Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OK, laat ik het duidelijk zeggen. Het SDRam kan in het Mobo, daar zijn 2 goede sloten voor. Dezelfde als op de P700 van pa. Het SDRam past er dan ook prima in. Alleen het oude ram, zit in andere sloten. EDO-ram zal dat wel zijn dan.
Wat ik begrijp moet ram in 1 zelfde soort sloten. Dus het EDO ram verwijderen en het SDRam alleen overhouden zou wel kunnen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kom kom, jullie denken toch niet echt dat hij dimmetjes in een ISA slot gepropt heeft hč?
![]() Toeter! heeft naar alle waarschijnlijkheid een moederbord waar zowel SIMM als DIMM in past. Dit kan je echter lang niet altijd tegelijk gebruiken. Ik zou het dus een keer alleen met het nieuwe geheugen proberen. Het oude haal je er dus uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik wacht op het moment dat iemand een diskette in een flashcard reader frommelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ROFLMAO !!! Als het niet past, past het toch niet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik de master, verder de rest stom, want ik ben Forumbaas +" Go Koen |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet zó slim, ik kan echter wel een EDO RAM slot van een SDRAM slot onderscheiden. Ik weet wat een DIMM en een SIMM is. Niet dat ik master ben (omdat ik Forumbaas ben), en de rest stom, maar ik vind het nogal vreemd als je bij je RAM verhaal ISA sloten betrekt; zoiets komt op mij (en waarschijlijk op vele anderen) niet erg snugger over. Dat boeit verder ook niet, ik weet ook niet alles, maar ga me dan niet meteen af lopen zeiken omdat ik daar een grapje over maken. Ik probeer je echt niet te flamen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|