me 1e keer spacecake was op me 9e, ik was toen een erg druk ventje en me zus gaf een feestje met spacecake en joints enzo, toen werd ze dus helemaal gek van mij en gaf ze me een stukje cake, daarna geloof ik dat ik de hele nacht gewoon op de bank heb gezeten en niks heb gezegd.
me 1e keer wiet of hasj kan ik me dus echt niet meer herinneren, ik gok dat ik toen bijna 13 was en wat wiet van me ma had gejat ofzo maar dat kan ik me allemaal niet echt meer herinneren.
De 1e keer waarna ik echt regelmatig begon te blowen was toen ik met 2 andere vrienden op straat een geeltje skunk special vond, toen hebben we bij de sigarenboer een pakje vloei gekocht en hebben we gewoon die hele toppen dor midden gebroken en gewoon in het vloeitje gestopt en heel slecht dichtgelikt, vette inbranders en grote stukken die er afvielen enzo... Toen hebben we de laatste top gewoon in onze hand vast gehouden en aangestoken en dan gewoon met onze neus erboven staan hijsen, toen was ik echt superrrrr high.
1e keer paddo's was echt vaag, ik en nog iemand fietste langs de wagenstraat (denhaag) en zagen opeens een winkel genaamd dr.paddo(doordeweekse dag), dus naja we hadden al wel wat van paddo's gehoord en we gingen maar naar binnen, stel je voor, 2 van die kleine pubertjes lopen een smartshop binnen, maarja we hadden weer geluk want de gast die achter de toonbank stond was een ex-vriendje van me zus, en die kende ik ook best goed (hij was ook wel aardig stoned trouwens) dus daar kreeg ik gewoon van mee, aan het einde zei hij nog van "ik zal het niet aan je moeder vertellen he!", de trip was meteen een aanzet om vaker paddo's te kopen
me 1e keer van xtc enzo kan ik me echt niet meer herinneren want dat was allemaal in een periode waarin ik echt te veel blowde, dat is een beetje zeg maar een zwart gat geworden want ik herinner er gewoon niet veel meer van. Daarom blow ik tegenwoordig ook wel wat minder omdat ik graag nog wel wat geheugen over wil houden...