![]() |
||
Citaat:
|
Doe niet zo lastig met je calendula, een calendula is gewoon een goudsbloem, en goudsbloemen zijn gewoon crewl. Ze hebben veel medische toepassingen, ik ken een oud vrouwtje uit een dorp in de buurt en zij is een soort uuh, een soort heks, zij fabriceert veel dingen met de natuur als haar basis, en die spullen verkoopt zij dan ook, o.a. de calendula (of de goudsbloem) aan het ziekenhuis van Heerlen.
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom is iemand die spullen uit de natuur gebruikt een heks?
|
Verwijderd
|
calendulan zalf is goed spul, dat het werkt is totaal GEEN onzin, het werkt precies voor de dingen die op verpakking genoemd worden. Bij kleine wondjes enzow helpt het te genezen, het werkt verzachten, etc.
Wat ik zou doen, toch voorzichtig met die 70% beetje schoonhouden, daarna die calendula erop ![]() gewoon bij de etos te halen volgens mij, anders apotheek. xxx Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het persoonlijk wat meer op de agressieve manieren, dan voel ik tenminste dat het iets doet. ( ik zeg dus niet dat het beter is he )
Ik gebruik voor ontsmetten, dus ook voor gaatje, alcohol oplossing van 80%. Dit wordt namelijk ook in het ziekenhuis gebruikt en mijn moeder neemt dit dus gewoon mee van haar werk . . .
||
Citaat:
|
|