Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kryptonite is wel relax.. maar is echt nie zo als xtc maar ook niet zo slecht is te koop voor meestal 12 en halve Euro
http://www.azarius.net/energy/kryptonite.html wel alle 4 nemen anders heeft echt geen effect.. je voelt je relax.. maar is eigelijk allen het relaxte gevoel van xtc.. verder let op de pillen zijn erg groot !! en op lege maag gebruiken |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2 da girl; pillen kunnen idd troep bevatten, maar gelukkig kan je ook lab-testen laten uitvoeren waarbij je precies te horen krijgt welke bestandsdelen er in een p'tje zitten, en zo het risico op 'foute zooi' voor 99,9% wegneemt. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb weleens van die energie pillen geslikt, met oud en nieuw. Ook in combinatie met drank dus. Zouden best die dingen kunnen zijn.
Ik heb avond makkelijk doorgehaald, t was plotseling ochtend. Maar op t moment zelf was ik niet superactief ofzo. Ik weet dus niet of ze nou echt werkten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nouwe ik heb het gekocht n.a.v. deze topic, maar het werkt niet bij mij hoor! Ik moest echt 3 capsules nemen voordat ik überhaupt iets voelde. Jammer dus...
Ik ben geen junk ofzo, ik gebruik niet ofzo. Ik drink amper, ik rook ook niet veel. Dus daar kan het niet aan liggen. Toch maar een keer die Ephedra proberen. Misschien werkt dat beter... |
![]() |
|
![]() |
ren naar de basis haal een stuk of 10 blikjus bullit en je voelt je HAPPY!!ik ben er verslaafd aan!maar laatst kwam er wel bloed uit me keel(had waarschijnlijk teveel gedronken)maar het is echt lekker en goedkoop
0.44 eurocent
|
Energy boosters meestal enigizers genoemd.
Het hangt wat neemt je neemt voor de werking . Supercaps werken goed met 850mg gebruik altijd 2 of meer krijg je tintelingen op je wangen en achterhoofd. Dan heb je de duurdere beter kwaliteit 5th gear, yellow cabs, yellow jackets [sterkste boosters],eclips,smart xxx,explore. Als je meer wilt weten vraag maar.
|
![]() |
|
|