Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2002, 18:31
*ineedhelp*
*ineedhelp* is offline
Hoi allemaal,

ik zit met een probleempje:

ik fietste altijd met een kennis van me naar onze sportclub toe, we waren een beetje bevriend daardoor geraakt...we smsten altijd om af te spreken wanneer we samen konden fietsen...mijn vriendin was er zeker van dat hij mij leuk vond, terwijl hij een vriendin had!

Ik geloofde het daarom niet, al probeerde hij wel zijn vriendin voor mij verborgen te houden...op een gegeven moment kwam zijn vriendin ook bij ons sporten en sindsdien negeert hij mij en fietst hij DENK ik met haar....ik smste hem nog wanneer we samen gingen fietsen, maar heb nooit meer iets terug gekregen..kweet nu niej meer wat ik moe..hij snapt nu nie dat ik nix meer tegen hem zeg, maar ik voel me gekwetst en ben bang dat ik nu toch meer voor hem blijk te voelen...

Ik snap wel dat hij met zijn vriendin wil fietsen, maar is het dan zo moeilijk om mij af te zeggen? Misschien is dat wel hard, maar dan is ie tenminste eerlijk..toch?

Wat vinden jullie van hem en wat kan ik het beste doen? Doorgaan met negeren of...hem de waarheid zeggen? Hij snapt volgens mij nog niet eens waarom ik hem negeer, als ik hem tegenkwam zei hij wel altijd hoi, maar ik zei nooit iets terug..kweet ook niej of ik hem de waarheid dúrf te zeggen..stel ik me aan?

Hij zei ooit nog dat ie mensen niet negeert, (ok hij blijft hoi tegen me zeggen), maar hij negeert me toch als ie niet terugsmst en opeens nooit meer mij fietst?

Alvast heel erg bedankt als jullie goede adviezen voor mij hebben!

Liefs de moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2002, 18:42
dark spirit
dark spirit is offline
Misschien is hij bang om zijn vriendin te kwetsen en fietst hij daarom niet meer met jou. Wel stom dat hij niet terugsmst. Misschien werkt het als je hem belt?
Oud 23-11-2002, 18:58
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik denk dat hij het niet helemaal bewust doet, of hij is idd bang om zijn vriendin te kwetsen, ik kan me van haar ook erg goed voorstellen dat ze het niet echt leuk vind als hij met iemand anders fiets, maar kunnen jullie niet met z'n drieen fietsen dan, misschien een idee?
En weet je wel zeker dat hij die sms heeft ontvangen, ik heb mezelf er namelijk ook wel eens boos over gemaakt, bleek ik dat smsje naar een heel ander nr gestuurd te hebben
Ik denk niet dat hij je heel bewust aan het negeren is anders zou hij je niet groeten!
Suc6 ermee iig!
Oud 23-11-2002, 22:37
Verwijderd
Ik vind niet dat je je aanstelt maar ik denk wel dat je moet stoppen met negeren. Dr is ms wel een heel logische verklaring of iets dergelijks, maar daar kom je niet achter als je het hem niet vraagt. Ik zou hem niet de waarheid zeggen als in ff flink boos op hem worden ofzo. Ik zou gewoon rustig vragen of je even met hem kan praten en hem dan uitleggen dat je het niet leuk vond dat ie ineens neit meer met je samen fietste zonder daar iets over te zeggen. Dat je hem daarom negeerde, omdat je dacht dat hij jou niet meer moest ofzo. Gewoon eerlijk zijn.. Je zit je nu alleen maar zorgen te maken, en iemand te negeren, en wie weet wel om helemaal niets?!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:23
*ineedhelp*
*ineedhelp* is offline
heeyz, bedankt voor de adviezen!

maar kweet dus wel zeker dat mijn smsje is aangekomen...

Tis wel gek dat hij me wel groet en opeens mij niet meer terug kan smsen...

Ik moet eigenlijk wel met hem gaan praten maar dat durf ik dus echt niet!

Njah, bedankt.

Liefs de moi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten