Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat dus niet zo zeer in het beeld kwaliteit. Maar meer dat de nieuwere kaarten dingen sneller kunnen berekenen. Ok bedankt.
||
![]() |
Citaat:
het verschil is dat je met een geforce 1 alles op low met zetten om het fatsoenlijk te spelen, dat houd dus in dat alles lelijk word, met een gf4 kan je alles hight zetten, dat houd in dat het mooi word. thats it. ow en er zijn zat effecten (vertex shades, pixel shaders, etc) die de gf1 niet laat zien en de gf4 wel, het feit dat de gf1 zo langzaam is is omdat het alles software matig berekend moet worden (first generation T&L) (emuleren), de gf4 doet dat harrdware matig waardoor het sneller/mooier gaat
||
Citaat:
|
![]() |
|
tjsa, nieuwere kaarten zijn over het algemeen sneller. en ze ondersteunen vaak een hogere DirectX. het jammere is dat het met spellen wel even duurt voordat ze de laatste feats van DirectX gebruiken. er is op het moment nog niet een spel dat DirectX 9.0 gebruikt en toch is de radeon 9700 al weer even in de winkels. dit zelfde geld voor je geforce 1 en geforce 4 als jij ze vergelijkt bij een spel dat gebruikt maakt van een lage DirectX zal je kwa beeld weinig verschil zien. opzich zou je het in unreal 2003 wel moeten kunnen zien denk ik. maar k weet het niet zeker. wat je kan doen is op bijde kaarten 3dmark draaien. onderandere de nature bench en die daarna (met die vissen in het water) zouden er met DirectX 8 beter uit moeten zien d8t ik.
-de postbode-
|
Heb vandaag nog eens vergelijkt en is inderdaad verschil. Bij de geforce 1 komt geen rook uit de minigun, de health kruizen zijn anders, en de licht effecten zijn minder fel.
|
![]() |
|
|