Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmz, misschien kun je een alternatief bedenken voor je waterpijp?
(Overigens, een vriendin van me heeft dit jaar een waterpijp uit Frankrijk voor me meegenomen. Daar is wiet ook niet legaal.....) http://forum.scholieren.com/showthr...470#post6403470 Staat hoe je met wiet en een emmer veel lol kunt beleven ![]() (kun je btw niet een waterpijp van internet bestellen? http://www.large.nl Dit waterpijpje zag ik toevallig in 'n oogopslag bij bovenstaande site. http://217.27.2.76/cgi-bin/site4.cgi?page=nl_secure)
Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 13:18. |
![]() |
|
in belgië zijn echt wel makkelijk waterpijpen te vinden, gewoon in t stad naar van die winkeltjes gaan waar wierookachtig gedoe staat, marokkaanse winkeltjes, gewoon met rommeldingetjes zoals oorbelletjes, rastabandjes en die dingen. kben er zeker van dat die er wel ergens zijn... in antwerpen hebben ze dr veel in de fan-art en als je ze thuis wilt bezorgd krijgen kun je gewoon ook de large bestellen en daar staan ook wel waterpijpen in geloof ik. website large- hier kun je online (gratis) catalogus bestellen
|
![]() |
|
Dude, je bestelt gewoon een waterpijp bij de large en je duidt aan dat je de bestelling wilt afhalen in zoon kialapunt (en zo is er vast wel 1 in brugge), geen geknoei met tabakspijpjes en geen ouders die met het vingertje staan te wijzen (
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En wat is je probleem met er zelf een te maken? Ik vind het veel handiger en als mn ouders ouders zijn te niet-op-de-hoogte om er een te herkennen als ze er een mochten vinden. Daarbij kun je ze om de zoveel tijd weggooien en vernieuwen.
Je zegt het is leuker en beter een gekochte te hebben, ik vind het leuk om er een in elkaar te prutsen, voorbereiden op wat komen gaat ![]() Maar winkels in Brugge, ik kan me niet bepaald zoiets herinneren, maar is er geen alternatief winkeltje? Zo met veel tshirts van metalgroepen, grote ringen, zwarte nagellak, grote kans dat je t daar vindt... |
![]() |
|
yeps,dus,ik ga er eentje zelf maken
![]() dus,kan iemand me vertellen hoe ik best een puurpijpje maak ? ik weet het,met de zoekfunctie valt al wat te vinden,maar,niet echt duidelijke informatie over hoe een puurpijpje te maken... mercie é gasten, ciao |
![]() |
|
een simpele maar effectieve puurpijp:
neem een blikje, je moet een klein blikje hebben van, ik denk, 100 ml inhoud, kun je gwoon kopen in de supermarkt. Stap 1: drink het leeg ![]() Stap 2: haal het openers clipje eraf stap 3: je heb nu een blikje met aan 1 kant een gat waar je normaal uit drinkt, plak dit dicht met sterke tape. stap 4: deuk het blikje in zodat het midden van het blikje een beetje vlak is stap 5: sla met een priem een gat aan de onderkant van het blikje stap 6: sla hele kleine gaatjes, met een kleine spijker of dergelijke, op het wat vlakkere deel van het blikje stap 7: leg de wiet op het vlakke gedeelte met de gaatjes stap 8: hou je aansteker erboven en inhaleer de rook via het gat dat je aan de onder kant hebt gemaakt ik kan begrijpen dat dit wazig klinkt, maar als je vragen hebt, vraag maar raak
|
![]() |
Dan heb je wel een hele vage puurpijp...wel lollig lijkt mij
![]() ik heb heb een keer gemaakt van een pvc-buis... Een mooie vorm in smelten/buigen. Aan een uiteinde sla je 2 kleine spijkers er kruislinks in...daarop doe je een gaasje...en klaas ik michiel! kon je een meterslange pijp van maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar hoe voorkom je dan dat de pvc-buis niet smelt als je de wiet aanfikt?? ![]()
|
![]() |
|
nog paar vraagjes...mag het niet zo een blikje van 200 ml zijn...want,van blikjes van 100 ml heb ik geen weet,en dan nog,waarom kan je niet gewoon dat gat waaruit je normaal uit drinkt gebruiken om te inhaleren...dan hoef je geen extra gat te maken...
![]() en sorry voor m¤n vaag taalgebruik maar kzit nu eenmaal op zo¤n cuttoetsenbord... ciao |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Hopeloos verliefd... hansjest | 2 | 03-02-2004 16:47 | |
Liefde & Relatie |
hopeloos in relaties ? shuriken | 8 | 31-01-2003 20:38 | |
Seksualiteit |
Hopeloos? X_michael_X | 25 | 04-10-2002 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Nutteloos, hopeloos, eindeloos... Secreet | 3 | 02-06-2002 08:23 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloos chanelletje | 3 | 28-03-2002 23:01 |