Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 17:34
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Ik vroeg me eigelijk af of dat een gezichtsbruiner kan helpen met het bestrijden van jeugdpuistjes. Ik vroeg me ook af of het eigelijk wel goed ik voor je huid.

zo ja, dan morge ff bij de blokker zoon apperaat kope
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:43
Meglomania
Meglomania is offline
Een gezichtbruiner heeft geen effect op de puistjes: ze zullen er niet door verdwijnen. Juist doordat je een kleurtje krijgt vallen je puistjes minder op en dan lijkt het inderdaad een verbetering. Ik denk niet dat het slecht is om te doen, maar ga er absoluut niet te vaak onder.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Cygne schreef:
Een gezichtbruiner heeft geen effect op de puistjes: ze zullen er niet door verdwijnen. Juist doordat je een kleurtje krijgt vallen je puistjes minder op en dan lijkt het inderdaad een verbetering. Ik denk niet dat het slecht is om te doen, maar ga er absoluut niet te vaak onder.
klopt niet, als het uva of b ik weet niet precies welke dat is,dat heeft wel een goede invloed op puistjes,want dat zorgt ervoor dat je talgklierproductie minder wordt.

Dat het doordat je bruin bent minder opvalt klopt wel.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 19:33
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
een gezichtsbruiner werkt van buiten af....en puistjes worden van binnen geproduceert(?) alsware dus het helpt alleen doordat je gezichts bruiner is en ze dus minder opvallen!
Oud 18-02-2002, 20:46
TheMANhimselve
Dus niet doen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 08:45
Rik!
Rik! is offline
Citaat:
TheMANhimselve schreef:
Ik vroeg me eigelijk af of dat een gezichtsbruiner kan helpen met het bestrijden van jeugdpuistjes. Ik vroeg me ook af of het eigelijk wel goed ik voor je huid.

zo ja, dan morge ff bij de blokker zoon apperaat kope
Ga naar Etos en koop een tube Clearasil, bij mij werkt dat erg goed.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:10
Ilsch
Ilsch is offline
Hmmm ik doe het ook wel eens hoor! Door de gezichtbruiner drogen de puistjes wat uit geloof ik, bij mij lijkt het iig wel te werken...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:45
Energy!
Energy! is offline
Helpt wel!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:54
Requiem II
Requiem II is offline
Mn huisarts/dermatoloog raadde het ten sterkste af om een zonnebank te gebruiken.

Ik zou dus eerst op zn minst maar eens naar je huis arts gaan voordat je het doet.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:26
-huktie-
-huktie- is offline
Iedere zonnebank of -bruiner droogt je huid uit. Kan positief werken tegen puistjes. Toch ziet een te droge huid er ook weer helemaal niet uit... Kan je beter puistes hebben.

[Dit bericht is aangepast door -huktie- (21-02-2002).]
Oud 23-02-2002, 10:35
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
nope!!het is ni goed voor je gezicht,ja gaat zeg maar dat puistje ondersmeren met dat spulmaar je kan het overdag wel op doen maar dan in de avond vvordat je naar bed gaat goed schoonmaken en in de ochtend met koud water erover heen en dan pas weer makeup doe!!bij mij werk het echt!!xxxxxxxxxxxxxxx
Oud 23-02-2002, 15:45
Verwijderd
ja ik lees hier steeds dat het niet goed voor je gezicht is, maar dat vind ik dan jammer, want ik weet wel dat ik in de zomer op vakantie altijd veeeeel minder last van puistjes heb. Normaal heb ik ook nog wel eens een boel hele kleine puistjes gewoon zeg maar, en die zijn dan allemaal weg. In de zomer heb ik er haast geen last van, dus ik denk dat zo'n gezichtsbruiner wel werkt. Maar aangezien er ook mensen aan hun dermatoloog advies gevraagd hebben, zullen zij wel gelijk hebben, maar ik vind het bij mijzelf toch wel werken, de zon.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 15:55
TheMANhimselve
Tsja, dan wacht ik wel gewoon tot ze vanzelf weggaan.En inderdaad de zomer helpt daar erg goed mee.
Maar een paar van die biertabletjes per dag wil ook wel eens helpen heb ik gehoord.
Maar in ieder geval bedankt voor de adviezen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 17:48
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
#lamelodiadelmare# schreef:
een gezichtsbruiner werkt van buiten af....en puistjes worden van binnen geproduceert(?) alsware dus het helpt alleen doordat je gezichts bruiner is en ze dus minder opvallen!
lijkt logisch geredeneerd.. is het niet. Het droogt idd de huid uit, maar dat is vaak precies wat dingen als Clearasil doen.

Regels voor berichten