Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2002, 21:09
MasterMolly
MasterMolly is offline
Hebben jullie dat ook wel is gehad? Op een weed avond hadden we met z'n alle een lachkick en heb nog nooit zoo hard gelachen!! Maar dat is dus een beetje blijven hangen en het is al bijna een maand geleden . Of zijn er andere dingen blijven hangen na een avond in de hogere sferen ?/
Oud 13-02-2002, 22:41
MasterMolly
MasterMolly is offline
Nou krijg ik vaker de slappe lag, net als je stoned bent om stomme dingen. Als het echt grappig is dan lach ik me echt de tering!!!!!!hahahahaaha ik krijg dan gewoon flashbacks naar die vette lachkick avond en dan schiet keihard in een deuk. dusz
Oud 14-02-2002, 14:46
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Ja maar denk je dan echt dat je bent bkijven hangen in een lachkick????
daar moet ik nou om lachen

ik ook, ik krijg er bijna een lachkick van.....ooh oww daluk bijf ik er in hangen
Oud 14-02-2002, 16:00
apekop123
apekop123 is offline
Was er toen ook bij. En wat heb ik toen gelachten (niet normaal meer gewoon). Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik ben blijven hangen. Maarja was altijd al een vrolijk persoon
Oud 14-02-2002, 19:25
A-man
A-man is offline
lachkicks zijn vet
vooral met paddo's, dan lach ik echt een kwartier lang ofzo, dan blijf je gewoon lachen , tenminste met mexicaanse dan.
Oud 15-02-2002, 08:04
whazaaaaap
whazaaaaap is offline
lachuh is gezond...en weed ook...!!;-)
xxx a girl
Oud 15-02-2002, 10:59
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
Citaat:
MasterMolly schreef:
Hebben jullie dat ook wel is gehad? Op een weed avond hadden we met z'n alle een lachkick en heb nog nooit zoo hard gelachen!! Maar dat is dus een beetje blijven hangen en het is al bijna een maand geleden . Of zijn er andere dingen blijven hangen na een avond in de hogere sferen ?/
net zoals bij gustav op de kamer met mastermolly shit!!! damn wat hebben wij gelachen
Oud 15-02-2002, 16:26
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
RanCoRjunky schreef:
net zoals bij gustav op de kamer met mastermolly shit!!! damn wat hebben wij gelachen
dat was ook die keer

trouwens als je met wiet zoveel lacht en lachen is gezond hoe kan wiet dan depressief maken (stond in een andere topic)
Oud 18-02-2002, 21:59
Euforian
Euforian is offline
Citaat:
MasterMolly schreef:

Lach maar zolang je kan !

Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 12:41
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
nooit in een lachkick, wel in een paddo-trip, dat was echt vaag, maar wel kut.
een week later (na die paddo's) kwam het opeens weer terug, een half uutje ossow, ik weet niet percies hoelang, maar dat was wel kut
Oud 20-02-2002, 13:35
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline
Ik heb wel eens lachkicks gehad die echt veel langer dan een kwartier duurden....want ik had een lachkick om een ander die weer een lachkick had om mijn lachkick. Zo hielden wij elkaars lachkick in stand. Erg amusant. Meestal was ik dan zo lang aan het lachen dat ik dan ook al langzaam nuchter werd en de lachkick weer stopte...eindelijk weer adem
Oud 20-02-2002, 16:04
ConnX
ConnX is offline
Ik heb et wel es gehad dat we met n groepje van 6 bij iemand thuis waren wiens ouders weg ware. Na de bbq een paar stix grookt met zn allen, waar 2 een b.t. van kregen. Niet getruerd, de rest kreeg idd een lachkick.

Dit werd echter zo erg dat we drie uur aant lachen waren, en een van ons flauwviel, bijkwam, naaar buiten liep, afkoelde en terugkwam, weer in de lach schoot, ons aanstak, en het geheel tot zon 4 keer toe herhaalde. Die kick bl33f uiteindelijk zon week lang uitfaden. Ja. Maar een maand?????
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:20
MasterMolly
MasterMolly is offline
Het was net zo. Diezelfde week werkten die lachspieren nog onwijs. Na een maand voelde ik het ook maar niet zo als bij het begin. Als ik nou ga lachen, dan is het gewoon extra. Je ontwikkelt tijdens een lachkick gewoon vet veel lachspieren, wat wil je na drie uur lachen!
Oud 20-02-2002, 17:56
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Als ik stoned ben, blijf ik inderdaad wel eens in een lachkick hangen maar niet zo heel erg lang....
Oud 20-02-2002, 17:58
Günther
Günther is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
eeeh, ik weet niet hoor, maar lach jij alleen maar als je stoned bent? ik heb altijd wel de slappe lach opeens ofzo. Ik ben gewoon iemand die vaak lacht, dus in een lachkick blijven hangen na een maand, wat denk je nou zelf

idd ik ben ook altijd vrolijk (ik heb al een week niet geblowd) en ik ben duzz altijd vrolijk niet door de wiet
Reageren

Regels voor berichten