Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 14:14
evagirl
evagirl is offline
ik denk dat veel meisjes hier last van hebben..dat ze dus te klein zijn..wat moet je eten om gezond te blijven..en om grotere borsten te krijgen..iets van veel eiwitten ofzo? dankje xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:17
Verwijderd
Volgens mij worden je borsten niet groter van bepaald eten...

Ze groeien wel door tot je 21e oid, ze stoppen iig niet met groeien op je 15e, misschien groeiene ze nog flink in die tijd, nog even geduld hebben dus.

Verder gezond eten: iig 3 maaltijden per dag (ontbijt/lunch/avond eten), voldoende groenten enz. (zie inet, zijn veel sites over, en de lijntopics hier op L&G), voldoende drinken (1,5 tot 2 liter per dag), tussendoor iets eten is ook niet slecht (als je het maar niet om de 10 minuten doet en het niet telkens een Mars of chips oid is).
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:18
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Het is onmogelijk om grotere borsten te krijgen door middel van het eten van iets. Je borsten bestaan voor het grootste deel uit vet en voor de rest uit wat spieren en klieren. Maar dat betekend niet dat je borsten groter worden, doordat je meer of anders gaat eten. Wat je wel kan doen, is zorgen dat je borstspieren wat steviger worden , waardoor dus ook je borsten steviger worden.
Oud 24-11-2002, 14:23
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Het is onmogelijk om grotere borsten te krijgen door middel van het eten van iets.
Het schijnt dat het eten van vlees dat volgespoten is met hormonen helpt...
Oud 24-11-2002, 15:26
Destrøyer
Destrøyer is offline
Nou ja; zijn grote borsten wel zo handig? Veel vrouwen met cup D/E/F hebben last van rugklachten
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
Reptile schreef:
Nou ja; zijn grote borsten wel zo handig? Veel vrouwen met cup D/E/F hebben last van rugklachten
"Groter" betekent niet automatisch cup F natuurlijk..
Oud 24-11-2002, 16:39
marlies
marlies is offline
Citaat:
rosi schreef:
"Groter" betekent niet automatisch cup F natuurlijk..
Ja inderdaad
Oud 24-11-2002, 16:53
Quiana
Quiana is offline
Als je heel veel vet eet misn wel..
D'r zijn wel oefeningen dat je borstspier
die eronder ligt ofzo groter word,
waardoor je borsten ook meer naar voren geduwd worden..
Oud 24-11-2002, 21:02
ssjpan
ssjpan is offline
ja als je veel eet zullen je borsten wel groter worden maar dat is omdat je dan meer vet opslaat , maar dan wordt je dus overal dik (zie dikke mensen hebben altijd grote borsten, en dan ook mannen) maar zwemmen ofzo is wel goed.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 07:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
evagirl schreef:
ik denk dat veel meisjes hier last van hebben..dat ze dus te klein zijn..wat moet je eten om gezond te blijven..en om grotere borsten te krijgen..iets van veel eiwitten ofzo? dankje xxxxxxxxxx
Psychisch last van, zul je bedoelen.

Nouja..... de pil slikken schijnt te helpen.
En gewoon wat vetter te eten

Ga naar GB en kom aan!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:24
aniel&willeke
aniel&willeke is offline
hi!!

ik denk niet dat je borsten gaan groeien door bepaalde voedsel.
je borsten gaan wel een beetje groien van DE pil.
Maar jongens nemen je ook wel zo, ook al heb je niet zulke grote borsten.

groetjes ons
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:21
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
aniel&willeke schreef:
je borsten gaan wel een beetje groien van DE pil.
Ook niet altijd ... slikte anderhalf jaar de pil en mijn borsten zijn zo' n beetje het enige wat er NIET groter / dikker door is geworden
Oud 25-11-2002, 18:30
shiver inside
shiver inside is offline
Citaat:
evagirl schreef:
Zoals in vorige reply's staat, iedergeval gezond eten. De pil kan dus ook helpen, maar daar groeien niet alleen je borsten van zegmaar . Verder kan je elke dag een aantal keer opdrukken, daar train je de spieren onder je borsten mee en je armen. Gewoon langzaam opbouwen, bijvoorbeeld 3 keer 5x opdrukken per dag de eerste week, 3 keer 7x opdrukken per dag de volgende week enz.

Nougoed, daar moet je ook maar net zin in hebben, maar t helpt wel iedergeval! Succes
Oud 25-11-2002, 19:00
aniel&willeke
aniel&willeke is offline
even een reactie op N*A*shezbaernon

Bij de meeste gevallen gaan je borsten er wel van groeien,maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...
Ieder lichaam reageert anders...

En grote borsten zijn heel lastig hoor, vooral als je sport.

wees gewoon blij met je lichaam het komt allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:19
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
aniel&willeke schreef:
even een reactie op N*A*shezbaernon

Bij de meeste gevallen gaan je borsten er wel van groeien,maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...
Ieder lichaam reageert anders...

En grote borsten zijn heel lastig hoor, vooral als je sport.

wees gewoon blij met je lichaam het komt allemaal wel.
Nah, dan lopen der wel HEEL VEEL uitzonderingen in mijn omgeving ... maar goed, natuurlijk reageert ieder lichaam anders, het leek me alleen sterk om te zeggen dat de borsten ALTIJD of MEESTAL van de pil gaan groeien.
Oud 26-11-2002, 15:12
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
evagirl schreef:
Met opdrukken en andere fitness-oefeningen krijg je stevigere borsten, maar zeker geen grotere exemplaren. De pil kan inderdaad helpen, en dikker worden ook (extra vet zet zich makkelijk vast in de borsten).
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:57
Imir
Imir is offline
De pil gaan slikken kan helpen... Ik ging in een keer van cup B naar cup C en vond het niet echt leuk. (ik moest op vakantie nieuwe bh's gaan kopen omdat de oude niet meer pasten ) Maar nu ik er aan gewend ben ben ik er wel blij mee hoor. Al past B nu eenmaal beter bij mij. Dus wees blij met hoe je eruit ziet, grote borsten zijn lang niet bij iedereen mooi. Kleinere zijn ook veel practischer.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten