Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 13:22
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
een paar weekjes terug was er op tv een programma over drugs, me pa zat naast me en ik kon het niet laten om hem te vertellen dat ik ook weleens pillen slik dat komt gewoon omdat ik me super lekker voel dan en ik dat met hun wil delen ofzo dus ik zei hem ik slik ook weleens pillen als ik uitga en hij zo laat ik er niet achter komen, dus ik weer zo pap ik maak geen grapje ik slik echt weleens een pilletje maar nog geloofde hij het niet, dus ik heb zoiets van tja ik ben er eerlijk over geweest tegen me ouder, maar ja als hun me niet geloven kan ik er ook niks meer aan doen toch, jij weleens zoiets meegemaakt dat je jou dugsgebruik beproken hebt met je ouders ?
Oud 25-01-2002, 13:50
Verwijderd
whuhh
ALSSSS ik al pillen zou slikken.. zou ik het duz ECHT niet zeggen.
en dak blow af en toe ga ik ze ook nie vertellen. Als ze t me zouden vragen zou ik wel zeggen dak ut wel us deej. Maar pillen zou ik ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:34
sweetgoth
sweetgoth is offline
jah uhm..ik mag blowen van mn ouders..enne als ik wat anders ga proberen dan hebben ze liever dat ik dat thuis doe..maar oke heb t allang gehad..en ze weten verder van nixx.dat zijn mijn prive dingen weet je!
-xxxxxxxxx-
gizmo
Oud 25-01-2002, 17:01
poecilotheria
poecilotheria is offline
ja mijn ouders weten gewoon dat ik blow (niet precies hoeveel )
Oud 25-01-2002, 17:14
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
mijn ouders weten dat ik blow, ik slik ook geen pillen ossow, dat zou ik denkik niet zo gelijk vertellen maarja.
ze weten wel dat ik blow, maar ook niej hoeveel
Oud 25-01-2002, 21:02
Black Reina
Black Reina is offline
me ouders weten dat ik af en toe blow, kwil me moeder ook nog vertelle dak paddos heb gehad maar ben bang dat ze me vriendin verlinkt bij haar moeder (samen gepaddoot)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:50
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Ben er weleens over begonnen zij m'n ma en ben toen maar snel weer over iets anders begonnen.
Oud 26-01-2002, 15:37
DarkCat
DarkCat is offline
Mn ouders weten dat ik blow, alcohol drink, en natuurlijk dat ik rook.. en ook dak weleens wat van de smartshop meeneem.. maar de ergere drugs soorten hou 'k liever mn mond over.. dat snappe ze toch niet..
Oud 27-01-2002, 13:58
SunShine 18
SunShine 18 is offline
M'n ouders weten wel dat ik welleens blow..en ook dat ik welleens een xtc-pil slik..
ze accepteren het natuurlijk niet en zijn er onzettend tegen maar verbieden kunnen ze me niet...en dat weten ze..
Ze willen liever dat ik eerlijk ben, dan dat ik het achter hen rug om doe...
dus ja...we hebben het er welleens over..en ze weten alles...

x-x-
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:06
Verwijderd
Vroeger toen ik nog wel 'ns blowde vertelde ik ze dat wel altijd, ja. Ook wat betreft mijn rook- en drinkgedrag weten ze alles. Openheid is echt het allerbeste.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 22:05
]{ing
]{ing is offline
Daarnet nog.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
poecilotheria schreef:
(niet precies hoeveel )
Das misschien maar beter ook
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:54
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vroeger toen ik nog wel 'ns blowde vertelde ik ze dat wel altijd, ja. Ook wat betreft mijn rook- en drinkgedrag weten ze alles. Openheid is echt het allerbeste.

idd openheid is het beste !! vind ik ook van mij weten ze gewoon dat ik wel in het weekend blow maar dat ik het doordeweeks regelmatig doe weten ze niet
Oud 29-01-2002, 15:38
apekop123
apekop123 is offline
Over alcohol ben ik altijd eerlijk geweest. M'n ouders weten dat ik soms te veel drink enz. en ik ben er blij om dat ze niet gaan zeuren ofzo. Maar over blowen heb ik (nog) nix verteld. Maar als ze het vragen zou ik het wel eerlijk zeggen. Ze hebben nl. vroeger ook wel eens geblowd duz
Reageren

Regels voor berichten