![]() |
|
Bij mij heeft dat aanstippen nooit geholpen. Mijn vader behandelt die wratten nooit met stikstof. Hij haalt ze altijd met een lepeltje weg. Daar voel je niets van, het kribbelt een beetje, maar alleen zo'n spuit is erg pijnlijk.
succes
||
Citaat:
Maar het helpt wel (eigen ervaring). Alleen je hebt er een hoop geduld voor nodig.
||
Citaat:
|
![]() |
een meisje uit mn klas had er vandaag een touwtje omheen en ze zou die laten zittn tot de wrat eraf valt
![]() maar bij mij hielp vroeger altijd het sap in de steel van paardebloemen en een weekje in de zee van italie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhmmm, nou... bij mij deed t echt heel erg zeer... Nou was dat van mij ook een beetje niet normaal.. Heel erg veel wratten en ze zaten diep in het eelt. Maar dat mens ging maar door met bevriezen en dat voelt niet zo fijn. Een andere assistente kwam kijken wat er aan de hand was, omdat ze wat hoorde....
Ze zijn nu gelukkig wel weg ![]() suc6 ermee... |
![]() |
||
Citaat:
Stikstof is overigens iets van -196°C. een stukje: (wat overigens héél erg overdreven is!) • Met vloeibaar stikstof Dit is vandaag de meest gebruikte behandeling. Vloeibaar stikstof leidt tot weefselbeschadiging door bevriezing. Door de wrat met vloeibaar stikstof in aanraking te brengen, worden de cellen vernietigd en ontstaat een blaasje onder de wrat. Behandelen met vloeibaar stikstof is efficiënt op voorwaarde dat de wrat niet te uitgebreid is. Nadeel van deze aanpak is dat het pijnlijk is, zowel tijdens als na de behandeling. Doorgaans moet men in verschillende sessies behandelen. Bij wratten in de buurt van de nagels wordt liever afgezien van deze methode, omdat vloeibaar stikstof de nagelriem blijvend kan beschadigen. bron: http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...dossier&art=98 Mja, 't doet geen pijn, en die 'behandeling' nadien overdrijven ze ook in.
||
Citaat:
Als meer mensen hetzelfde verhaal hebben, zou het toch wel kunnen kloppen. Overigens geldt dit alleen voor voetwratten (bij mij dan), want eentje op m'n hand gaat dus niet weg. Ik kan me niet voorstellen dat ik nog meer geduld moet hebben... maar ik heb het wel... wie weet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
AuW!! Wratten laten aanstippen... Tulpje6 | 36 | 22-09-2003 11:32 |