Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 20:40
`CrazY G
`CrazY G is offline
Ik weet zeker dat jullie van dit spel hebben gehoord.
Ik heb veel reviews gelezen dat dit wel eens een MGS beater kon worden etc.
Mooie graphics, spannende actie, tactical based enz.
Als grote fan van de MGS reeks, moest ik deze game dus hebben.
Ik heb hem dus vandaag gekocht en heb er een klein uurtje mee gespeeld.

- Het eerste "teleurstellende" waren al de graphics. Ze konden ABSOLUUT niet tippen aan de graphics van MGS2, misschien was dit te wijten aan de grotere omgevingen is Splinter Cell in vergelijking met MGS2 waar alles in 1 kamer afspeeld. Maarja de xbox heeft toch meer kracht, dus kon het best beter lijkt mij.
- Ten tweede het verhaal is niet echt pakkend, tijdens conversaties ontbreken de ondertitels. Ik kan wel goed engels, maar tijdens een conversatie met moeilijke woorden ertussen is het soms moeilijk te volgen, waardoor je soms een opdracht moet doen terwijl je niet goed weet waarom.
- Ten derde de vijanden zijn niet echt supergoed uitgewerk zoals in MGS2, soms zien ze je om een hoekje en bij het minste geringste geluid komen ze al op je af en soms zien ze je niet eens als je 10 cm voor ze staat. En wat ik ook raar vind is dat burgers je ook gaan zoeken als ze geluidjes horen, dus als ik in een hoek zit en geluid maak komen ze op me af en dan rennen ze naar de politie, die me komen opsporen. Dus burgers en terroristen zijn als het ware hetzelfde geprogrammeerd.
- Het is ook vrij eenzijdig, Je hebt dus niet echt verschillende routes naar een einddoel, Dus gevoel van vrijheid heb je niet.
- En wat ik ook een beetje dom vond is dat ze alle moves en mogelijkheden van het spel in de training al verraden. Dat haalt alle verrasing uit de game. Zo wist ik al dat je mensen kon ondervragen en dat je een terrorist met zn hoofd op de oogscan kon douwen om een duer open te krijgen.

Er zijn ook goeie punten aan het spel natuurlijk, zoals de superrealistische licht en schaduw effecten, de gedetailleerde omgevingen, de gadgets en de vele moves van Sam

maarja dit is mijn mening van het spel na een uur spelen.( wat een lap text) Maar ik weet niet of ik hem moet ruilen of niet, moet binnen een dag namelijk. Ik koop normaal nooit spellen, dus ik wil weten of het spel later spannender en leuker wordt. Want het spel voldoet niet echt aan me verwachtingen, het is wel leuk, maar niet zoals ze me het voorgeschoteld hadden.
Oud 03-12-2002, 22:15
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:
maarja dit is mijn mening van het spel na een uur spelen.( wat een lap text) Maar ik weet niet of ik hem moet ruilen of niet, moet binnen een dag namelijk. Ik koop normaal nooit spellen, dus ik wil weten of het spel later spannender en leuker wordt. Want het spel voldoet niet echt aan me verwachtingen, het is wel leuk, maar niet zoals ze me het voorgeschoteld hadden.
Als het volgens jou niet voldoet aan je verwachtingen zou ik het spel ruilen ja. Sommige vinden het leuk en andere weer niet. Zo zijn er hoop meningverschil. Ik heb het spel nog niet gespeeld maar ben wel van plan om Splinter Cell voor de pc te kopen. Hoewel ik wel een goeie systeempje voor nodig heb. Indien het echt niet meer zit voor jou dan terug naar de winkel en een nieuwe game aanvragen. Nog veel succes.

- Courage
Oud 03-12-2002, 22:54
Phreak
Phreak is offline
Oja ik zal hier ff een kijkje namen ( PC ).

- Courage

Laatst gewijzigd op 03-12-2002 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 00:42
Blizz
Blizz is offline
je moet het ook niet een uur spelen maar langer...

ik vind het echt een megabruut spel, alleen het begin is wat minder imho.

iig
reviews liegen er niet om

http://xbox.ign.com/articles/377/377642p1.html
http://gamespot.com/gamespot/stories...897896,00.html
http://www.gamers.com/game/1135818

mja.. kutreviewers!
Oud 04-12-2002, 15:04
`CrazY G
`CrazY G is offline
mja ik heb hem wat verder gespeeld, level 1 was gewoon klote, maar level 2 is al wat leuker, dus ik hou hem gewoon

maar is zit nu al in level 2 vast, kan iemand mij helpen
Als je dus die chaffeur hebt gevonden, moet je de laserfield uitschakelen, maar waar doe je dat??? Ik heb alle deuren geprobeerd maar niks, enige optie was het gat helemaal bovenaan het trappenhuis, maar daar kan ik niet bij, ik pleur steeds naar beneden!!
plz help

[edit] Als ik dus via die goot naar die kok wil gaan gaat halverwege het alarm af. Maar ik heb een paar walktrhroughs gelezen en het alarm hoort helemaal niet af te gaan [/edit]

Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 15:19.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 16:21
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:

[edit] Als ik dus via die goot naar die kok wil gaan gaat halverwege het alarm af. Maar ik heb een paar walktrhroughs gelezen en het alarm hoort helemaal niet af te gaan [/edit]
je mag niet in de courtyard komen.. dus je moet boven blijven, die save waar jij bent is als 't goed is op een balkon, vanaf daar moet je naar een balk springen die van links van het raam tot onder het raam doorloopt, daar moet je aan gaan hangen, dan kan je dat raam in. maar daar moet je je wel gelijk verstoppen(achter de kast bijv.) omdat er gelijk iemand komt die rochelt in het eten van zijn superieur , daarna moet je die japanner in z'n rug pakken en die in de schaduw bewusteloos slaan
Oud 04-12-2002, 19:21
`CrazY G
`CrazY G is offline
ja ik ging ook via boven, maar ik weet al wat het probleem was. Ik had niet al die lijken goed verstopt in de schaduw, dus vandaar dat steeds het alarm afging
Is wel lache btw wanneer die gast in het eten spuugt
Reageren

Regels voor berichten