Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mocht hij bestaan en niet de pik op je hebben... ohnee, das nie mogelijk volgens jou dus hij bestaat niet ![]() Kvin het net zo goed slap dat Christelijken niet met wat concretere bewijzen komen van iets waar ze hun hart en ziel in leggen (lees: aan verkopen) |
![]() |
|
![]() |
Het heeft geen nut tot God te bidden omdat de Christelijken onder ons ook moeten inzien dat God geen nadekend mens is dat jou opeens aardiger vindt en jou uit benarde situaties zal redden als jij bidt en zegt dat je Hem of Haar zo fantastisch vindt. God kan niet nadenken maar vindt energinetisch iedereen even aardig en vergeeft iedereen. Ik denk dat bidden niet noodzakelijkerwijs tot de meest positieve energie leidt in een dergelijke situatie. Je kunt beter kalm blijven en positieve energie aantrekken denk ik.
Het is inderdaad uit zijn verband getrokken. |
![]() |
||
Citaat:
God bestaat voor mij totaal niet, wel een andere hogere macht, maar god is totaal uitgesloten!!
|
Ik geloof wel, en ik heb ook weleens gemerkt, dat ik, als ik om bepaalde dingen vroeg, dat die dan ook gebeurde. Dat heeft mij ook aan het denken gezet, en nou bid ik ook echt, vroeger deed ik het meer zo van: het hoort erbij. Nou neem ik de tijd ervoor, en ik moet zeggen, ik voel me rustiger als ik klaar ben, dat ikg ewoon alles bij Hem neer kan leggen. Het is idd een houvast. mMaar de meeste wonderbaarlijke reddingen enzo zijn idd overdreven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer werden jullie religieus? kweenie23 | 159 | 17-09-2006 11:54 |