Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Het is natuurlijk wel wat anders als je langdurig zeer frequent blowd en dat zal waarschijnlijk in die onderzoeken ook niet echt naar voren komen omdat verreweg de meeste gebruikers toch wel met enige matiging blowen volgens mij. Citaat:
Maar ik twijfel er niet aan dat als jij idd zo'n frequente gebruiker bent en ik je in een kamer opsluit dat jij dan ook wel lichamelijke ontwenningsverschijnselen krijgt. Valt ook wel te verwachten als je dus eigenlijk jaren lang constant THC in je bloed hebt. |
![]() |
||
Citaat:
ff dat je dat niet vergeet.... ![]() [Dit bericht is aangepast door blackfairy (11-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Psychische verslaving laat ik er maar buiten.. Varieerd per persoon en kan je dus moeilijk uitspraken over doen. |
![]() |
|
als je 10 keer blowt ben je nog niet verslaafd
als je 30 keer blowt ben je nog niet verslaafd als je 50 keer blowt ben je nog niet verslaafd of altans ligt eraan hoevaak je het op een dag of in de week doet en dan valt het verder nog steeds wel meej
|
![]() |
na die ene keer dat ik had geblowt heb ik soms nog steeds van die buien dan ik er zin in heb, omdat het me erg goed beviel
maar het is bij die ene joint gebleven.. is voor mij denk ik wel goed omdat ik zelf het gevoel heb dat ik er aardig snel aan verslaafd raak, daar heb ik geen zin in.
|
|