Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 14:52
xxkissxx
xxkissxx is offline
de pillen die ik slik worden altijd getest, komen altijd van 1 persoon, en worden voordat ik ze krijg ook nog is getest door de vriend van wie ik ze krijg...Ik zal ook nooit aanpakken van anderen...
Ik slik meestal rond de 3 pillen op een feest, die herbaldrugs heb ik nog nooit op, maar van die vriend wel gehoord dat het een totaal ander gevoel is...
en inderdaad het gevoel wat je van pillen krijgt kan je niet uitleggen....helemaal superhappy superrelaxt en superlief alleen dan nog allemaal een stukkie meer dan je uit ken leggen hahaha...
ik vin het helemaal toppie, en zal waarschijnlijk nooit meer naar een feest gaan zonder...
Als je het doet, doe het voorzichtig
kuzzzzz xxxkissxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 14:08
stefanietje
stefanietje is offline
sorry...maar eigelijk vind ik het dom dat je die sjit gebruikt...er zijn doden door gevallen meis...
Oud 26-01-2002, 14:15
Isa
Isa is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
sorry...maar eigelijk vind ik het dom dat je die sjit gebruikt...er zijn doden door gevallen meis...
jaja. er zijn ook doden gevallen door alcohol. 50000 per jaar ongeveer...

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:11
xxkissxx
xxkissxx is offline
ik heb heel veel dingen meegemaakt in mn leven..nog steeds zit ik niet lekker in mn vel...
heb eindelijk iets gevonden waardoor ik me helemaal happy voel...
ik weet wat ik doe...doe het met mate, dus alleen met grote feesten als trance energy en sensation....
Ik keek er ook anders tegenop toen ik het nog niet geprobeerd had....worden slechte verhalen over verteld...en gebeuren ook slechte dingen, maar (natuurlijk) de goeie verhalen hoor je amper!
ik ben dr happy mee....en dat hou ik zo!
en ik ga liever zo dood en veel plezier heb gehad...dan dat iok onder een auto kom...
en ik weet wat ik doe..pak niet van vreemden aan drink er geen alcohol bij dus lijkt me heel sterk dat ik drvan doodga
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:18
Isa
Isa is offline
Citaat:
xxkissxx schreef:
ik heb heel veel dingen meegemaakt in mn leven..nog steeds zit ik niet lekker in mn vel...
heb eindelijk iets gevonden waardoor ik me helemaal happy voel...
ik weet wat ik doe...doe het met mate, dus alleen met grote feesten als trance energy en sensation....
Ik keek er ook anders tegenop toen ik het nog niet geprobeerd had....worden slechte verhalen over verteld...en gebeuren ook slechte dingen, maar (natuurlijk) de goeie verhalen hoor je amper!
ik ben dr happy mee....en dat hou ik zo!
en ik ga liever zo dood en veel plezier heb gehad...dan dat iok onder een auto kom...
en ik weet wat ik doe..pak niet van vreemden aan drink er geen alcohol bij dus lijkt me heel sterk dat ik drvan doodga
wel genoeg water drinken he. je merkt tenslotte niks van uitdroging als je een xtc op hebt en op zulke benauwde feesten moet je lichaam veel verduren. (ook niet meteen liters water drinken natuurlijk, er zijn zelfs mensen gestorven omdat ze teveel water dronken omdat ze niet wilden uitdrogen op zo'n pil)

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:59
Verwijderd
Paar dingen die ik ervan heb geleerd:

1. Nooit gebruiken als je niet zeker weet wat er in zit;
2. Altijd je lichaam koel houden, ook als je het niet warm hebt. Je lichaam vreet vocht op, dus blijf water drinken. Als je het niet doet, en helaas spreek ik uit ervaring, kan dat ontzettend pijn doen aan sommige organen.
3. Gebruik altijd alleen als er mensen in de buurt zijn die weten dat je hebt gehad, maar zelf nog nuchter zijn...

T klinkt misschien allemaal wat overdreven, maar echt, t is beter!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:53
xxkissxx
xxkissxx is offline
klinkt niet overdreven...
die regels heb ik ook haha...
doe het met vrienden diek goed ken..
en van hun heb ik ook voordat ik begon met slikken dat heel erg duidelijk gehoord hahaa...
beter dat ik het 35434 keer hoor dan 1 keer te weinig toch???
kuzzz
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:28
FDL
FDL is offline
Zolang je t met mate blfijt gebruiken (dus niet elk weekend of elk feest gelijk 6 ofzo) dan is t relaxed.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
xxkissxx schreef:

beter dat ik het 35434 keer hoor dan 1 keer te weinig toch???
Idd! Ik ben blij dat je er zelf zo over denkt!!

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 23:00
Euforian
Euforian is offline
Citaat:
xxkissxx schreef:
de pillen die ik slik worden altijd getest, komen altijd van 1 persoon, en worden voordat ik ze krijg ook nog is getest door de vriend van wie ik ze krijg...Ik zal ook nooit aanpakken van anderen...
Ik slik meestal rond de 3 pillen op een feest, die herbaldrugs heb ik nog nooit op, maar van die vriend wel gehoord dat het een totaal ander gevoel is...
en inderdaad het gevoel wat je van pillen krijgt kan je niet uitleggen....helemaal superhappy superrelaxt en superlief alleen dan nog allemaal een stukkie meer dan je uit ken leggen hahaha...
ik vin het helemaal toppie, en zal waarschijnlijk nooit meer naar een feest gaan zonder...
Als je het doet, doe het voorzichtig
kuzzzzz xxxkissxxx
Ik snap je
Ik doe hetzelfde

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten