Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 14:43
Günther
Günther is offline
He allemaal
Damn…zit ik net ff te chillen achter de computer en te denken dat ik het in mijn leven eigenlijk wel helemaal voor mekaar heb. Mijn ouders weten dat ik smoke en graffiti ben dik tevreden over de dingen die ik meemaak komt mijn ma binnen “hey hoi …. Ik heb je doosje gevonden met wiet, sjek, tabak, tipjes, vloei, waterpijp enz enz. kijk ik weet dat je het doet maar dat het nu ookal in mijn huis ligt vind ik niet goed daar moeten we met z`n drieën (m`n pa, ma en ik duz) dinsdag over praten (mijn pa is net ff op vakantie komt dinsdag terug),, WOW daar gaat het goede gevoel. Nog erger is dat ik ookal paddo`s besteld heb en die morgen krijg. Dat weten ze niet maar nu gaan ze nog meer op me letten en ik denk niet dat ze paddo`s ok vinden duz als ze daar achter komen OEW.

Wat moet ik nu doen ? beloven dat ik het niet meer mee naar huis neem, of ze overtuigen dat het allemaal niet zo slecht is of weet ik veel geef ff wat tips

thnx
Oud 16-01-2002, 15:15
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
ik zou ze niej beloven om het niet meer te doen, want as ze het dan nog een x vinden ben je helemaal de lul..
ik denk dat ik ze zou zeggen dat je het alleen in ut weekend doe ossow, en dat je school er niej van achteruit gaat ensow.. (das iets wat ouders altijd willen horen, de mijne iig..)
mjah, as je het echt niet mocht doen was je moeder wel heel boos geworden denk ik..
ik weet niet of je ouders zelf blowen/roken (mijn vader wel dus daar mocht het ook eerder van, en toen mocht het ook wel van mijn moeder dus)
maar je kan ut beste gewoon zeggen dat je het niet zo vaak doet ensow denkik..

en de voggende keer je blowdoos goed verstoppen
Oud 16-01-2002, 16:47
Günther
Günther is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
ik zou ze niej beloven om het niet meer te doen, want as ze het dan nog een x vinden ben je helemaal de lul..
ik denk dat ik ze zou zeggen dat je het alleen in ut weekend doe ossow, en dat je school er niej van achteruit gaat ensow.. (das iets wat ouders altijd willen horen, de mijne iig..)
mjah, as je het echt niet mocht doen was je moeder wel heel boos geworden denk ik..
ik weet niet of je ouders zelf blowen/roken (mijn vader wel dus daar mocht het ook eerder van, en toen mocht het ook wel van mijn moeder dus)
maar je kan ut beste gewoon zeggen dat je het niet zo vaak doet ensow denkik..

en de voggende keer je blowdoos goed verstoppen

yo thnx
ik heb net met ff met mn ma wat gegeten toen kwam het ten sprake ik zo "toen mn zus zei dat ze rookte keek je toch ook niet gek op dat je daar cigaretten vond, nou dan je wist dat ik smoke duz is het toch ook niet zo erg ¿,, toen zei ze tja nouja tis gewoon dat ik er aan moet wennen dat je je eigen weg gaat.....OWYEAH HE`S DONE IT AGAIN ik ben er mee weggekomen maar iig bedankt

Oud 16-01-2002, 19:10
Isa
Isa is offline
Citaat:
black angel schreef:
yo thnx
ik heb net met ff met mn ma wat gegeten toen kwam het ten sprake ik zo "toen mn zus zei dat ze rookte keek je toch ook niet gek op dat je daar cigaretten vond, nou dan je wist dat ik smoke duz is het toch ook niet zo erg ¿,, toen zei ze tja nouja tis gewoon dat ik er aan moet wennen dat je je eigen weg gaat.....OWYEAH HE`S DONE IT AGAIN ik ben er mee weggekomen maar iig bedankt

probeer ze er toch alsnog maar van te overtuigen dat het zo slecht niet is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten