Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
yep hip hop is beter!
wat ik veel luister: dilated peoples arsonists the roots smut peddlers cypress hill lords of the underground mr. lif osdorp posse spacekees opgezwolle ABN onderhonden enz.enz.
|
voor de mensen die niet echt into hiphop zijn, maar relax een goede band vinden ....die moeten the roots maar eens checken.
[de hiphop mensen vinden dit alleen maar logisch ![]() en het album wat ik nu veel luister [naast 'quality' en 'phrenology'] is slum village's 'fantastic vol. 2' maaaaan! wat is dat een funky album. ik heb em pas sinds gister, maar daayaamn.
|
luister veel:
mos def talib kweli roots slum village people under the stairs J5 big l gangstarr black eyed peas loop troop group home common de la soul das efx company flow blackalicious masta ace j-zone
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je ben toch een westsider?? waar kom je vandaan oakland?? of urk??? of L.A. offee wadinxveen??? Ik ben ook verliefd op hiphop voor het leven, leuk dat je het meedeelt, je eigengemaakt nummer straalt dat ook zo lkkr uit.. man je klink als een afgetrokken trekpop, hoeveel chickies heb je al geplayed?? 0,5 ofso??? ben je de grootste mc??? ik zal jou es wat vertellen... je moet met riagg gaan bellen, om te vragen of ze ookmorningafterpillen hebben voor het vallen van grote stiltes.. ik hoop ook dat de wereld je killt en dat je batteled met je moeder tot je papa jullie vilt jonge... 6 euro om je inmekaar te kicken 7 euro om het nog een keer te flikken 8 euro om je in te blikken bied er iemand meer?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() laat t ff weten dan!!!
||
![]() |
Citaat:
hij is echt een super ubertrue hiphop dude .. ik hou van hem hij flowt, zijn rhyme is echt heel dope en hij is een leipe playah RESPECT DUDEZ |
![]() |
||
Citaat:
Ben jij niet gewoon donn E??? ![]()
||
Citaat:
ik bedoel rappen, eeeuuh neej eeh bleren, neej janken, kun je dan ook vals rappen ![]() nah....boeien ![]()
|
Public enemy is kewl!!! ik heb net het nieuwe album... aantal live-tracks en nog wat leip gepraat van chuck D....
Het album heet revolverlution... zoiets als een revolver revolutie toch ofso?? toch??? Welcome to the terrordrome rullez, nog vetter omdat ie live is opgenomen!! hail Public enemy!!! ![]()
||
Citaat:
![]() hehehe... maaruh... Styles, dat album is ook al weer een tijdje uit hoor... Zo nieuw is het nou ook weer niet... Ik zie dat hieronder ook DAC en Opgezwolle worden genoemen... Beiden phat !!! Beiden ook gezien op Planet Rock !!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
En waar moest jij vandaag om lachen? #10! Verwijderd | 483 | 30-10-2018 15:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |