Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 11:53
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Ik zeg wadappex yo:

Sinds afgelopen donderdag heb ik niet meer geblowd (terwijl ik dat het laatste half jaar zo'n beetje elke dag meerdere malen deed, in de vorm van coontjes van een waterpijp), normaal had ik altijd ontiegelijk veel last van zogenoemde ''munchies'' (vreetkickjes), dus zoveel zoetigheid in zo'n kort mogelijke tijd in zo'n grootst mogelijke proportie naar binnen stouwen.

Nu wil het echter dat ik sinds donderdag echt helemaal mijn eetlust ben verloren, sterker nog...ik ben al 5 kilo afgevallen (niet dat ik het nodig heb). Ik moet er wel bijvertellen dat ik afgelopen donderdag ook 2 pilletjes heb gehad (groen/blauwe durexjes, ze kwamen vrij hardcore aan, aangezien ik al 3 maanden niet geslikt had) en diezelfde avond mezelf ook weer naar de *&*(&*(%#$^#$ had geblowd. Is het mijn lichaam die gewoon ff de stop erop zet, of wat is deze rotzooi? Of...of...of...ben ik gewoon niet meer te redden?

Herkennen jullie dit? Die eetstoornis? Het nogal snel afvallen?

Alvast bedankt,

Mad Rudaaaaaaaaaaaah
Oud 11-12-2002, 16:58
mood indigow
mood indigow is offline
oeh: zou voor mij een voordeel zijn

naja ik gebruik die shit niet dus.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 17:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Dat snel afvallen komt waarschijnlijk door die pilletjes.. dat gewicht zou er vanzelf weer bij moeten komen.. heb ik ook meestal.. zo'n 3 kg eraf na pillen..

En dat is voor mij het grootste nadeel eraan
Dat zou voor mij wel een voordeel zijn, wil 3 kg eraf hebben dus
Oud 11-12-2002, 17:38
Locke
Locke is offline
Ik was 13 kilo afgevallen door die leuke pilletjes ..
Oud 11-12-2002, 18:27
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Locke schreef:
Ik was 13 kilo afgevallen door die leuke pilletjes ..
Zozo, da's vrij hardcore...in een tijdsbestek van?

Bestaan er trouwens dikke junks?
Oud 11-12-2002, 18:33
Locke
Locke is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
Zozo, da's vrij hardcore...in een tijdsbestek van?

Bestaan er trouwens dikke junks?
10/12 weken en toen slikte ik ook elke weekend door de week en zelfs op school achterlijk eigenlijk heb me jaar ook niet gehaald ...

Drugs is leuk maar je moet jezelf wel onder controle houden wat ik dus niet kon toen ...
Oud 11-12-2002, 18:36
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Locke schreef:
10/12 weken en toen slikte ik ook elke weekend door de week en zelfs op school achterlijk eigenlijk heb me jaar ook niet gehaald ...

Drugs is leuk maar je moet jezelf wel onder controle houden wat ik dus niet kon toen ...
Shit, dus vrij bruut ja. Ik heb weleens stackers/stekkers (van die gezonde pillen) gehad tijdens school, maar hoe is dat nu...strak staan op school? is het dan niet zo dat je echt alle leraren vet relaxt vindt?
Oud 11-12-2002, 18:48
Locke
Locke is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
Shit, dus vrij bruut ja. Ik heb weleens stackers/stekkers (van die gezonde pillen) gehad tijdens school, maar hoe is dat nu...strak staan op school? is het dan niet zo dat je echt alle leraren vet relaxt vindt?
Neej het is heel vreemd op school dan denk je super raar vooral als je om half 8 je eerste pil al neemt .. tis wel leuk enzo maar je moet normaal blijven doen in de klas en das wel moeilijk .. ohja heb ook wel een speed gesnoven op school voordat ik ging gymen en nog meer van die lompe acties die achter af gezien leuk maar gewoon achterlijk waren ...

Begin er ook gewoon niet aan op school ...
Oud 12-12-2002, 12:53
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
Locke schreef:
Neej het is heel vreemd op school dan denk je super raar vooral als je om half 8 je eerste pil al neemt .. tis wel leuk enzo maar je moet normaal blijven doen in de klas en das wel moeilijk .. ohja heb ook wel een speed gesnoven op school voordat ik ging gymen en nog meer van die lompe acties die achter af gezien leuk maar gewoon achterlijk waren ...

Begin er ook gewoon niet aan op school ...
offtopic: leg mij eens uit wat er zo cool is aan speed??
Oud 12-12-2002, 16:24
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Copeland schreef:
je wordt er misschien speedy van? keuze aan jezelf of je het cool vindt of niet.
Oud 12-12-2002, 21:49
Locke
Locke is offline
Citaat:
Copeland schreef:
Het is gewoon een relax gevoel en je hebt veel energie alleen de nadelen zijn gewoon te groot met die zooi dus dat doe ik ook niet meer ...
Oud 13-12-2002, 14:20
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Euhm, je bent niet meer te redden.
Reageren

Regels voor berichten