Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nu ff serieus , ik leef omdat mn ouders zo nodig een kind wilden en ik leef nu voor datzelfde. Zoals elk dier op de wereld trouwes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Mirage2000 (28-02-2002).]
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Roxanne (28-02-2002).] [Dit bericht is aangepast door Roxanne (28-02-2002).]
|
ik leef voor liefde, vriendschap en familie
als er iets is wat ik echt wil doen, dan ga ik er ook voor, mijn lijfspreuk is : doe waar je zin in hebt, je leeft tenslotte maar 1 keer!! alleen zijn mn ouders daar niet altijd akkoord mee ![]() ik weet eigenlijk niet echt WAAROM ik leef, ik bedoel maar, ik heb er zelf niet voor gekozen, het gebeurde voor mij nu ook eenmaal zomaar!! net zoals voor iedereen!! xELSx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is niet gemeen bedoeld, maar als opbouwende kritiek ![]()
|
![]() |
ik leef omdat ik op de wereld ben gezet
nog niet een echt doel in het leven NOG NIET ik bedoel ik kan gaan zeuren over vanalles en nog wat... maar tja.. Dat vind ik het nog niet waard... En nee ik geloof niet, hoewel ik wel gedoopt ben en mijn communie heb gedaan... Ik denk niet dat alles voorbestemd is... Dat iemand daar boven alles regelt en ziet wat wij doen... 6,5 miljard mensen op deze bol, als het er niet meer zijn... Ik heb "de ontdekking van de hemel" gelezen maar in zoiets geloof ik niet... Ik wil later: alleen een eilandje zoeken om lekker alleen op te zijn te relaxen..... (simpleminded i know) [Dit bericht is aangepast door jenny13 (02-03-2002).]
|
![]() |
Ik probeer mijzelf te beteren als mens zijnde.
Mezelf kritisch durven te benaderen en aan de hand van die bevindingen conclusies kunnen trekken waarop ik verder kan werken. Groetjes Ben(die dat al zo'n 6,5 jaar doet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() PS: Joden, Christenen en Muslims aanbidden allen dezelfde God. Allah is eenvoudigweg het Arabisch woord voor dezelfde Ene God.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar is opzich dan ook niets mis mee.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit is wel zo vermoeiend.. In iedere discussie die ook maar iets in de richting van religie gaat wil je even laten merken hoe dom jij gelovigen wel niet vind. Dit is in dit topic echter totaal niet relevant, de vraag was: 'waarvoor leef jij?' en niet: 'wat vind je van religies?'. Verder help het ook niemand, het leidt alleen maar tot vermoeiende welles-nietes spelletjes en kinderachtig geruzie. Probeer eens te respecteren.. On topic: Ik leef omdat het zo is, en ik leef eigenlijk om te begrijpen.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen kent elkaars mening onderhand wel en ik snap niet wat je überhaupt met zulke cynische posts bereiken wilt..
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes Ben(die dat ook doet en erg belangrijk vind, maar op eerste plaats voor zichzelf ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En waar ik zelf om leef, week nog nie echt. Om mensen een blije boodschap te vertellen en voor mijn ouders en kameraden, en voor mijn naaste, en om een keuze te maken, maar goed, dit is niet helemaal een compleet, lekvrije kijk op mijn leven denk ik....
|||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij het zo belangrijk vindt je mening aan mensen op te dringen, [zo noem ik het omdat je er mee blijft komen, ook al kent vrijwel iedereen jouw mening al en is deze volledig irrelevant in het betreffende topic] doe het dan tenminste op een redelijke manier want dit leidde eerder tot kinderachtig geruzie als tot een uitwisseling van opvattingen-- Citaat:
Atheïsme-theïsme discussies lopen er genoeg, lijkt mij zo.. Feit is dat dit geen enkele verbinding met dit topic heeft. Citaat:
Als je -zoals ik al zei- je mening dan zo graag wilt geven, doe het dan op een redelijke manier, zodat er misschien nog een discussie uit kan komen.. Citaat:
![]() --Ik ben niet de enige die dit gezeur zat is, een discussie, fine (ook al zijn er meer dan genoeg dergelijke discussies en heeft het in dit geval niets met het topic te maken) maar 'discussies' als deze zijn eerder flamewars en verpesten interessante topics..
|
![]() |
Ik heb er niet voor gekozen om op deze wereld neergezet te worden.. toch wel cool dat dat wel is gebeurd. Laat ik mijn verblijf op de wereld dan ook maar zo leuk mogelijk maken toch??
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er worden ook genoeg arrestaties gepleegd in Nederland maar dat is geen reden om ermee op te houden. Citaat:
Als je er neit tegen kan dan raad ik je aan om naar het lifestyle board te gaan. |
![]() |
|
Ik leef om ooit op een dag tegen het koningshuis in opstand te komen.
(srry maar net de franse revolutie bij geschiedenis gehad) ff serieus ben ik op aarde om nieuwe dingen te leren en nieuwe ervaringen op te doen.
||||||||||||
![]() |
Citaat:
Ben je nu niet net zo erg bezig als de christelijke missionarissen van vroeger? Je visie aan iemand opdringen in de hoop dat hij jouw geloof overneemt? Er is trouwens ook een verschil tussen discussieren en moddergooien.. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mitsj, je bent een brutale aap en daarbij ook nog bijzonder kinderachtig. Je loopt wel in iedere topic te zaniken hoe onverdraagzaam gelovigen wel niet zijn en hoeveel oorlogen ze volgens jou wel niet veroorzaakt hebben, maar zelf geef je ook niet echt het juiste voorbeeld. Je doet ook net alsof je WEET dat God niet bestaat.
Ik zeg een ding: Natuurkunde zegt: niets kan uit zichzelf ontstaan en niets kan in zichzelf verdwijnen. Natuurkunde zegt: actie=reactie Er is iets, en dat iets is zodanig dat wij dat niet kunnen omvatten. Dat kunnen we niet eens (en zullen we ook nooit kunnen) met betrekking tot het universum. Daar is het te groot voor. Reizen van de aarde naar het verste melkwegstelsel die we kunnen zien zou met lichtsnelheid nog langer duren dan 1000.000.000x de maximale leeftijd van onze eigen zon. Laat staan wat buiten onze werkelijkheid bestaat. Dat "iets" is de oorzaak van ontstaan van alles wat wij beleven. Ik moet zeggen dat geloof daar een realistischer en logischer antwoord op weet te geven dan de gepoliticeerde seculiere wetenschap. Maar een ieder moet dat voor zichzelf uit maken. De accepatie of ontkenning is aan de mens en daar moet jij met je dikke kop niet mee bemoeien. [Dit bericht is aangepast door Mujahideen (02-03-2002).] |
![]() |
||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
2. ben ik onverdraagzaam omdat ik atheist ben ... of omdat je er niet tegen kan dat je niet met harde bewijzen tegen evolutie kan komen? 3. ik geloof niet in een hogere macht nee en er is niets maar dan ook niets dat erop wijst. Dus heb ik ook een reden om erin te geloven. Citaat:
En als een god aan deze eisen moet voldoen is elk molecuul een god volgens jouw. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en daarom wil je ook niet toegeven aan harde bewijzen die het tegenspreken. Citaat:
Citaat:
Dus je hebt geen recht van spreken. En je hebt zeker geen recht om mensen persoonlijk aantevallen zoals je in elke post doet als je je niet lekker voelt bij eerder genoemde discussies. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gut, gut... Wordt dit toch weer een flamewar over het wel of niet bestaan van God.
Mitsj vindt ik net zo'n blind paard als Mujahideen, beide klampen ze zich met alle macht vast aan hun eigen denkbeelden en sluiten ze zich compleet af voor denkbeelden die ook maar iets afwijken. Het gaat hier over het intelligentie-niveau van een gelovige, niet over het bestaan van God. Nu begrijp ik wel dat het ietwat relevant is, maar kom dan asjeblieft met bewijzen aan die niet terugvallen in een cirkelredenatie (Het staat in de Koran/Bijbel dus het is zo, of God bestaat niet omdat de evolutie bewezen is). Discussieer liever normaal... Ik erger me er nu al dood aan dat ieder topic verzand in dit soort welles nietes verhalen. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof niet dat je daarom leeft, er moet 'n andere reden zijn. (welke week nognie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij een drang hebt over iedereen heen te walsen die het woord 'god' in zijn mond neemt, ligt dat bij jou en is het niet 'gedoemd zo te zijn'. Citaat:
Citaat:
Als jij dat niet kunt laten moet je het filosofieforum maar in totaal ontwijken ![]() Citaat:
Je begint het te leren.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij zegt niet voor niets buiten onze werkelijkheid. Citaat:
Gebruik die wetenschap in het vervolg dan ook.. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarvoor sta jij 's ochtends op? Patje | 33 | 09-07-2004 15:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Durf jij te rijden... ? Valentijn | 5 | 27-10-2003 17:12 | |
Psychologie |
Waar leef jij voor? Me_Myself_and_I | 56 | 03-05-2003 23:14 | |
Psychologie |
waarom/waarvoor leef jij? PiNoW | 83 | 18-05-2002 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Leef jolleke | 2 | 09-12-2001 02:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |