![]() |
|
Verwijderd
|
Hey All,
FF een klein verslagje van vandaag. De opnamen voor Wat zou JIJ doen van de KRO zijn geweest zoals sommigen van jullie wel en anderen niet weten. Het was vrij gaaf en ook soms indrukwekkend. Bij aankomst werden we gelijk door Daan (medewerker van de productiemaatschappij) ontvangen en verder geleid naar een ruimte met gratis koffie, thee, bier, fris en broodjes. Hier kregen de meeste gasten een korte, individuele voorbespreking. Uit dit gesprek bleek dat ik op het podium moest zitten. Gedurende de gehele opnamen. Ik had niet echt last van zenuwen, maar na deze mededeling moest ik ff slikken. Echter, iedereen was heel vriendelijk en kwam op een geruststellende manier over. Op naar de viasgiste ( ![]() Nog tijd voor een bak koffie en hop naar het podium. De sfeer was erg goed. Naast mij op het podium zat een moeder. Haar kinderen van 15 en 17 hebben ook drugs gebruikt en omdat haar kinderen het gebruikt hebben had zij een keer een blowtje gerookt en XTC gebruikt. Dit tweede vond ze geen leuke ervaring, maar ze kon hierdoor wel meer begrip opbrengen voor het softdrugsgebruik van haar kinderen. Daarna kwam er een vrouw op het podium bij waarvan de zoon op zijn 19e overleden was aan een combinatie van GHB en speed. Hij is door zijn 'vrienden' na deze mix in een auto gegooid en na 4 uur zijn ze eens gaan kijken. Toen was hij al klinisch dood. Naar aanleiding van deze situatie heeft ze een stichting opgericht. Deze stichting beheert een soort overdekte hangplek in Venlo waar jongeren 7 dagen per week van 10 tot 10 terecht kunnen om te internetten, tv te kijken of te socializen. Link: www.boy4ever.nl Ik heb mijn verhaal uiteraard ook gedaan. Hier kwamen zowel positieve als negatieve reacties op. Ik kan hier niet zo heel goed over oordelen, dus ik zou zeggen; allemaal kijken. Ik heb vernomen dat de uitzending op de KRO is rond 23 juni. Na de opnamen hebben we nog een pilsje gedronken en leuk met de andere gasten gepraat. Er waren ook twee jongeren bij die in het panel van het jongerenlagerhuis gezeten hebben. Een van de twee heeft jarenlang niets anders gedaan dan stoned zijn. Haar verhaal was opzich ook wel indrukwekkend. Last but not least. beterXcore ontmoet. Was ook heel leuk! Met een flesje wijn (waarvan ik vanaaf ga proberen of hij te doen is) in de hand, terug naar Goor. 2 uur met de trein. Alles was zo goed geregeld dat ik nog even wat mensen wil bedanken; Onze 'begeleider': Daan van Zomeren De presentatrice: Karin de Groot De 'regiseur/opnameleider' Owjah, als klap op de vuurpijl kwam tijdens de borrel Peter van der Vorst binnenlopen, je weet wel die royalty-verslaggever van RTL-Boulevard. Niet mee gepraat, kwam wel over als een okaye gozert. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben van sommige verhalen ook erg geschrokken, vooral van die man die 18 jaar lang elke dag stoned was, en dat verhaal van Hanne. ik ben door vanmiddag toch anders aan gaan kijken tegen het gebruik van drugs. ik wist dat het fout kan gaan, maar het blijft schokkend om verhalen te horen van mensen die het contact met hun kinderen verliezen. het was voor mij al met al een leuke en leerzame middag. ps: ik heb vanmiddag het knapste meisje ooit ontmoet ![]()
||
Citaat:
ik hou het op hasj & wiet en paddo's wil ik weer eens doen.
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 08:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: niet gezien, zover ik hoor klinkt wel kicke (komt er nog een herhaling ofzo?)...
||
Citaat:
![]() Da's wel lief ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pssst als ik een rel ga starten bij kpn omdat ik achtergesteld word met gebrek aan adsl of kabel, zin om mee te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|