Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
x |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb de nachten van m'n leven! en kijk er altijd ontzettend naar uit... ten eerste omdat de feesten gewoon tof zijn, maar ook omdat het gebruik van harddrugs gewoon uitzonderingen zijn, het IS en ZAL ook NOOIT gewoonte worden...als je DAT met jezelf afspreekt...is er niets aan de hand...vind ik..het is natuurlijk wel slecht..maja er is wel meer slecht? ja tog.. ![]() x x |
![]() |
||
Citaat:
zie tekst hieronder. Kun je er verslaafd aan raken? Je kunt onderscheid maken tussen lichamelijke afhankelijkheid en geestelijke afhankelijkheid. We spreken van lichamelijke afhankelijkheid, als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (ontwenningsverschijnselen). Bij het gebruik van hasj en weed treedt dit niet op. Ook heeft de gebruiker niet steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken. Tenslotte leidt het gebruik niet automatisch tot een behoefte aan zwaardere drugs. Geestelijke afhankelijkheid houdt in dat de gebruiker steeds sterker naar het middel verlangt en zich eigenlijk niet meer prettig kan voelen zonder. Bij een deel van de gebruikers is dit het geval, met name bij degenen die vaak gebruiken (bijvoorbeeld elke dag). Dit geldt nog sterker wanneer gebruikt wordt om de werkelijkheid te ontvluchten, bijvoorbeeld uit verveling of gebrek aan toekomstperspectief. Voor deze gebruikers kan de situatie ontstaan dat alleen hasj of weed nog belangrijk zijn, de rest is niet interessant.
|
de grens ligt bij mij bij wiet, hasj & paddo`s (paddo`s niet zo vaak) maar dat is dan ook alles. wat anderen doen moeten ze zelf weten maar ik weet van mijzelf dat ik dan zeker verslaafd raak en dat wil ik niet. bij anderen ligt die grens misschien hoger en dat is dan toch hun keuze. ik vind wel dat je wel advies mag geven maar niet mag zeggen dat het dom, stom of wat dan ook is.
||
Citaat:
1.alcohol 2.tabak de rest weet ik niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zeg ook niet dat cocaine dom is maar hoe er op sommige onderwerpen over gepraat word noem ik dat dom, ik vind voor dat je ergens aan begint dat je er gewoon ook wat vanaf moet weten. Het lijkt hier wel alsof drugs gebruiken stoer is, maar de meeste gebruiken drugs niet om stoer te zijn maar gewoon omdat ze niet goed in het leven staan. Hier bedoel ik dan niet de mensen die op een party of zo iets gebruiken maar de mensen die dagelijks gebruiken...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Veel plezier met coke ! Veel sterkte tegen coke ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hebt al genoeg drugs binnen je grenzen .. verleng je grens niet tot coke ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wil je nergens toe aanzetten hoor, en ik vind het superknap van je als je er er nee tegen zegt!!!! alleen heb ik die ..ja hoe zeg je dat...dat 'hele sterke gevoel' tegen cocaine niet. wel tegen het gebruik in meerdere mate! maar niet tegen het heeeel af en toe eens gebruiken... x |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maja..wel spannend? en lekker.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maja..wel spannend? en lekker.. ![]() |