Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens als je met wiet zoveel lacht en lachen is gezond hoe kan wiet dan depressief maken (stond in een andere topic)
||
![]() |
Citaat:
Lach maar zolang je kan ! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel eens lachkicks gehad die echt veel langer dan een kwartier duurden....want ik had een lachkick om een ander die weer een lachkick had om mijn lachkick. Zo hielden wij elkaars lachkick in stand. Erg amusant. Meestal was ik dan zo lang aan het lachen dat ik dan ook al langzaam nuchter werd en de lachkick weer stopte...eindelijk weer adem
![]()
|
Ik heb et wel es gehad dat we met n groepje van 6 bij iemand thuis waren wiens ouders weg ware. Na de bbq een paar stix grookt met zn allen, waar 2 een b.t. van kregen. Niet getruerd, de rest kreeg idd een lachkick.
Dit werd echter zo erg dat we drie uur aant lachen waren, en een van ons flauwviel, bijkwam, naaar buiten liep, afkoelde en terugkwam, weer in de lach schoot, ons aanstak, en het geheel tot zon 4 keer toe herhaalde. Die kick bl33f uiteindelijk zon week lang uitfaden. Ja. Maar een maand????? |
![]() |
|
Het was net zo. Diezelfde week werkten die lachspieren nog onwijs. Na een maand voelde ik het ook maar niet zo als bij het begin. Als ik nou ga lachen, dan is het gewoon extra. Je ontwikkelt tijdens een lachkick gewoon vet veel lachspieren, wat wil je na drie uur lachen!
||
Citaat:
idd ik ben ook altijd vrolijk (ik heb al een week niet geblowd) en ik ben duzz altijd vrolijk niet door de wiet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
Drugs & Alcohol |
Blijven hangen/ Bad gaan harrie the 5th | 9 | 03-07-2003 11:40 |