Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 19:36
Günther
Günther is offline
ik ben gestopt om te kijken of ik het kan en dan als ik weet dat ik het echt kan misschien weer beginnen

vinden jullie het erg om afhankelijk te zijn of maakt het je niet uit ?
Oud 24-01-2002, 19:43
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
hmm ik ben niet afhankelijk en ik blow niet zo vaak, maar ik hou et zeker onder eens in de 2 weken
Oud 24-01-2002, 19:45
Remqo
Remqo is offline
stoppen met wat eigenlijk???

als je t over roken heb.
Ik ben 1x gestopt en heb dat 7 maanden vol gehouden...... totdat het opeens gezellig werd, en ik dacht toch maar weer proberen....

Dus ik rook al weer 1,5 jaar sinds m'n stop.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 21:12
Günther
Günther is offline
sorry voor de onduidelijkheid ik bedoel stoppen met wiet roken
Oud 24-01-2002, 21:13
Wasp
Wasp is offline
Heb het nu al zo'n 2 maand niet gedaan, en ik heb niet de behoefte om een joint te bouwen.
Conclusie: Ik ben niet verslaafd.
Oud 25-01-2002, 04:59
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
En na het stoppen weer beginnen? Wees dan sterk en kijk of je de verleiding voor altijd kan weerstaan, dan ben je pas sterk. NIiet als je tijdelijk, een paar jaar ofzo stopt, en roept, ik kan zonder en dan weer begint.. Dan ben je niet sterk, want op het moment dat je weer begint geef je toe aan je verslaving. Je bewijst pas iets als je het nooit meer doet..
Oud 25-01-2002, 10:56
Isa
Isa is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
En na het stoppen weer beginnen? Wees dan sterk en kijk of je de verleiding voor altijd kan weerstaan, dan ben je pas sterk. NIiet als je tijdelijk, een paar jaar ofzo stopt, en roept, ik kan zonder en dan weer begint.. Dan ben je niet sterk, want op het moment dat je weer begint geef je toe aan je verslaving. Je bewijst pas iets als je het nooit meer doet..
wat een onzin. waarom zou je jezelf geen pleziertje mogen gunnen? alleen maar om te ebwijzen dat je zonder dat betreffende pleziertje kan? nee dank je, als ik gewoon een paar weken niet de behoefte voel is het voor mij bewijs dat ik niet verslaafd ben.
ik ben 1 keer gestopt, ik wou 1 week stoppen en na die ene week had ik gewoon echt geen zin in blowen dus het werd automatisch een stop-tijd van 2 weken. dat bewijst voor mij dat ik niet verslaafd ben, anders had ik meteen na die eerste week wel een joint gerold.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:38
boeri
boeri is offline
Je moet alleen smoken als je het lekker vind of als je er zin in hebt.Weed is op bepaalde gebieden verslavend.Maar het zit allemaaal in je hoofd.Je moet er zelf voor kiezen wat het beste voor jezelf is.Kan je dat niet dan ga maar lekker iets anders doen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 14:07
stefanietje
stefanietje is offline
jah ik vin ut bestw el erg...maar jah nix aan te doen...
Oud 26-01-2002, 21:56
Günther
Günther is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wat een onzin. waarom zou je jezelf geen pleziertje mogen gunnen? alleen maar om te ebwijzen dat je zonder dat betreffende pleziertje kan? nee dank je, als ik gewoon een paar weken niet de behoefte voel is het voor mij bewijs dat ik niet verslaafd ben.
ik ben 1 keer gestopt, ik wou 1 week stoppen en na die ene week had ik gewoon echt geen zin in blowen dus het werd automatisch een stop-tijd van 2 weken. dat bewijst voor mij dat ik niet verslaafd ben, anders had ik meteen na die eerste week wel een joint gerold. [/B]

idd het gaat er bij mij om dat ik weet dat ik zonder kan duz (1 / 2 maand stoppen vind ik goed) daarna gewoon af en toe.
Reageren

Regels voor berichten