Advertentie | |
|
![]() |
|
Enquête Geslacht man Leeftijd 16 Hoogste opleiding mavo 1. Bent u gelovig? B. Nee 2. Gelooft u in een god? B. Nee Zo ja welke God? 3. Gaat u naar een gebedshuis? D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? E. Nee 5. Mag de mens alle macht hebben? B. Nee 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. B. Nee Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal 4 8. De mens is egoïstisch 1 9. De mens is materialistisch 1 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 5 11. De mens is slecht 4
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door DaRkAnGl (17-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 Hoogste opleiding: MBO 1. Nee, als je een religie bedoelt 2. Nee 3. Nooit 4. Weet niet 5. Nee, en die hebben we ook niet. 6. Nee, hangt ook van de situatie af. 7. Sommigen wel, sommigen niet 8. Sommigen wel, sommigen niet 9. Sommigen wel, sommigen niet 10. Nee 11. Nee
|
Geslacht Vrouw Leeftijd 17 Hoogste opleiding MBO (doe nu HBO) 1. Bent u gelovig? B. Nee 2. Gelooft u in een god? B. Nee 3. Gaat u naar een gebedshuis? D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? F. Weet niet 5. Mag de mens alle macht hebben? B. Nee (wel over zichzelf) 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. B. Nee 7. De mens is sociaal 2 8. De mens is egoïstisch 3 9. De mens is materialistisch 2 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 3 11. De mens is slecht 5 |
![]() |
|
![]() |
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 17 Hoogste opleiding: VWO 1. Bent u gelovig? B. Nee 2. Gelooft u in een god? B. Nee Zo ja welke God? A. God B. Allah C. Andere god, nl… 3. Gaat u naar een gebedshuis? D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? E. Nee 5. Mag de mens alle macht hebben? B. Nee 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. A. Ja Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal 5 8. De mens is egoïstisch 2 9. De mens is materialistisch 4 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 5 11. De mens is slecht 2 |
![]() |
|
![]() |
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 17 Hoogste opleiding: VWO 1. Bent u gelovig? B. Nee 2. Gelooft u in een god? B. Nee Zo ja welke God? A. God B. Allah C. Andere god, nl… 3. Gaat u naar een gebedshuis? D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? E. Nee 5. Mag de mens alle macht hebben? B. Nee 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. A. Ja Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal 5 8. De mens is egoïstisch 2 9. De mens is materialistisch 4 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 5 11. De mens is slecht 2 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Geslacht -man
Leeftijd -15 Hoogste opleiding -gymnasium (nog mee bezig) 1. Bent u gelovig? -Ik geloof wel ja.. 2. Gelooft u in een god? -Ja, maar niet in de zin van een individu. Zo ja welke God? - 3. Gaat u naar een gebedshuis? -D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? -Tuurlijk is er iets na de dood. Of ik daar iets van meekrijg, of het te ervaren is, is een andere vraag ![]() 5. Mag de mens alle macht hebben? -Nee, en die heeft hij ook niet 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. -Nee, we hebben een wet en zijn imo te laag ontwikkeld om een soort van anarchie te laten functioneren. Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal -In de zin van een dier met sociaal stelsel wel ja, of de mens zich op een sociale manier gedraagt hangt van de persoon op zich af. 8. De mens is egoïstisch -1 Ik geloof dat alles wat de mens doet uiteindelijk voor het zelf gedaan wordt, iedere behoefte vloeit uit het ego voort. Op zich geen negatieve zaak, pas als het ten kosste van de omgeving gaat zie ik het als iets negatiefs. 9. De mens is materialistisch -1 helaas denkt het grootste deel zijn geluk in spullen te vinden ja. 10. De mens staat boven alle andere levende wezens -5 11. De mens is slecht -slecht bestaat niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1a 2a 3a 4d hemel en hel 5b 6d Ja en Nee: is vrij kan alleen het slechte 7:1 8:2 9:2 10:1 11:2
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door I_GenesisII (19-03-2002).]
|
Voor school moet ik een enquete houden over mensbeelden. Zouden jullie die voor mij willen vullen?
Geslacht V Leeftijd 17 Hoogste opleiding Gymnasium 5 1. Bent u gelovig? A. Ja B. Nee C. Geen mening 2. Gelooft u in een God? A. Ja B. Nee C. Weet niet Zo ja welke God? A. God B. Allah C. Andere god, nl… Geen naam. 3. Gaat u naar een gebedshuis? A. Iedere week B. Eens in de maand C. Bij speciale gelegenheden D. Nooit Ik ga bewust naar plekken toe om rust te vinden om in contact te komen met "God". Misschien valt dat onder "nooit" dan. 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? A. Ja, de hemel B. Ja, reïncarnatie C. Ja, maar weet niet wat D. Ja, iets anders, nl ………. E. Nee F. Weet niet 5. Mag de mens alle macht hebben? A. Ja B. Nee C. Weet niet 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. A. Ja B. Nee C. Geen mening Maar dat hangt af van wat je onder wil verstaat. Je wil wordt toch beteugeld door je verstand en gevoelens en als je dat op een goede manier doet zal je wil nooit schadelijk zijn. Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal 1 2 3 4 5 8. De mens is egoïstisch 1 2 3 4 5 9. De mens is materialistisch 1 2 3 4 5 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 1 2 3 4 5 11. De mens is slecht 1 2 3 4 5 [Dit bericht is aangepast door Morphia (20-03-2002).]
|
Enquête
Geslacht Man Leeftijd 17 Hoogste opleiding Ik doe nu Atheneum 5 N&T en heb dus de Basischool af. 1. Bent u gelovig? A. Ja In mezelf 2. Gelooft u in een god? A. Ja, soms. Zo ja welke God? C. Andere god, nl… Klink aro maar : mezelf 3. Gaat u naar een gebedshuis? C. Bij speciale gelegenheden, met kerst en als tourist 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? D. Ja, iets anders, nl niets 5. Mag de mens alle macht hebben? A. Ja, mar krijgt hij toch nooit, onmogelijk 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. A. Ja, en als je niet vrij was dan kies je daar ook voor Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal 5 8. De mens is egoïstisch 1 9. De mens is materialistisch 5 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 5 11. De mens is slecht 1 [Dit bericht is aangepast door Oen (21-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Geslacht v
Leeftijd 17 Hoogste opleiding vwo 1. Bent u gelovig? A. Ja 2. Gelooft u in een god? A. Ja Zo ja welke God? A. God 3. Gaat u naar een gebedshuis? D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? A. Ja, de hemel / B. Ja, reïncarnatie 5. Mag de mens alle macht hebben? C Weet niet..snap de vraag nie 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. A. Ja 7. De mens is sociaal 1 8. De mens is egoïstisch 1 9. De mens is materialistisch 1 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 5 11. De mens is slecht 5
|
![]() |
Geslacht meisje
Leeftijd 15 jaar Hoogste opleiding 4 ath 1. Bent u gelovig? B. Nee 2. Gelooft u in een god? B. Nee 3. Gaat u naar een gebedshuis? C. Bij speciale gelegenheden (huwelijk, begrafenis, dus ook niet met kerst/pasen) 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? A. Ja, de hemel B. Ja, reïncarnatie Één van de twee ![]() 5. Mag de mens alle macht hebben? C. Weet niet Ik snap de vraag niet echt... ![]() 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. A. Ja Zo zou het iig moeten zijn, muv sommige dingen, maar dat is altijd. 7. De mens is sociaal 1 8. De mens is egoïstisch 2 9. De mens is materialistisch 2 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 1 11. De mens is slecht 3 De antwoorden op deze stellingen willen niet zeggen dat ik dat ook ben. Ik ben bijv. niet materialistisch, maar naar mijn mening is de meerderheid van de mensen dat wel. Vandaar deze antwoorden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]DamnChill schreef:
Enquête Geslacht vrouw Leeftijd 18 Hoogste opleiding Havo 1. Bent u gelovig? B. nee 2. Gelooft u in een god? B. nee 3. Gaat u naar een gebedshuis? D. Nooit 4. Gelooft u dat er iets is na de dood? E. Nee 5. Mag de mens alle macht hebben? B. Nee 6. Is de mens vrij om te doen en te laten wat hij of zij wil. C. Geen mening Kies een getal van 1 t/m 5 dat je het beste bij de stelling vind passen 1= ja 3= geen mening/ weet niet 5= nee 7. De mens is sociaal 4 8. De mens is egoïstisch 2 9. De mens is materialistisch 1 10. De mens staat boven alle andere levende wezens 1 11. De mens is slecht 1 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|