ook niet echt van in.. net als gewone inlegkruisjes trouwens.. die gebruik ik ook niet..
ik kan me wel voorstellen dat het handig is als je heel erg last hebt van afscheiding..

een vriendin van me gebruikt ze wel, maar die gebruikt ze omdat ze maar drie strings heeft ofsow.. en dan doet ze twee dagen per string en daarom gebruikt ze inlegkruisjes..zij is er wel tevreden over, maarjah dan gooi ik lievr mn strings wat vaker in de was, of koop ik er een paar bij
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:52
Balance
Balance is offline
wij hebben een keer zo'n gratis doosje met van die dingen gekregen... ik vind ze op zich wel handig, maar gebruik ze niet alleen in een string! ze zitten gewoon beter als gewone inlegkruisjes!
gebruik ze alleen op de laatste 1/2 dagen dat ik ongesteld ben, dan ben ik het zo licht dus dan zijn die dingen voldoende
Oud 05-01-2002, 14:11
Ilsch
Ilsch is offline
Het lijkt me echt 3 keer niks..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:56
Deniece
Deniece is offline
Ik gebruik ze wel.. Op n gegeven moment was ik aan de pil gegaan, en dan ga je doorbloeden.. een maand lang!.. Maar ja om dan de hele dag tampons te gaan gebruiken voor 1 druppel... Dus vandaar dat ik van die maandverband voor strings had gekocht... Ennum ik ben er wel over te sprkeen hoor!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:35
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Deniece schreef:
Ik gebruik ze wel.. Op n gegeven moment was ik aan de pil gegaan, en dan ga je doorbloeden.. een maand lang!..
Je vertelt het net of dat altijd zo is als je aan de pil gaat.... nou bij mij niet...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:40
athena_greece
athena_greece is offline
je kan beter als je ongesteld ben geen string aan doen maar beter een tanga want je heb kans dat je doorloopt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:38
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
athena_greece schreef:
je kan beter als je ongesteld ben geen string aan doen maar beter een tanga want je heb kans dat je doorloopt
*snapt niet*
Oud 05-01-2002, 20:57
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Bij mij blijven ze niet goed zitten.
Oud 06-01-2002, 12:34
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
athena_greece schreef:
Zal wel aan mijn achtergrond liggen, maar betekent hier in Nederland " string " en " tanga onderbroek " dan niet hetzelfde ??
Oud 06-01-2002, 12:40
Janet
Janet is offline
is gewoon als een rmaal in leg kruisje hoor.......ik gebruik het ook......
Oud 06-01-2002, 17:36
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
*snapt niet*

*the same*

Oud 07-01-2002, 09:55
sofie3
sofie3 is offline
Kirsten, ik weet niet welk merk je gebruikt, maar de Always-versie vind ik (net als het 'normale' maandverband trouwens), best lekker zitten in een string.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 19:20
Breg
Breg is offline
ik heb het 1 of 2x gebruikt (heb een paar van die dingen uit tijdschriften gehaald toen ze er gratis bijzaten enzo), en ik vind het wel handig, was alleen best bang om door te lekken . Ik zou ze dan ook niet te lang laten zitten en ook niet gebruiken als je erg ongesteld bent, want zo groot zijn ze nou ook weer niet .
Oud 07-01-2002, 19:24
angel_undercover
angel_undercover is offline
Tjah, Als je helemaal into strings bent, zelf alss je ongie bent.. dan zijn ze wel tering handig.. Heb toch liever een gewoon inlegkruisje hoor...

grxxtz
Oud 10-01-2002, 23:53
Black Reina
Black Reina is offline
heb er nu 1 in, geweeeeeeldige uitvinding
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:29
Verwijderd
tis nie echt irritant ofzooow. wel handig.. want ik heb altijd tampon in omdak gewoon altijd string aan heb (behalve 's nachts) en om de laatste dagen nou een tampon in te doen.. da heeft geen nut want t komt toch nie vol met bloed laah maar zegge.
DUZZZZZ ik vin ze handig

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 21:53
Verwijderd
best handig
voor het geval je weleens ongesteld zou kunnen worden, en je alleen strings draagt... beter dan nix, en je kunt moeilijk al gelijk tampons gebruiken....

ik gebruik ze wellus, maar ja ik voel wel redelijk goed aan wanneer ik ongesteld moet worden want ze vangen natuurlijk niet heel veel op....

liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 19:51
m239m
m239m is offline
Op zich zijn ze best handig alleen blijven ze af en toe iets te goed plakken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 04:27
Verwijderd
Ja ik, ik vind die inlegkruisjes wel handig.

(tip: dat string-maandverband alleen gebruiken op je laatste dag, anders zit het er zo allemaal naast)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:20
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
als je ongesteld bent moet je het ni doenkan wel maar lekt door je kan ut wel doen als je eerst een tampon erin den en dan dat inlegkruisje!!xxxxxxxxxxxx
Oud 23-02-2002, 20:16
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik gebruik alleen maar tampons, want ik kan niet tegen maandverband en inlegkruisjes enzow. Kan me wel voorstellen dat iemand het handig vindt, maar ik vind die dingen alleen onwijs irritant.
Oud 23-02-2002, 20:51
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik vind ze echt wel handig Gebruik ze best vaak.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten