Advertentie | |
|
![]() |
|
schitterend idee. en over 1000 jaar dienen we een soort bewustzijn te hebben als de Borg uit Star Trek. maybe... of een soort the Matrix, misschien kunnen we allemaal in een soort Virtual Reality omgeving leven, een massahallucinatie waar alles goed is, misschien met werelden gemaakt van virtueel diamant ofzo, en waar we kunnen doen wat we willen. wat denken jullie wat de toekomst voor ontwikkelingen zal brengen?
[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (08-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Iemand 'Dune' gelezen van Frank ([i] niet [/n] dat zoontje!) Herbert? Daar hanteren enkele grote mogendheden in een samenleving met duizenden planeten een foksysteem. Er wordt gewoon bepaald wie er met wie voortplant, kinderen onderzocht op gewenste eigenschappen, enz. Dat lijkt me wel wat, zij het dat het nu niet geaccepteerd gaat worden. De Sowjets hadden het moeten doen... Ook niet voor alle mensen. Bij sommige mensen is genetisch gezien niets te halen (vul in... NEE).
Ook ik teken hierbij een verklaring dat ik geen bepaalde iemanden op het oog heb, bij het 'genetisch niets te halen'. Bij de topstukken van de selectie kun je jezelf indelen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |