Advertentie | |
|
![]() |
|
hey,
nou k denk niet dat het echt verstandig is 12 en 21.....sorry hoor. en dan gaat het niet eens om die 9 jaar die er tussen zit maar omdat zij 12 is. want dan kan je zeggen wat je wilt maar iemand van 12 gedraagt en is gewoon heel anders dan iemand van weet ik het 16.(of in dit geval zelfs 21) vind je het zelf niet een beetje raar dat je dacht dat ze 16/17 was?? haha sorry hoor maar dat kan ik me nou niet voorstellen.... KuzZzZz.....
|
Verwijderd
|
NOt done,
naats dat het gewoon een heel groot verschil is.. is het ook nog eens illegaal.. ookal willen jullie het beiden.. zij is tenslotte nog maar 12.. en ook al is het niet te merken... Ze is een kind van twaalf... iets te gauw opgegroeid. En het is gewoon harstikke illegaal en je kunt in de problemen komen hiermee (ouders?) |
![]() |
|
hmzz tja ik vind het gewoon niet kunnen..
Dat meisje is nog een kind!! Die leeft in een hele andere wereld dan jij!! Die hoort nog te spelen met vriendjes en vriendinnetjes, en niet bezig te zijn met een serieuse relatie! Waar heb je haar uberhaupt leren kennen en met haar gekust???
|
illegaal, kan je voor aangeklaagd worden door de ouders met bijna 100% zeker 'n veroordeling, over 15 jaar is dat leeftijdsverschil geen probleem meer maar nu is het simpelweg not done punt andere lijn
|
Ik weet het niet. Ik zeg altijd dat leeftijd niet veel uitmaakt, als je maar op een lijn zit met elkaar. Maar ik denk dat dit wel een btje anders ligt. Zij is 12, begint net het leven een btje te ontdekken, gaat waarschijnlijk nog niet of pas net op stap, is pas net ongesteld, zit in de pubertijd en "ontdekt" net dat er ook nog zoiets als jongens en dat je daartoe aangetrokken kunt voelen. Het kan misschien zo zijn dat ze dr volwassener uitziet en zich (nu) ook zo gedraagt. Maar ik denk dat je echt heel erg goed moet nadenken of je dit wel wil. Ik denk namelijk niet dat dit goed kan gaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben het volledige met squall eens en dit zou een pure pedo actie zijn bovendien zouden die ouders van haar je kunnen aanklagen hiervoor en dan heb je een probleem ![]() eff offtopic squall i love ya 4 ever |
![]() |
|
Als ik jou was zou ik niet verdergaan met haar. Er zijn zoveel andere leuke meiden die wel echt 16-21 zijn. Onder de 18 (dus nu nog 6 jaar) kan zij (en/of haar ouders) je aanklagen. Ok, niet dat dat t belangrijkste is maar het gaat erom dat je nadenkt bij wat je doet.
Weet je wat zij wil en weet je wat jij zelf wilt? Misschien doet ze zich volwassener voor? Ik weet het niet, ik ken haar niet. Suc6 met je keuze. ![]() |
![]() |
|
Vind ik niet kunnen en ik vind het ook niet verstandig om hier serieus mee door te gaan. Je gaat vanzelf onverschillen krijgen omdat je heel anders denkt over bepaalde dingen, normen en waarden, muziek, films, waarde van een relatie etc...
|
Verwijderd
|
Misschien moet je je überhaupt maar eens afvragen waarom een meisje van 12 zich gedraagt als 16/17. Wordt ze misschien geslagen thuis? Komt ze uit een pleeggezin? Andere traumatische ervaring meegemaakt waardoor ze gedwongen werd op haar eigen benen te staan?
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bent echt ziek bezig. [/mening] Verhaaltjes als 'een leeftijdsgrens is er niet in de liegde' of 'ze lijkt veel ouder' kan je nu echt niet meer aanhalen: denk ff na man....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toch vreemd dat ik van jou nooit iets gehoord heb over SpiT en mij , terwijl ze toch 7 jaar jonger is ![]() Vind je dat wel kunnen dan? *nieuwsgierig is* ontopic : ik zou zelf (vreemd genoeg??) niet iets beginnen met iemand van 12. Ten eerste al omdat zij nog vóór dr puberteit zit, en dus ook nog moet beginnen aan het "integreren in de grote mensenwereld"(erg fout gezegd).. Mijn huidige vriendin is dan wel 14 (en ik ben overigens erg blij met haar!) maar ik heb me wel een paar keer bedacht voor ik besloot om met haar te gaan. Ik vond het een grensgeval, en twijfelde wel of ik er wel goed aan deed.. Als ze jonger was geweest had ik ook besloten om dit aan me voorbij te laten gaan. Wat ik wel kan zeggen : Houd er heel goed rekening mee dat ze nog heel jong is, haar levensvisie heel anders dan de jouwe is en de kans groot is dat ze zich heel erg door jou laat meeslepen in denken/doen: Maak daar geen misbruik van, daarmee zal je dr enorm veel pijn doen!
||
Citaat:
|
dat kan echt niet !
en dat meisje van 12 die het wel vond kunnen: kijk naar je naam! -->leuke jongens? je bent blijkbaar zelf ook nog een kind! 9 jaar! kom op zeg! ![]() je zou toch niet echt een relatie met haar willen beginnen hoop ik??????(wat je een relatie noemt) meer een kinderliefde! m'n zusje van 12 heeft net een vriendje ze durven mekaar zowat niet eens aan te raken! my baby
|
ok 21: dan ben je bijna volwassen
en 12, dan ben je net in je eindstadium van het foetusdeel. Denk toch eens na, leeftijd is niet zo'n groot probleem maar je kunt ook overdrijven
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik heb Inni al vaak gesproken op msn enzo, en als je niet wist dat ze 14 was, zou je haar intellectueel wel ouder schatten, maar ik heb me 'n beetje in jullie leeftijden vergist ![]()
|
![]() |
Nou ik heb dus jullie advies opgevolgd..... NOT!!
Sinds vanavond heb ik een relatie met haar. Haar ouders, mijn ouders, haar vrienden, mijn vrienden vinden het allemaal heel leuk en het maakt ze allemaal niks uit. Ze vinden allemaal dat ze heel volwassen is en er ouder uit ziet. Dussuh allemaal bedankt voor julie hulp..... not haha! |
![]() |
|
anders doe je ff niet normaal jongen
![]() djeezes, volgens mij hoeft ze niet eens erg volwassen te zijn om op jouw niveau te komen... als je zo'n kinderachtige reacties plaatst! ![]() en dat is dan 21...
|
tja, wat wil je? op deze leeftijd zoekt iedereen iemand die van zijn of haar leeftijd is ongeveer (pakweg 4 jaar max verschil)
komt daar ineens iemand afzetten van 21 (!) die met een meisje van 12 een relatie wilt beginnen! dat is zo maar eventjes een leeftijdsverschil van 9 jaar, bijna dubbel zo oud!!!! jullie zitten allebei in totaal verschillende werelden, zij gaat net naar de middelbare school en jij volgt ofwel hoger onderwijs ofwel werk je al! niemand (ook ik niet) ziet (imho) in hoe zo'n "relatie" kan beginnen, laat staan standhouden...
||
Citaat:
je moet er gewoon alletwee voor gaan. trouwens het leeftijds verschilt tussen mijn ouders is meer dus......jah. ik weet wel waar ik het over heb en die relatie gaat ook nog steeds heel goe hoor! don't worry fallow your hart! als ik in die situatie was dat ik iemand leuk vond van een jr of 25 en hij net zoveel van mij hield zou ik er ook voor gaan!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Grootste leeftijdsverschil, volgens jullie Juda[NL] | 204 | 28-02-2006 08:17 | |
Liefde & Relatie |
Jouw ergernis aan het andere geslacht? Pyr0nity | 114 | 23-12-2004 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Ik bijna 24, zij nog geen 18 Zahovic80 | 58 | 31-12-2003 17:35 | |
Liefde & Relatie |
't loopt niet zo lekker....... Martin The Martian | 28 | 10-12-2003 16:39 | |
Liefde & Relatie |
Hij 22 en ik 18 jenniffer | 101 | 28-05-2003 10:44 | |
Liefde & Relatie |
groot leeftijds & afstandsverschil... xXxEvaxXx | 18 | 02-04-2003 21:48 |