Advertentie | |
|
![]() |
|
Lichamelijk zal je nooit afhankelijk worden van weed, geestelijk wel.
Zelf rook ik wel eens (1 keer in de 2 maanden) een joint en dat kan weinig kwaad. Maar ik heb ook mensen gezien die op een gegeven moment niets anders meer deden en daardoor als een stelletje lapzwansen hun leven gingen leiden. Dat is wat minder. Zoals bij wel meer dingen, als je het kan laten bij een keertje is het geen groot probleem. Check www.drugsinfo.nl ook ff.
|
Wiet/Hasj is niet slecht voor je....schijnt zelfs je longen te zuiveren maar de tabak die je rookt is weer wel slecht...En je kunt er idd niet lichamelijk aan verslaafd raken (wel geestelijk)
|
![]() |
ik heb een neef(je)
bijna even oud als mij.. maar die is echt welfokkign verslaagd aan weed.. hij rookt elke dag wel een paar joints..en hij word echt gek als hij er geen heeft.. hij is ook met school gestpot en shit..niks intereseert hem meer. hij rookt nu misschein al 4 jaar elke dag weed.. + de rest..schijven, pado's en speed.. maar daar is ie nu al een tijdje mee gestopt.. maar hij s dus echt wel verslaafd..geestelijk dan .. best wel fok..altijd gaar, er zit gewoon niks meer in m. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar kan je makkelijker aan verslaafd raken, want wat namelijk dan het geval is dat je dinkt dat je verslaafd ben aan wiet, en nog meer wil terwijl je eigelijk aan de nicotine verslaafd bent in de joint, dit zal je waarschijnlijk ook ontkennen maar ze hebben het wel bewezen dat dat vaak het geval is (niet altijd!) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |