Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 02:09
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Hey, ik wil een xtc gaan proberen, ff kijken hoe het is... 'K ben tot nu toe niet verder gegaan dan alcohol en dampen. Veel positieve berichten over xtc gehad van m'n vrienden, maar ook dingen over hoe fout het kan gaan... Maar nou wil ik toch wat meer bevestiging dan alleen die van hun...

M.a.w. wat kan ik verwachten?
Wat moet ik vooral niet doen? (en zeg niet "die pil slikken, want dat doe ik toch wel... Ik heb hier geen behoefte aan commentaar van geheelonthouders, heilige boontjes of andere soorten moraalridders)
Oud 10-01-2002, 07:57
*meissie*
*meissie* is offline
mn vrienden slikken ook dus jah...niet te veel pillen nemen (handig ) enuhh water, kauwgom, pepermunt...geen alchol, want dat gaat niet samen, dat weet je zelf ook wel...als ik jou was, zou ik met een halve pil beginnen, omdat dit je eerste keer is...ennuh...tsjah wat wil je nog meer weten, kijk uit dat je niet in je trip blijf hangen, en dat je niet out gaat, dat is niet flex...vraag maar raak
Oud 10-01-2002, 18:05
SunShine 18
SunShine 18 is offline
veel water drinken....

en inderdaad verstandig om met met halfje te beginnen om te kijken hoe je lichaam erop reageerd...

x
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 18:07
Drazzic
Drazzic is offline
yup veel drinken (4x per uur)

zorg voor kauwgom !! anders gaat je bakkes kapot

goed eten van te voren, thuis eten en nog een keer bij de Mc bijv.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 20:32
DaTommy
DaTommy is offline
en de dag erop vitamines slikken...
Oud 10-01-2002, 21:28
D@mien
D@mien is offline
Drugs are bad, m'kay
Oud 11-01-2002, 11:11
xxkissxx
xxkissxx is offline
heeeeeey ik heb ervaring ermee...t is echt helemaal toppie en ik wil jullie dr niet aan helpen..maar zodra jij er alcohol bij gaat drinken, van vreemden pillen aanpakt, teveel pillen slikt gaat het fout...
Zorg dat je met vertrouwde mensen ben en dat zij weten dat je slikt...en dat er meer mensen zijn die slikken anders zit jij in je eentje op een heel ander "level" en je moet er absoluut niet bang voor zijn...als je er bang voor ben ken je het beter laten!
Ik heb er tot nu toe alleen maar goeie ervaringen mee...ik denk grotendeels omdat ik weet wat ik doe...je houdt het langer vol....je ken heel de avond dansen, je wordt superlief...ik bedoel ik doe het alleen naar grote feesten als impulz en sensation enzo.... hoop dat als jullie het doen...het verstandig doen...hoop dat ik genoeg uitleg heb gegeven xxkissxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten