Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 01:08
ProudOfDordt
ProudOfDordt is offline
(te veel) roken van tabak/weed is niet goed voor je longen, (te veel) alcoholgebruik is slecht voor je lever, maar heeft het eten van weed in verwerkte vorm zoals in spacecake nou ook risico's voor je lichaam/organen met zich mee ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2002, 07:22
Verwijderd
euh... geen honger meer?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 11:32
blackteas
blackteas is offline
gewoon uit proberen merke jehet vanzelf
Oud 21-02-2002, 13:47
Doc
Doc is offline
Je kunt er een droge mond van krijgen, maar dat ligt aan jezelf, wat je iig altijd kunt doen is er water bij drinken, dat heeft minder risico's dan bier
Oud 21-02-2002, 16:18
apekop123
apekop123 is offline
Volgens mij is het grootste risoco dat je teveel eet. Het duurt meestal langer dan een uur om in te werken. Dus als je al een beetje hebt geblowd en je bent niet meer helemaal helder en na 45 minuten voel je nog niks, neem je soms (zonder erbij na te denken) nog een plak. Dan kan het wel fout gaan, maar dat ligt er maar net aan hoe sterk de cake is.
Oud 21-02-2002, 17:24
ProudOfDordt
ProudOfDordt is offline
ja ok, dit zijn kortetermijngevolgen,

maar op de lange termijn, na bv 10 jaar regelmatig zoiets eten?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:40
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
ProudOfDordt schreef:
ja ok, dit zijn kortetermijngevolgen,

maar op de lange termijn, na bv 10 jaar regelmatig zoiets eten?
Ik denk dat de gevolgen dan gewoon de gevolgen van wiet zijn

ff een stukkie text van Drugsinfo.nl

De rook van joints en stickies wordt doorgaans diep geïnhaleerd en lang in de longen vastgehouden. Die rook bevat meer kankerverwekkende stoffen dan die van alleen tabak. Op langere termijn kan hierdoor schade optreden aan de luchtwegen.

Volgens die site zijn is de schade op langtermijn alleen aan je longen. Aangezien je spacecake gewoon eet is dit dus niet van toepassing. Ik denk dat het regelmatig (bijv. dagenlijks) eten van spacecake voor een lange tijd (zeg 10 jaar ofzow) wel slecht voor je maag is.
Oud 21-02-2002, 19:15
Günther
Günther is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ik denk dat het regelmatig (bijv. dagenlijks) eten van spacecake voor een lange tijd (zeg 10 jaar ofzow) wel slecht voor je maag is.

ja en vorr je geheugen

Oud 22-02-2002, 17:00
drama
drama is offline
Groot gevaar voor overdosis...

Je neemt een plakje, voelt een tijdje niks, eet er nog maar een...en dan BAM. vlak

Neej, da's niet zo koel
Oud 23-02-2002, 09:06
AciD
AciD is offline
hangt er van af wat er allemaal inzit
Oud 23-02-2002, 12:26
A-man
A-man is offline
Slecht voor je maag is het niet.
En dat van teveel eten is ook niet helemaal waar, als je er niet echt tegen kan misschien wel maar ik heb 1 keer met wat vrienden 50,- hasj in een cake gedaan waarna vervolgens iedereen naar buiten is gegaan. Toen heb ik dus lekker meer dan de helft van die cake gegeten en het werkte best wel goed, het leek een beetje op paddo's alleen dan veel meliger en minder vervormingen enzooi.
Oud 23-02-2002, 13:48
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
A-man schreef:
En dat van teveel eten is ook niet helemaal waar, als je er niet echt tegen kan misschien wel maar ik heb 1 keer met wat vrienden 50,- hasj in een cake gedaan waarna vervolgens iedereen naar buiten is gegaan. Toen heb ik dus lekker meer dan de helft van die cake gegeten en het werkte best wel goed, ...
Volgens mij ben je hier behoorlijk uniek in. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me ook wel heel veel...
Oud 23-02-2002, 19:20
A-man
A-man is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Volgens mij ben je hier behoorlijk uniek in. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me ook wel heel veel...
heel uniek... heb je het ooit gedaan dan?
en heel veel valt wel tegen want ik heb echt wel meer dan dat geblowd op 1 dag, neem nou bijvoorbeeld een blunt, daar gaat al in 1 keer 25,- in. Maarja je kan ook wel overdrijven he, cool 1 blowtje roken! wow wat ben ik stoned zeg van die ene hele blow, oei oei oei...
Oud 23-02-2002, 20:13
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
A-man schreef:
heel uniek... heb je het ooit gedaan dan?
en heel veel valt wel tegen want ik heb echt wel meer dan dat geblowd op 1 dag, neem nou bijvoorbeeld een blunt, daar gaat al in 1 keer 25,- in. Maarja je kan ook wel overdrijven he, cool 1 blowtje roken! wow wat ben ik stoned zeg van die ene hele blow, oei oei oei...
Ik overdrijf niet. Totaal niet zelf. Misschien kan jij er heel goed tegen ofzo, ben nu wel benieuwd hoe dat bij anderren zit...
Oud 24-02-2002, 12:45
A-man
A-man is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Ik overdrijf niet. Totaal niet zelf. Misschien kan jij er heel goed tegen ofzo, ben nu wel benieuwd hoe dat bij anderren zit...
Het is bij iedereen anders natuurlijk, maar veel vrienden van mij hebben ook totaal geen problemen met zoveel cake vreten en alles, maarja dan kan je zo zeggen van dat wij allemaal vrienden zijn omdat we zoveel blowen en alles, mwah is ook niet waar...
Oud 24-02-2002, 12:49
A-man
A-man is offline
het zou er natuurlijk wel aan kunnen liggen dat we allemaal op het zelfde tijd ongeveer zijn gaan blowen, dus dat we allemaal ongeveer dezelfde opbouw van blowen hebben, maarja ik snap eigenlijk niet waar ik over praat want paddo's zijn veel sterker dan een halve cake eten, daar gaat toch ook niet iedereen out van ofzo?
Reageren

Regels voor berichten