Advertentie | |
|
![]() |
|
even mijn id bij de foto's aan jullie mededelen:
1e: je ziet er bijzonder slaperig uit moet ik zeggen ![]() 2e: de sfeer van de foto vink ![]() 3e: een gewone reclame foto. niet echt denderent.. 4e: deze vind ik niet zo, hij is een beetje vies soort van.. 5e: heb ik nix mee, raakt me gewoon niet zalk maar zeggen.. 6e+7e: weet niet persies wat ik hier over moet zeggen. ze hebben imo gewoon niet zo heel erg veel.. laatste: is alsof je op het punt staat om dood te gaan.....weet neit waarom maar dat zie ik ![]() mja..
|
Kraan vind ik het leukste... lange sluitertijd ofzo toch?
Eternity flesje vind ik ook leuk.. scherp en de achtergrondwazig. Ik vind die foto's van jouzelf niet zo, alleen die eerste en de een na laatste. Fotografeer iemand anders, of laat iemand anders jou fotograferen? Dan heb je iets meer controle over compositie enzo...
|
die fotos van mezelf zijn ook niet echt mooi ..
behalve die laatste lichte vind ikzelf wel mooi . waarom ik mezelf fotografeerde ? omdat ik me verveelde en er niemand anders om me heen was om te fotograferen .. maar goed .. het waren ook zomaar wat fototjes ,, niks bijzonders voor de rest . omdat er zoveel mensen die kraanfoto zo leuk vonden heb ik er nog eentje gemaakt voor de leukigheid ![]() ![]() hoop dat jullie hem leuk vinden |
![]() |
||
David
Citaat:
![]() Heb je die tweede kraan foto bijgewerkt met Adobe ofzo...? Die glittersterretjes... Ik vind die tweede kraan foto leuker.. alleen dat plankje erboven niet zo.. maar ja..
||
Citaat:
de eerste die het ziet ![]() de camera is een medion 4.1 megapixel ik pruts zomaar wat raak hoor .. maar ik vind het erg leuk om te doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() cool.. i want it ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb sinds kort een Olympus C-720, 3 Megapixel, 8 x optische zoom. Ik kan een aantal dingen handmatig instellen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met sluitertijden, diafragma e.d... (ik had eerst een volledig automatische digitale camera...)...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
geen geouwehoer, foto's. Sjoerd | 500 | 19-05-2006 19:28 | |
Films, TV & Radio |
Plaats hier je DVD profilers, lijstjes, fotos etc. DanielC | 13 | 29-09-2005 10:18 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 14 Caroo | 500 | 22-03-2005 18:35 | |
Flora & Fauna |
fototopic van je huisdier Verwijderd | 228 | 03-10-2003 15:06 | |
Software & Hardware |
fotos van internet Dr HenDre | 39 | 04-02-2003 11:51 | |
De Kantine |
Verzin een onderschrift bij een foto! Verwijderd | 318 | 02-08-2002 14:05 |