![]() |
|
![]() |
AMSTERDAM - De schrijver en televisiemaker Boudewijn Büch is zaterdag in zijn woning in Amsterdam op 53-jarige leeftijd aan een hartstilstand overleden. Dat maakte zijn management zondag bekend.
Büch toerde met zijn theatersoloprogramma Op Reis, Een Diavoorstelling Zonder Dia's door het land. Hij was een wekelijkse gast in het televisieprogramma Barend en Van Dorp bron: www.nu.nl tog wel sielug vind ik hoor ![]() ik was nog naar die vorostelling geweest en hij leek me echt wel een goed mens zeg maar.... wel sneu....
|
![]() |
||
Citaat:
chapeau..
|
![]() |
ik snapte nooit waarom mensen verdrietig konden zijn bij t overlijden van mensen die ze niet persoonlijk kende, claus, pim, diane...
nu snap ik het eindelijk, ik was gister (toen hoorde ik t pas) zo geschrokken en verdrietig. Ik heb zelfs zitten janken bij dat programma op ned 3 ![]() 2 van mijn (vele) toekomstwensen waren: 1een grote kunstcollectie opbouwen 2een bibliotheek opbouwen zoals buch. Ik had de man zo graag eens ontmoet ....... nou ja laat maar
|
ik kende hem eigenlijk niet echt....alleen zag ik hem in de lassie reclames (die ik om eerlijk te zijn de meest vreselijke ooit vond..)maar wat ik nu allemaal over hem gelzen heb vind ik het toch wel jammer dat ik dit allemaal pas weet NA zijn dood....
(ik hoop alleen niet dat ze oud lassie-reclamefilmpjes hebben liggen zodat ze elke jaar nog een nieuwe hebben ![]()
|
![]() |
|
|