![]() |
|
Ik heb hem zelf genomen !
ik hoop dat jullie hem leuk vinden ![]() Colored version Click here Orange version Click here Blue version Click here |
Advertentie | |
|
![]() |
|
het is een foto ..
verder is er niks met photoshop aan bewerkt .. niks bijzonders in ieder geval , allee neen hue salutation eroverheen gegooit het gaat dus enkeld en alleen om de foto , ik persoonlijk vond hem mooi ,, een leuke foto ,, vandaar dat ik hem zomaar poste , het is geen kunstwerkje ofzo , alleen een foto leuk toch ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm ik heb ook nog ergens foto's van Disneyland Parijs liggen, volgens uit 1993 ofzo
![]() *nostalgische bui* maar ik vind het teveel moeite om te scannen + uploaden ![]() @ David: wel leuke foto, niets bijzonders...misschien wel een leuk idee om daar iets heel lugubers van te maken, zoals bijv vuurrode lucht, of weggebrande boompjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het jammer dat je de onderkant niet ziet, ik heb idd ook de neiging naar beneden te scrollen (wat dus niet kan ![]() |
![]() |
|
gewoon een toeristen foto
zowiets krijg je als een kind een foto maakt, dus niet het hele ding erop zet de bomen over het algemeen vin ik storend, ook die in de linkerhoek..
|
|