Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had 'm hier vandaan:
ftp://ftp2.ngi.it/Raven_Shield/Raven...MPDemo_int.zip Ik heb 'm gisteren de hele dag gespeeld en ik ben er helemaal verslaafd aan. 't Is echt een prachtig spel, veel beter dan zijn voorgangers. Vooral de effecten zijn prachtig. Die flashbang vooral, die hoge piep die je dan een hele tijd hoort. Zo irritant maar ook zo prachtig. Enige minpuntje aan de demo vond ik dat je vrij lang moet zoeken voor een echt goede server en dat er hier en daar wat bugs zitten, maar dat zal wel d.m.v. een patch verholpen worden. De lag viel me trouwens wel dik mee, ik heb een ISDN en mijn ping is meestal tussen de 90 en de 120. Ik heb al een beetje een vaste loadout: MP5A4(zonder scope of silencer) met JHP ammo: overall goed wapen USP (zonder silencer) met FMJ ammo, maar die gebruik ik toch nooit Flashbangs: ik hou er niet van om teammates op te blazen of te vergassen Heartbeat sensor: legaal wallhacken was nog nooit zo leuk ![]() In dat street level wissel ik mijn flashbangs echter vaak in voor een remote charge die ik dan bij de ingang of in de downstairs plant. Met heartbeat de boel in de gaten houden en dan BOEM. Tot nu toe is het me over het algemeen vrij goed afgegaan. In directe confrontaties ben ik meestal niet zo super, maar ik kan aardig flanken e.d., vind ik zelf althans. ![]() Nee echt, dit is een top spel, moet je echt d/len. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ftp://ftp.ubisoft.fr/demos/action/Ra...MPDemo_int.exe
haalt bij mij makkelijk 130kb/sec. bestand is 155mb
||
Citaat:
![]() Ik ben al aan het downloaden. - Courage
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Hoeveel CD's? rijk_v | 16 | 08-06-2004 00:32 | |
Games |
prijs/kwaliteit van games Fietspomp_bv | 8 | 29-02-2004 20:04 | |
Games |
realistische / goeie 3Dshooter voor Xbox??? Gerard SnEl | 33 | 08-08-2003 13:55 | |
Games |
PCgames release data op een rijtje Nyrvana | 17 | 03-05-2003 20:58 | |
Games |
Rainbow six raven shield filmpje Hellracer | 11 | 08-09-2002 18:15 | |
Games |
Launch cube games bij dimension plus DP17 | 3 | 05-09-2002 07:54 |