Hoi,
Ik heb zelf een Ericsson T68 met T68i software, dat betekent meer functionaliteit, ondersteuning van MMS, JPEG en Communnicam. Ik heb een T68 besteld via internet en die mensen waarbij ik mijn telefoon bestelde hadden gelijk T68i software voor mij erop gezet. Ik moet wel zeggen, mijn telefoon is er wel trager op geworden maar zeker niet slecht! Hij blijft ook nooit hangen, het enigste nadeel wat ik dan weer heb is dat mn foon er lang over doet om een Animated GIF of een JPEG'je van 640x480 te openen. Maargoed, de T68 zelf ondersteund geen JPEGS geloof ik dus ik ben er al met al met die software echt niet op achteruit gegaan.
Het schijnt wel zo te kunnen zijn ja dat je gemakkelijk de EEPROM chip (hoe dat ook heten mag?) van je telefoon kunt overschrijven. Die telefoonsoftware kun je van internet downloaden alleen moet je wel even kijken wáár je hem download, en niet van een één of andere vage site. Als je een Ericsson hebt kun je de software ook laten updaten bij een Ericsson Service Center. Geen idee waar dat zit maar in ieder geval in een grote stad, in Utrecht zit er ook eentje.
Wel een voordeel is, dat als je andere mensen je software laat updaten dat er in ieder geval niets mis mee kan gaan, als je zelf iets fout doet dan heb je ook gelijk je telefoon verkloot.
Succes!
P.s: Van bugs in mijn software heb ik geen last gehad!
Nog iets, bedenk van te voren wel even of je écht ook iets bereikt met je software. Anders is het de moeite natuurlijk niet waard