Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2002, 11:34
Verwijderd
Voor een ANW verslag hebben we verschillende meningen nodig over de maan in de toekomst. Wat is jouw mening hierover?

Alvast bedankt,

groeten het maanteam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2002, 14:30
Oen
Oen is offline
De maan is de maan vandaag en morgen.
Wat bedoel je met de toekomst.
Ik zou er nooit willen wonen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:21
Verwijderd
Ja, dat bedoel ik, of je denkt dat er in de toekomst leven op de maan is, of dat we nog andere dingen zullen ondekken enzovoort. Groetjes Jantine
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:25
Verwijderd
Ik maak me eerder zorgen over de afstand tussen de maan en de aarde. Deze schijnt namelijk te groeien en volgens wetenschappers zou een afwezigheid van de maan zorgen voor algehele disruptie van het klimaat en de getijden. Zelfs de aarde zou om zijn eigen as tollen.

Kernoorlog is niets daarmee vergeleken
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:40
mathfreak
mathfreak is offline
Onderzoek heeft uitgewezen dat er onder het maanoppervlak water blijkt voor te komen en mogelijk ook diverse metaalertsen, dus het is heel goed mogelijk dat de maan in de toekomst door de mens gekoloniseerd wordt om er te gaan wonen en werken.
Oud 29-11-2002, 16:12
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
******** schreef:
Zelfs de aarde zou om zijn eigen as tollen.
doet die dat nu al niet dan?

maar zonder maan zou het idd niet fijn zijn. niet alleen de getijden die bijna wegvallen en de klimatologische gevolgen daarvan, maar daardoor ook meer grote aardbevingen (op weg helpen door aardgetijden valt weg, spanning blijft groeien)
Reageren

Regels voor berichten