Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 20:42
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Welke moet ik aanschaffen?

Ik heb nu Pro Evolution Soccer maar vind de gameplay niet zo handig. Dat mannetjes omschakelen op L1 zit onder andere.

Maar deel 2 schijnt veel beter te zijn dan b.v. Fifa 2003( wat ik op pc heb, maar niet soepel speelt).

Kunnen jullie die voor en nadelen geven van beide?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2002, 21:31
`CrazY G
`CrazY G is offline
persoonlijk vind ik van de PES reeks de gameplay zuigen, scoren gaat echt lastig en mooie goals kan je niet echt maken. ik heb de review in de PU gelezen en ze zeiden dat er niet echt veel veranderd is alleen de kleine dingetjes verder uitgewerkt.
Fifa is uitmelkerij, maar toch vind ik het leuker, en van 2003 is de gameplay verbeterd.
Oud 03-12-2002, 22:02
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Welke moet ik aanschaffen?

Ik heb nu Pro Evolution Soccer maar vind de gameplay niet zo handig. Dat mannetjes omschakelen op L1 zit onder andere.

Maar deel 2 schijnt veel beter te zijn dan b.v. Fifa 2003( wat ik op pc heb, maar niet soepel speelt).

Kunnen jullie die voor en nadelen geven van beide?
EA Sports heeft er maanden lang aan gewerkt om de gameplay in FIFA Football 2003 totaal te veranderen. De mensen moeten ervaren wat het werkelijke voetbal is. Daarom hebben ze de totale ‘AI engine’ veranded, waardoor het voetbal meer realistischer is gaan worden. Tsja.. Ik vind Pro Evolution Soccer besturingen echt VETT gewoon. Mooi ball control etc. Maar als jij de besturing zo Kut vind? Dan raad ik jou natuurlijk Fifa 2003 aan. Maar ik zelf zou voor de ISS pro 2 gaan

- Courage
Reageren

Regels voor berichten