Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 17:53
Da Girl
Da Girl is offline
Heeft iemand het weleens geprobeerd?

Laatst gewijzigd op 18-09-2018 om 14:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2002, 18:48
MasterMolly
MasterMolly is offline
Paar keertjes gebruikt, in combi met alcohol.. ik heb de hele avond genkalt, maar volgens mij kwam dat niet echt door die PB. Toch leuk om te nemen!
Oud 18-01-2002, 09:30
dopehead
dopehead is offline
hoe heet het dan?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:50
Verwijderd
werkt die shit dan?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 10:38
MasterMolly
MasterMolly is offline
Citaat:
sjek schreef:
werkt die shit dan?

Mannn___staaterboven> PartyBooster!
In combinatie met andere middelen altijd wel relaxt

Oud 18-01-2002, 11:38
dopehead
dopehead is offline
da girl vraagt of het efedra is?
wat is dan de naam van die partybooster? sorry maar week nie.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 17:49
MasterMolly
MasterMolly is offline
volgens mij gewoon PartyBooster
Oud 19-01-2002, 18:15
basje!
basje! is offline
klinkt leuk...hehe....zal het onthouden....altijd in voor leuke dingen....hehe
Oud 19-01-2002, 22:27
Verwijderd
ja die dingen heb ik wel es gezien, zijn gewoon vitaminen pillen, meer niet hoor...
wat denk je nou?het is de etos maar hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:47
purple
purple is offline
ok dan ga je dus gewoon naar de etos en dan vraag je waar die dingen staan of kan je die gewoon zelf ergens pakken? hoe duur zijn ze??
xm
Oud 22-01-2002, 14:20
Drazzic
Drazzic is offline
Kryptonite is wel relax.. maar is echt nie zo als xtc maar ook niet zo slecht is te koop voor meestal 12 en halve Euro

http://www.azarius.net/energy/kryptonite.html

wel alle 4 nemen anders heeft echt geen effect.. je voelt je relax.. maar is eigelijk allen het relaxte gevoel van xtc..

verder let op de pillen zijn erg groot !! en op lege maag gebruiken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 18:10
Günther
Günther is offline
yo ik heb morgen 2 herexamens en moet nu duzz veel leren (ik was super moe!!) maar ik heb net vanavond m`n 2e PB op en kan weer lekker fit leren.. is wel handig (maar het is niet echt dat je zegt van WOW, het is gewoon net als paar bakkies koffie)
Oud 30-01-2002, 22:07
Koning Hay
Koning Hay is offline
Zal het ook eens uit gaan proberen
Oud 30-01-2002, 23:02
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Bij mij werkt het wel wat sterker dan koffie! als je er meerdere tegelijk neemt, kan ik je garanderen dat je zoiets hebt van WOW!
ok doe ik vrijdag wel...als inleiding van m`n weekend hoeveel is trouwens meerdere?
Oud 31-01-2002, 08:32
skyscraper
skyscraper is offline
ephedra is lachuh, je kunt gewoon pilletjes bij de smartshop enzo halen. Of in sommige winkels en cafe's kun je het uit zo'n automaat trekken, dat zijn rode capsules. Tis echt lachuh, neem er 3 ofzo, ik had toen in combi met alcohol, en je haren gaan helemaal tintelen, je wordt supergeconcentreerd en je hebt een energie is nie te gloven. Kon de hele avon nie pitten
Oud 31-01-2002, 20:03
bonkesone
bonkesone is offline
wat je ook met dat spul doet, geen tien tegelijk nemen= frustererend. En je wordt hyper op een vervelende manier
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:37
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
na 2 begon ik te shaken, maar meestal gebeurt dat niet. denk 4 ofzow!
haha op de verpakking staat maximaal 4 op een dag met een tussenpauze van een uur, en jij zegt doe maar 4 hahaha doe ik morgen avond wel morgen overdag ga ik aan de bong (ja ik was gestopt ja maar ik ben weer begonnen haha) d`r gaat toch niks bove een mixje in de bong daarna lekker naar m`n vriendin en s`avonds beetje ETOS pillen slikken
Oud 31-01-2002, 21:24
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
of course! beste manier he! en als je neit kan slapen, beetje wiet doet wondertjes
haha ik ben het met je eens haha goede adviesen op dit forum
Oud 31-01-2002, 21:25
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
of course! beste manier he! en als je neit kan slapen, beetje wiet doet wondertjes
haha ik ben het met je eens haha goede adviesen op dit forum
Oud 31-01-2002, 21:32
Günther
Günther is offline
ff een post voor iedereen die dit leest en denkt DAMN OOK AL AAN DE PILLEN. het zijn dus opgevoerde vitamine pillen die lekker werken
Oud 01-02-2002, 18:37
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Tering, dat denkt iedereen bij mij ook he, dat ik aan de pillen ben, althans, een paar. Maar het is gewoon handig als je brak bent.
juist hahaha iedereen "zow wat heb je nu weer hahaha" gewoon vitamine pilluh !!. damn die bong van vanmiddag ging echt knetter hard ik ben zo lam als een gieter. hahaha
Oud 01-02-2002, 21:41
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
wat bedoel je met bong?
waterpijp
Oud 01-02-2002, 23:20
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
ow jah,
eem, zijn we niet heel erg bezig met chatten hiero? magge niet he... je mag me wel toevoegen aan msn. Ik heb jouw adres niet... mijn in me info.
yoo ik heb je toegevoegd
Oud 02-02-2002, 13:19
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
black angel schreef:
ff een post voor iedereen die dit leest en denkt DAMN OOK AL AAN DE PILLEN. het zijn dus opgevoerde vitamine pillen die lekker werken

ik vraag me af wat slechter is: elke dag een paar van die 'vitamine'-pillen wegwerken, of op zn tijd een xtc-pilletje

Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:27
Günther
Günther is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ik vraag me af wat slechter is: elke dag een paar van die 'vitamine'-pillen wegwerken, of op zn tijd een xtc-pilletje

sorry hoor maar als je je eigen vraag leest voel jij je dan dom? ik zou me dan echt dom voelen (wat is slechter elke dag een vitamine pil of af en toe xtc) ......juist
Oud 02-02-2002, 17:24
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Ik denk dat het beide je lichaam verneukt. Een vitamine pil is goed. Maar daar hebben we het niet over, t gaat hier op guarana, cafeïne en maté, soms ephedra. En dat zijn niet extra vitamines ossow. Maar een xtc pil, aan elke dag zown pilletje ga je heus niet dood. een xtc pil daarentegen, als er troep in zit, ken je dood gaan. T maakt eigelijk ook niet uit wat erger is, of gezonder of beter, het zijn twee verschillende dingen. Xtc geeft een heel ander effect dan ephedra, of die PB's. Dus waar hebben we het eigelijk over....
correct
Oud 03-02-2002, 12:11
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
black angel schreef:
sorry hoor maar als je je eigen vraag leest voel jij je dan dom? ik zou me dan echt dom voelen (wat is slechter elke dag een vitamine pil of af en toe xtc) ......juist
2 blackstar; jij beschouwt het als een vitamine-pil....dat is het in 1e instantie niet, en het lijkt me al helemaal niet goed om er meerdere per dag weg te eten...denk jij wel dan?

2 da girl; pillen kunnen idd troep bevatten, maar gelukkig kan je ook lab-testen laten uitvoeren waarbij je precies te horen krijgt welke bestandsdelen er in een p'tje zitten, en zo het risico op 'foute zooi' voor 99,9% wegneemt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 16:14
feline
feline is offline
Ik heb weleens van die energie pillen geslikt, met oud en nieuw. Ook in combinatie met drank dus. Zouden best die dingen kunnen zijn.
Ik heb avond makkelijk doorgehaald, t was plotseling ochtend. Maar op t moment zelf was ik niet superactief ofzo. Ik weet dus niet of ze nou echt werkten.
Oud 06-02-2002, 16:07
Günther
Günther is offline
Citaat:
pinhead schreef:
2 blackstar; jij beschouwt het als een vitamine-pil....dat is het in 1e instantie niet, en het lijkt me al helemaal niet goed om er meerdere per dag weg te eten...denk jij wel dan?
BLACK ANGEL hiero....ik zie het niet echt als vitamine pil en ik denk ook niet dat het gezond is om er veel weg te werken maar als je er keertje 2 neemt is het gezonder dan 1x een geteste xtc pil !!
Oud 06-02-2002, 16:57
free_virus
free_virus is offline
uhm hoeveel van die party booster mag je hebben achter elkaar, en wat krijg je dan voor een effect? en is het niet slecht voor je om er bijv. 4 te nemen in 1 keer want volgens mij krijg je dan een flinke overdozis?? (of niet!)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:02
Günther
Günther is offline
Citaat:
free_virus schreef:
uhm hoeveel van die party booster mag je hebben achter elkaar, en wat krijg je dan voor een effect? en is het niet slecht voor je om er bijv. 4 te nemen in 1 keer want volgens mij krijg je dan een flinke overdozis?? (of niet!)
max 4 met een tussenpauze van 1 uur..maar het is niet echt ongezond (ook niet gezond maar ok) je moet gewoon ff de achterkant lezen daar staat op wat erin zit enzo
Oud 07-02-2002, 11:06
MushrooM
MushrooM is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
het zijn geen vitamine pillen, het is egt smart! zit veel cafeïne in, en guarana, en whatever. En het heeft iets mindere werking dan ephedra, maar smart is het zeker
als het smart zou zijn kon je het wel in een smartshop krijgen, maar ik geloof er geen ene reet van dat die rotzooi werkt, neem een pil en alles is chill, keej.
Oud 07-02-2002, 13:05
Guesss17
Guesss17 is offline
Nouwe ik heb het gekocht n.a.v. deze topic, maar het werkt niet bij mij hoor! Ik moest echt 3 capsules nemen voordat ik überhaupt iets voelde. Jammer dus...
Ik ben geen junk ofzo, ik gebruik niet ofzo. Ik drink amper, ik rook ook niet veel. Dus daar kan het niet aan liggen. Toch maar een keer die Ephedra proberen. Misschien werkt dat beter...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 19:21
Guesss17
Guesss17 is offline
Nee totaal niet. En ik drink ook geen cola ofzo. Heeel raar. Pas na 3 capsules werkt het zoals ik al zei... Maar ja.. De magie van het leven zullen we maar zeggen dan..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 23:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Dat zijn gewoon energyboosters,kan je net zogoed 2 flesjes AA drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 14:57
hell-ena
hell-ena is offline
ren naar de basis haal een stuk of 10 blikjus bullit en je voelt je HAPPY!!ik ben er verslaafd aan!maar laatst kwam er wel bloed uit me keel(had waarschijnlijk teveel gedronken)maar het is echt lekker en goedkoop
0.44 eurocent
Oud 12-02-2002, 16:25
ESCO
ESCO is offline
Energy boosters meestal enigizers genoemd.
Het hangt wat neemt je neemt voor de werking .
Supercaps werken goed met 850mg gebruik altijd 2 of meer krijg je tintelingen op je wangen en achterhoofd.
Dan heb je de duurdere beter kwaliteit 5th gear, yellow cabs, yellow jackets [sterkste boosters],eclips,smart xxx,explore.
Als je meer wilt weten vraag maar.
Reageren

Regels voor berichten