*Bump*
Hier nog een voorstander van Pearl Jam! 86dagreed ik ben het helemaal eens met je. De mensen van Pearl Jam zijn gewoon survivors, en het Roskilde drama heeft ze nog sterker gemaakt als band denk ik. Oooh, wat heb ik in spanning gezeten rond die tijd, en ik ben zo blij dat ze doorgaan! De nieuwe cd is ook weer kippevel materiaal. Ze zingen in veel nummers ook over het Roskilde drama, zoals in Love Boat Captain; "Lost nine friends we'll never know, two years ago today"
De clip vindt ik opzich niet echt bijzonder, het is wel weer leuk om ze weer eens te zien op tv, maar de echte kick blijft toch het live gebeuren. Pearl Jam is gewoon energie. Ze hebben er ook een soort van nieuwe member in zitten, Boom heet hij. Hij verzorgt de orgel/piano stukken op Riot Act, en dit geeft de muziek nog meer diepte. Ik kan niet wachten tot er een nieuwe tour in Europa komt. Hopelijk volgend jaar nog, en zo niet. Dan in 2004 wel. Eddie heeft in een interview beloofd dat als de band in Europa gaat touren dat ze de tour beginnen in Belgie omdat ze daar door allerlei omstandigheden nog nooit hebben opgetreden. Oooh, I cannot wait!