Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan ik ook niet uitstaan. Vertel hem dan maar dat er bijvoorbeeld 50000 alchoholdoden per jaar vallen en 0 cannabisdoden. Het is zelfs zo dat alchohol in grote hoeveelheden in het rijtje harddrugs thuis hoort. Hypocriet dat hij dan mensen die wiet consumeren junks noemt en mensen die alchohol consumeren niet..
|
![]() |
Het maakt mij niet zo veel uit. Het is illegaal, maar overal vekrijgbaar en niemand zeikt als je er eentje rookt.
Ik vind het juist wel iets hebben. Zo op straat wat shit van een dealer kopen. De politie kan er niks aan doen terwijl ze dat wel graag zouden willen. Legaliseren neemt gewoon het sfeertje weg denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
He BoBo,
Je hebt helemaal gelijk, ik ben het 101% met je eens. Men kijkt erger aan tegen wiet dan tegen alchohol! Maar waarom komt dat? Omdat men ooit eens wiet in het rijtje drugs heeft gezet en alcohol 'niet' maar dit is zoals we allemaal weten wel zo. En wie biologieles heeft gehad weet dat je aan alcohol wel degelijk verslaafd kan raken, maar aan wiet niet! (hooguit psygisch, maar niet afhankelijk!) Grzz...
|
Ik vind het zkr onzin. Ik zat laatst in de bus en ik zat met iemand te lullen gewoon hardop over wiet en blowen enz. Maar we gebruikten eigenlijk allemaal andere namen terwijl er eigenlijk niks fouts aan is. Maar ik (en ik denk ook wel andere) heb altijd meteen het gevoel dat iedereen naar je kijkt als je gewoon normaal een gesprek hebt over blowen ofzo.
|
![]() |
ja ik vind het ook de grootste onzin die er bestaat dat ze wiet erger vinden dan alcohol want dat is het in de verste verte niet
maar ja fok de maatschappij en lekker blowen maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
hoe zo fock de maatschappij??? jij zit ook in de maatschappij hoor... en ok jij accepteerd het en ik ook maar de rest nie. zo erg is da nie hoor. men moet er nie zo over zueren dat t erg is. tis op zich wel irritant maar zo heel erg vinnik het nie. schijt aan... veel mensen doen het althans jeugd doet het veel...en het heeft wel iets. alleen blowen opzich is niet zo heel boeiend en speciaal. veel mensen doen het. en de acceptatie hoeft er ook nie tezijn. ik doe het en ja nouen??? maar meteen fock de maatschappij.... het is wel de maatschappij waar wij in leven [Dit bericht is aangepast door purple (20-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
ja dat heb ik nou ook precies! alleen ga ik r geen andere woorden voor gebruiken ofzoh
|
![]() |
alcohol is hier al generaties bekent en blowen niet.daarom dus.en blowen wordt door de wet wel geaccepteerd.En ik vind zelf ook dat als ik 2 ike heb de ene blowt en de andere drink.Dus 1rookt een jointje dus2drinkt een biertje weet ik dat 2 eerder dood gaat.Er vallen ook jaarlijks veel doden door overtollig alcohol gebruik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pedo's de politiek in EvilConduct | 500 | 18-07-2006 00:14 | |
Peter R. de Vries niet naar Den Haag Sanctus | 56 | 28-12-2005 23:44 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Peter R. de Vries presenteert politieke visie AsianDF | 127 | 10-11-2005 17:32 | |
Wethouder voor bezoek aan de Wallen uit de laan gestuurd het dappere meisje | 109 | 21-01-2004 21:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
consumptie-maatschappij Infaustus | 21 | 19-03-2002 21:37 |