![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Iedere zonnebank of -bruiner droogt je huid uit. Kan positief werken tegen puistjes. Toch ziet een te droge huid er ook weer helemaal niet uit... Kan je beter puistes hebben.
[Dit bericht is aangepast door -huktie- (21-02-2002).]
|
![]() |
nope!!het is ni goed voor je gezicht,ja gaat zeg maar dat puistje ondersmeren met dat spulmaar je kan het overdag wel op doen maar dan in de avond vvordat je naar bed gaat goed schoonmaken en in de ochtend met koud water erover heen en dan pas weer makeup doe!!bij mij werk het echt!!xxxxxxxxxxxxxxx
|
Verwijderd
|
ja ik lees hier steeds dat het niet goed voor je gezicht is, maar dat vind ik dan jammer, want ik weet wel dat ik in de zomer op vakantie altijd veeeeel minder last van puistjes heb. Normaal heb ik ook nog wel eens een boel hele kleine puistjes gewoon zeg maar, en die zijn dan allemaal weg. In de zomer heb ik er haast geen last van, dus ik denk dat zo'n gezichtsbruiner wel werkt. Maar aangezien er ook mensen aan hun dermatoloog advies gevraagd hebben, zullen zij wel gelijk hebben, maar ik vind het bij mijzelf toch wel werken, de zon.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|