Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Met het uiterlijk + kleding enz.. komen vooroordelen, dat heeft iedereen en kan je ook niets aan doen denk ik...mja als die vooroordelen niet al te best zijn weet ik niet wie er dan nog zin heeft om zo'n persoon beter te leren kennen, zeker niet als die persoon jou leuk vind...mja denk ik hoor...kweet t niet...
over 'rare' kleding heb ik geen commentaar, zolang het 'raar' is en niet gewoon ronduit belachelijk (zo als mijn broertje erbij loopt...) ik ga ook best wel om met verschillende 'soorten' mensen...goths, alto's, 'normale' mensen, R&B fans (of hoe dat heet..?) enz..dus dan kijk je niet snel ergens meer van op ![]() en knap is vind ik, iets dat iedereen maar voor zichzelf moet verzinnen dat heeft volgens mij vooral met smaak te maken en t is niet een feit ofzo..
|
Het is vaak geweldig belangrijk, dat komt door onze maatschappij.
Aan de andere kant: voor mensen die wat minder goed eruit zien is internet uitgevonden. En wat mij betreft is op internet alleen innerlijk belangrijk. En wat mijn internetvriendin ook, anders was ze vast niet verliefd op mij geworden ![]()
|
ja maar de vraag is of ook iedereen irl nog altijd verliefd is he..
wat is knap, a new noise, voor jou? en wat is nou echt lelijk? voorbeelden, want dat abstracte gezeur heeft niemand wat aan, zo van 'achja schoonheid zit van binnen' en 'niet echt mooi maar ook neit te lelijk' enz.
|
Wat ik echt lelijk vind is dat overdreven patserige gedoe,
mensen die er onverzorgd uit zien, of juist te nep. Wat ik mooi vind.. ![]() Hou het maar op een btje tussen alles in, geen hanekam ed, maar ook niet in een pak oid. Ik vind dat uiterlijk best wel wat zegt. Als iemand zich bijv. als een skinhead kleed, heb ik sneller de indruk dat diegene agressief is, en zal ik minder snel op diegene afstappen. k denk dat je uiterlijk toch wel iets van je karakter weergeeft oid. ![]()
|
als je iemand tegen komt voor de eerste keer, let je toch op uiterlijk, dat is zow... dan ga je niet meteen zeggen: jaaah, maar ik let op innerlijk!
natuurlijk is het wel belangrijk, maar wat ik belangrijker vind is dat iemand uitstraling heeft. en er verzorgd uit ziet, daar kun je tenminste zelf wat aan doen (aan je verzorging dan). op het begin let je op uiterlijk, maar hoe beter je de persoon kent, hoe minder je daar op gaat letten dus word innerlijk belangrijker. al ben je nog zo knap, dan hoef je echt niet aardig te zijn.
||
![]() |
Citaat:
moet ik hier mijn ideale vrouw gaan beschrijven ofzo ![]() alright this would do als we hebben over MOOI in de zin van "daar zou ik wel verliefd op kunnen worden" : Een meid met een zwart rokje tot boven haar knieen, een witte blouse over een zwart shirt, zwarte allstars, lief gezicht, zwart haar met pony, 1.60m/1.70m, slank of iets voller. Beetje zelfverzekerde uitstraling. Maar ik val niet alleen emo types hoor ![]() Eigenlijk zijn er 3 kernpunten te noemen bij wat ik mooi vind: 1) Eigenstijls, doch net (met net bedoel ik eigenlijk STRAK (met strak bedoel ik eigenlijk simpel)) : een goth meisje met een latex rokje, dr. martens en een zwart truitje is ook móói door eenvoud). 2) Vrouwelijk ! (veel meiden voelen zich meteen hoer in vrouwelijke kleding... beetje jammer imo ![]() 3) Cute (en gaat niet vragen : "wat is voor jou cute" ![]() Offtopic: volgens mij is dit mijn langst reply op scholieren ooit, dus doe het er maar mee ![]()
Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 15:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() beetje triest trouwens als je bij voorbaat al je mening op zo'n negatieve manier klaar hebt omdat ze toevallig niet voldoet aan jouw beschrijving van het ideale meisje... (lees; een navelpiercing heeft) maargoed t zal wel te maken hebben met je enorme-trueheids-gehalte waar niemand bovenuit stijgt natuurlijk
||
![]() |
Citaat:
oh mijn god ik hou van breezersletjes, ik heb weer heerlijk genoten gisteren bij metal theo on the road ![]() briljant is die kerel
||
Citaat:
![]() maar idd, stiekem is t wel leuk om te zien hoe al die wanhopige pubers poberen op tv te komen
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb dus absoluut geen behoefte aan meer meiden of wat dan ook.. Verder zijn breezersletten gewoon lelijk en totaal NIET mijn smaak, bah. Ze kunnen bets aaerdig zijn, maar ik vind ze lelijk, en dat is wat ik zeg. Trouwens, je bent net 2 maanden lid, wat ben je aan het ijlen zeg, of wie mag je dan wezen.. |
![]() |
||||
Citaat:
waarmee je dus blijkbaar aangeeft ontzettend gericht te zijn op uiterlijk, en dat met zo'n smoelwerk Citaat:
Citaat:
of moet ik eerst een vergunning op komen halen om tegen jou, de oppermachtige mclaren in te gaan? (ja je moet je ergens belangrijk vooroden he)
Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 15:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
Super aantrekkelijke meisjes (type fotomodel) en die dit van zichzelf ook weten hebben voor mij altijd iets afstotelijks. Echte schoonheid zit hem voor mij in imperfectie of kleine dingetjes die net even afwijken van het ideaalbeeld. Overigens heb ik dit ook met bijvoorbeeld muziek en gebruiksvoorwerpen
![]() En uiteraard (o cliché) is een mooi innerlijk ook bepalend.
|
![]() |
||||
Citaat:
bij mij is dat als iemand echt stinkt en er maden uit zijn haar komen, dus gewoon slechte lichaamshygiene ( of schilfers etc) Citaat:
nouja, ik val op knappe mannen, met donker haar en lichte ogen. Tja, ik let niet erg op kleding, dat vind ik ZEER misleidend, zegt meestal niet zoveel over hoe iemand IS. ( en met zijn bedoel ik meer dan de oppervlakkige kroegganger het formuleert) Ik houd er wel van als een jongen gel in zijn haar heeft, als mijn vriend dat niet doet ziet ie er niet uit. Als hij zijn abard laat staan is dat voor 1 dag sexy, daarna mag hij niet meer aan me komen ![]() Citaat:
![]() Soms heeft hij van die vale zarte broeken met een ouderwetse pasvorm, en die zijn gewoon..vre-se-lijk. Nu zie ik ze niet meer, ook als hij een trainingsjas draagt ( in huis dat wel) geef ik er niets meer om. Hij...aan de andere kant...wil weer WEL dat IK er mooi bijloop. Langzaam word het ook duidelijk dat IK misshcien hetzelfde van HEM verlang..maar hij heeft zo'n goede looks dat kleding niet zoveel uitmaakt, hij breekt met zijn oogopslag toch al honderden harten ![]()
|
het valt toch weer op dat iedereen hetzelfde zegt.... houding, stijl zijn belangrijk.. afkeur van breezahsletjus en superknapheid...
mjah ik kan niet echt zeggen waar ik op val.. de jongens die mij het meeste hebben gedaan tot nu toe zijn totaaaal verschillend... van punk, metal tot hiphop en jungle.. qua kleding zijn ze ook allemaal anders en qua uiterlijk al helemaal... alleen het type wat op een meeloperige manier bezig is met de mode vink denk ik afschrikwekkend... normaal modebewust zijn zou nog wel kunnen... eigenlijk maakt het niet uit als diegene er maar zelf overnagedacht heeft en gekozen heeft voor wat hij of zij draagt/denkt/is en zich niet laat voorschrijven door anderen... maar knapheid is eigenlijk niet echt aan de orde, wel aantrekkingskracht dat is heeeel belangrijk maar dat kank nie zo uitleggen hoe dat zit ![]()
|
hhmm nouja, ik zal niet ontkennen dat uiterlijk misschien wel een beetje belangrijk is, maar niet het allerbelangrijkste. als diegene gewoon maar 'iets heeft' (Liek wat doen we weer vaag). Maar ik vind niet dat ik het recht heb om alleen maar op 'superknappe' jongens te vallen, omdat ik zelf niet geweldig ben, waarom moet die jongen dat dan wel moeten zijn? Het zal wel zo zijn dat uiterlijk bepalend is bij een eerste ontmoeting, maarja. Blaat
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het veeeeel belangrijker als iemand zich goed verzorgd dan of iemand superknap is... mjah
|
![]() |
ow wat maakt t eig. uit er werd toch alleen maar om een mening gevraagt niet of iedereen die mening van anderen ging afzeiken of zie ik het nu verkeerd
![]() sorry moest er effen uit Ik vind dat wat 'knapheid' betreft het gewoon ieder zijn eigen smaak is en wat kleding en verzorging daarmee te maken heeft ligt ook bij iedereen anders.. dus dan krijg je weer zoiets van "op ieder potje past een dekseltje" ![]() ja toch?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar, wat is een imperfectie en wat wijkt af van het ideaalbeeld? ik bedoel, heo nauw neem je het daarmee. ik vind het zelf heel moeilijk om een eenduidig antworod te geven op dit soort vragen. het verschilt zooo per jongen. ik val in elk geval wel voor sprekende gezichten. innerlijk is enorm belangrijk want ik vind zelfverzekerdheid/eigenwijsheid soms juist verlegenheid vaak heel mooi en dat maakt op mij dan meer indruk dan de rest van iemands gezicht enzo. echt lelijke foute kleding vind ik vaak wel minder. maar dan heb ik het ook over echtechtechtecht lelijk. witte sokken vergeef ik bijvoorbeeld niemand. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
'kan niet' waar slaat dat op? En welke sokken 'kunnen dan wel' en waarom 'kunnen die dan wel'? Ik kan hier niet bij. Witte sportsokken zijn gewoon functioneel, makkelijk in de was, comfortabel, en bovendien, wanneer zie je nou sokken? |
![]() |
|
Tuurlijk is uiterlijk belangrijk. Het zegt superveel over iemand, je kunt eruit opmaken wat voor type iemand is, wat voor stijl hij heeft.. En als ik een vriendje heb moet die er ook zeker wel goed uitzien ja.. anders zou ik er sowieso al niet op vallen, het hoeft geen model te zijn of zo, maar hij moet wel qua uiterlijk aantrekkelijk zijn, puur fysieke aantrekkingskracht zeg maar.. tuurlijk is innerlijk uiteindelijk het belangrijkst maar het is hypocriet om te zeggen dat je niet op uiterlijk let, dat doet namelijk iedereen, bewust dan wel onbewust. Kleding moet ook absoluut goed zitten bij mij, moet stijlvol zijn.
En uitstraling bepaalt vaak voor een groot deel hoe 'knap' ik iemand vind ![]()
|
uitstraling is erg bepalend of ik iemand uberhaupt wil leren kennen. en hij moet er wel verzorgd uitzien. maarjahh, misschien word ik ooit nog wel verliefd op een 'sloeber'. en dan tellen m'n gevoelens voor hem, zijn karakter en interesses meer mee dan z'n uiterlijke verzorging. hoewel hij niet moet stinken... bahh
|
![]() |
|
ja natuurlijk mag ie niet stinken, nah uh
![]() en waarom witte sokken niet kunnen : omdat ze gewoon lelijk zijn. ik vind ze enkel en alleen kunnen als iemand ook helemaal in het wit gekleed is (en zelfs dan zet ik er grote vraagtekens bij, maarja je hebt er gekken bij in het leven). tuurlijk zijn sokken maar sokken, en doe dus verstandig en neem gewoon lekker onopvallende donkere sokken.
|
|