Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2002, 13:58
corduroy
corduroy is offline
vast al wel eens geweest dit topic maar ik heb het nog niet gezien, dus ik maak het aan.
had het er net met een vriendin over, hoe irritant het soms is dat uiterlijk zo bepalend is.
wat is nou echt een no go area?
hoe knap moet iemand voor een amoureuze relatione zijn?
wat is dan daadwerkelijk knap? vind je het genant als iemand zich raar kleedt? etc.
Oud 29-11-2002, 14:00
a new noise
a new noise is offline
"hoe knap moet iemand voor een amoureuze relatione zijn? "

knap genoeg om verliefd op te zijn
Oud 29-11-2002, 14:09
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
a new noise schreef:
"hoe knap moet iemand voor een amoureuze relatione zijn? "

knap genoeg om verliefd op te zijn
ten eerste is knap nog steeds iets redelijks relatiefs, en daarnaast; word jij verliefd op iemand anwege zn uiterlijk? kun jij je gevoelens ignoren als iemand niet superknap is, of iig niet is wat jij onder "knap" verstaat?
Oud 29-11-2002, 14:11
CoolJessy
CoolJessy is offline
Met het uiterlijk + kleding enz.. komen vooroordelen, dat heeft iedereen en kan je ook niets aan doen denk ik...mja als die vooroordelen niet al te best zijn weet ik niet wie er dan nog zin heeft om zo'n persoon beter te leren kennen, zeker niet als die persoon jou leuk vind...mja denk ik hoor...kweet t niet...

over 'rare' kleding heb ik geen commentaar, zolang het 'raar' is en niet gewoon ronduit belachelijk (zo als mijn broertje erbij loopt...) ik ga ook best wel om met verschillende 'soorten' mensen...goths, alto's, 'normale' mensen, R&B fans (of hoe dat heet..?) enz..dus dan kijk je niet snel ergens meer van op

en knap is vind ik, iets dat iedereen maar voor zichzelf moet verzinnen dat heeft volgens mij vooral met smaak te maken en t is niet een feit ofzo..
Oud 29-11-2002, 14:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is vaak geweldig belangrijk, dat komt door onze maatschappij.

Aan de andere kant: voor mensen die wat minder goed eruit zien is internet uitgevonden. En wat mij betreft is op internet alleen innerlijk belangrijk. En wat mijn internetvriendin ook, anders was ze vast niet verliefd op mij geworden
Oud 29-11-2002, 14:20
Verwijderd
Nah, het is wel wat belangrijk..
Je neemt simpelweg niet vlug met iemand zonder uistraling enzo..

En als ik een BreezerSlet tegenkom denk ik bij voorbaat al: bah
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:21
corduroy
corduroy is offline
ja maar de vraag is of ook iedereen irl nog altijd verliefd is he..
wat is knap, a new noise, voor jou?
en wat is nou echt lelijk?
voorbeelden, want dat abstracte gezeur heeft niemand wat aan, zo van 'achja schoonheid zit van binnen' en 'niet echt mooi maar ook neit te lelijk' enz.
Oud 29-11-2002, 14:23
Verwijderd
Wat ik trouwens wel vind,
als je iemand kent en je gaat ermee om, maar vind je niet super knap..
En hoe aardiger je haar gaat vinden, hoe knapper ze word...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:29
Quiana
Quiana is offline
Wat ik echt lelijk vind is dat overdreven patserige gedoe,
mensen die er onverzorgd uit zien, of juist te nep.
Wat ik mooi vind..
Hou het maar op een btje tussen alles in,
geen hanekam ed, maar ook niet in een pak oid.
Ik vind dat uiterlijk best wel wat zegt.
Als iemand zich bijv. als een skinhead kleed,
heb ik sneller de indruk dat diegene agressief is,
en zal ik minder snel op diegene afstappen.
k denk dat je uiterlijk toch wel iets van je karakter weergeeft oid.
Oud 29-11-2002, 14:30
hoeva
hoeva is offline
als je iemand tegen komt voor de eerste keer, let je toch op uiterlijk, dat is zow... dan ga je niet meteen zeggen: jaaah, maar ik let op innerlijk!
natuurlijk is het wel belangrijk, maar wat ik belangrijker vind is dat iemand uitstraling heeft. en er verzorgd uit ziet, daar kun je tenminste zelf wat aan doen (aan je verzorging dan).
op het begin let je op uiterlijk, maar hoe beter je de persoon kent, hoe minder je daar op gaat letten dus word innerlijk belangrijker.
al ben je nog zo knap, dan hoef je echt niet aardig te zijn.
Oud 29-11-2002, 14:45
Verwijderd
Och ik ben het allebei niet, 'k vraag me af wat m'n vriendin nou precies in me ziet.

(misschien de zekerheid dat ik nooit vreemd kan gaan )
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:48
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
corduroy schreef:
ja maar de vraag is of ook iedereen irl nog altijd verliefd is he..
wat is knap, a new noise, voor jou?
en wat is nou echt lelijk?
voorbeelden, want dat abstracte gezeur heeft niemand wat aan, zo van 'achja schoonheid zit van binnen' en 'niet echt mooi maar ook neit te lelijk' enz.
Concrete voorbeelden, puur over uiterlijk? pfff...
moet ik hier mijn ideale vrouw gaan beschrijven ofzo ?
alright this would do als we hebben over MOOI in de zin van "daar zou ik wel verliefd op kunnen worden" :

Een meid met een zwart rokje tot boven haar knieen, een witte blouse over een zwart shirt, zwarte allstars, lief gezicht, zwart haar met pony, 1.60m/1.70m, slank of iets voller. Beetje zelfverzekerde uitstraling.

Maar ik val niet alleen emo types hoor

Eigenlijk zijn er 3 kernpunten te noemen bij wat ik mooi vind:

1) Eigenstijls, doch net (met net bedoel ik eigenlijk STRAK (met strak bedoel ik eigenlijk simpel)) : een goth meisje met een latex rokje, dr. martens en een zwart truitje is ook móói door eenvoud).
2) Vrouwelijk ! (veel meiden voelen zich meteen hoer in vrouwelijke kleding... beetje jammer imo )
3) Cute

(en gaat niet vragen : "wat is voor jou cute" )

Offtopic: volgens mij is dit mijn langst reply op scholieren ooit, dus doe het er maar mee

Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:00
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
McLaren schreef:

dat ze tot je grootste ergenis meer jongens dan jou kan krijgen hoef je niet gelijk af te reageren door met termen als slet te gaan gooien hoor

beetje triest trouwens als je bij voorbaat al je mening op zo'n negatieve manier klaar hebt omdat ze toevallig niet voldoet aan jouw beschrijving van het ideale meisje... (lees; een navelpiercing heeft) maargoed t zal wel te maken hebben met je enorme-trueheids-gehalte waar niemand bovenuit stijgt natuurlijk
Oud 29-11-2002, 15:03
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
not an addict schreef:
dat ze tot je grootste ergenis meer jongens dan jou kan krijgen hoef je niet gelijk af te reageren door met termen als slet te gaan gooien hoor

beetje triest trouwens als je bij voorbaat al je mening op zo'n negatieve manier klaar hebt omdat ze toevallig niet voldoet aan jouw beschrijving van het ideale meisje... (lees; een navelpiercing heeft) maargoed t zal wel te maken hebben met je enorme-trueheids-gehalte waar niemand bovenuit stijgt natuurlijk

oh mijn god ik hou van breezersletjes,
ik heb weer heerlijk genoten gisteren bij metal theo on the road
briljant is die kerel
Oud 29-11-2002, 15:07
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
a new noise schreef:
oh mijn god ik hou van breezersletjes,
ik heb weer heerlijk genoten gisteren bij metal theo on the road
briljant is die kerel
neehee die gast is zoooo irritant, hij werkt echt zwaar op mn zenuwen

maar idd, stiekem is t wel leuk om te zien hoe al die wanhopige pubers poberen op tv te komen
Oud 29-11-2002, 15:09
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
not an addict schreef:
neehee die gast is zoooo irritant, hij werkt echt zwaar op mn zenuwen

maar idd, stiekem is t wel leuk om te zien hoe al die wanhopige pubers poberen op tv te komen
en diegenen die gefilmd worden die staan met hun bek open kauwgom te vreten... wat een figuren
Oud 29-11-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
not an addict schreef:

Ik heb al 2 jaar dezelfde vriendin,
ik heb dus absoluut geen behoefte aan meer meiden of wat dan ook..
Verder zijn breezersletten gewoon lelijk en totaal NIET mijn smaak, bah.

Ze kunnen bets aaerdig zijn, maar ik vind ze lelijk, en dat is wat ik zeg.

Trouwens, je bent net 2 maanden lid, wat ben je aan het ijlen zeg, of wie mag je dan wezen..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:13
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
a new noise schreef:
en diegenen die gefilmd worden die staan met hun bek open kauwgom te vreten... wat een figuren
of elkaar ont-zet-tend onsmakelijk af te lebberen

oh joy
Oud 29-11-2002, 15:18
SugarBox
SugarBox is offline
Het gaat niet om hoe je eruit ziet opzich, maar om hoe je het presenteert. En wat je uitstraalt..
Oud 29-11-2002, 15:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
SugarBox schreef:
Het gaat niet om hoe je eruit ziet opzich, maar om hoe je het presenteert. En wat je uitstraalt..

hoe bedoel je?
aan dit soort abstract gelul hebben we inderdaad nix
Oud 29-11-2002, 15:20
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ik heb al 2 jaar dezelfde vriendin,
ik heb dus absoluut geen behoefte aan meer meiden of wat dan ook..

waarmee je dus blijkbaar aangeeft ontzettend gericht te zijn op uiterlijk, en dat met zo'n smoelwerk

Citaat:
en wat maakt ze lelijk? niet aan je smaak voldoen of niet je type zijn hoeft nog niet gelijk lelijk te zijn hoor... misschien zou je je es vaker in de nederlandse taal kunnen verdiepen

Citaat:
Trouwens, je bent net 2 maanden lid, wat ben je aan het ijlen zeg, of wie mag je dan wezen..
het doet er niet toe wie ik ben, en de tijd dat k lid ben of t aantal post dat k heb is imo volledig irrelevant

of moet ik eerst een vergunning op komen halen om tegen jou, de oppermachtige mclaren in te gaan? (ja je moet je ergens belangrijk vooroden he)

Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:20
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
not an addict schreef:
of elkaar ont-zet-tend onsmakelijk af te lebberen

oh joy
ja op wasmachine tempo met de bubblegum nog in de bek
Oud 29-11-2002, 15:25
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ja op wasmachine tempo met de bubblegum nog in de bek
mja t wordt nu nog leuker, hij gaat n id-dating show presenteren (of doet het al, maar dan loop k achter)
Oud 29-11-2002, 15:47
SugarBox
SugarBox is offline
Citaat:
a new noise schreef:
hoe bedoel je?
aan dit soort abstract gelul hebben we inderdaad nix
dmv kleding en houding (denk aan manier van lopen, hoe je je gedraagt).. zeg maar hoe je overkomt. daar beoordeel je iemand het eerst op als je diegene ziet..
Oud 29-11-2002, 16:07
J-roen
J-roen is offline
Super aantrekkelijke meisjes (type fotomodel) en die dit van zichzelf ook weten hebben voor mij altijd iets afstotelijks. Echte schoonheid zit hem voor mij in imperfectie of kleine dingetjes die net even afwijken van het ideaalbeeld. Overigens heb ik dit ook met bijvoorbeeld muziek en gebruiksvoorwerpen , ik houd niet van gladde, perfecte 'mooie' dingen.

En uiteraard (o cliché) is een mooi innerlijk ook bepalend.
Oud 29-11-2002, 21:13
a new noise
a new noise is offline
up up ..and away
Oud 29-11-2002, 22:02
Optima
Optima is offline
Citaat:
corduroy schreef:
wat is nou echt een no go area?

bij mij is dat als iemand echt stinkt en er maden uit zijn haar komen, dus gewoon slechte lichaamshygiene ( of schilfers etc)

Citaat:

hoe knap moet iemand voor een amoureuze relatione zijn?

nouja, ik val op knappe mannen, met donker haar en lichte ogen. Tja, ik let niet erg op kleding, dat vind ik ZEER misleidend, zegt meestal niet zoveel over hoe iemand IS. ( en met zijn bedoel ik meer dan de oppervlakkige kroegganger het formuleert)
Ik houd er wel van als een jongen gel in zijn haar heeft, als mijn vriend dat niet doet ziet ie er niet uit. Als hij zijn abard laat staan is dat voor 1 dag sexy, daarna mag hij niet meer aan me komen

Citaat:
vind je het genant als iemand zich raar kleedt? etc.
ik heb een tijdje gehad dat ik me doodergerde ana het feit dat mijn vriend er ...shabby op zijn minst gezegd, bijliep. Nu zie ik hem de helft van de dag naakt en maakt het niet meer veel uit

Soms heeft hij van die vale zarte broeken met een ouderwetse pasvorm, en die zijn gewoon..vre-se-lijk. Nu zie ik ze niet meer, ook als hij een trainingsjas draagt ( in huis dat wel) geef ik er niets meer om.

Hij...aan de andere kant...wil weer WEL dat IK er mooi bijloop. Langzaam word het ook duidelijk dat IK misshcien hetzelfde van HEM verlang..maar hij heeft zo'n goede looks dat kleding niet zoveel uitmaakt, hij breekt met zijn oogopslag toch al honderden harten
Oud 29-11-2002, 22:03
Roxy
Roxy is offline
het valt toch weer op dat iedereen hetzelfde zegt.... houding, stijl zijn belangrijk.. afkeur van breezahsletjus en superknapheid...

mjah ik kan niet echt zeggen waar ik op val.. de jongens die mij het meeste hebben gedaan tot nu toe zijn totaaaal verschillend... van punk, metal tot hiphop en jungle.. qua kleding zijn ze ook allemaal anders en qua uiterlijk al helemaal... alleen het type wat op een meeloperige manier bezig is met de mode vink denk ik afschrikwekkend... normaal modebewust zijn zou nog wel kunnen... eigenlijk maakt het niet uit als diegene er maar zelf overnagedacht heeft en gekozen heeft voor wat hij of zij draagt/denkt/is en zich niet laat voorschrijven door anderen... maar knapheid is eigenlijk niet echt aan de orde, wel aantrekkingskracht dat is heeeel belangrijk maar dat kank nie zo uitleggen hoe dat zit
Oud 29-11-2002, 22:09
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
hhmm nouja, ik zal niet ontkennen dat uiterlijk misschien wel een beetje belangrijk is, maar niet het allerbelangrijkste. als diegene gewoon maar 'iets heeft' (Liek wat doen we weer vaag). Maar ik vind niet dat ik het recht heb om alleen maar op 'superknappe' jongens te vallen, omdat ik zelf niet geweldig ben, waarom moet die jongen dat dan wel moeten zijn? Het zal wel zo zijn dat uiterlijk bepalend is bij een eerste ontmoeting, maarja. Blaat
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:
jungle..
Tarzan?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 11:32
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:

Ik vind dit raar. Laten we het niet over de definitie van een breezerslet hebben, want daar komen we natuurlijk nooit uit. Maar zulke type meisjes hoeven natuurlijk helemaal niet lelijk te zijn. Ze kunnen best knap zijn. Alleen ze hebben een foute smaak in hun manier van kleden. En dat is heel iets anders.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 12:09
hoeva
hoeva is offline
Citaat:
Roxy schreef:
het valt toch weer op dat iedereen hetzelfde zegt.... houding, stijl zijn belangrijk.. afkeur van breezahsletjus en superknapheid...
sorry hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik superknapheid belangrijk vind, en afkeur van breezahsletjus oowk niej... het is nie bedoelt als aanval, maar daar wilde ik toch ff wat overkwijt, sorrrrry
ik vind het veeeeel belangrijker als iemand zich goed verzorgd dan of iemand superknap is... mjah
Oud 30-11-2002, 15:02
CoolJessy
CoolJessy is offline
ow wat maakt t eig. uit er werd toch alleen maar om een mening gevraagt niet of iedereen die mening van anderen ging afzeiken of zie ik het nu verkeerd
sorry moest er effen uit
Ik vind dat wat 'knapheid' betreft het gewoon ieder zijn eigen smaak is en wat kleding en verzorging daarmee te maken heeft ligt ook bij iedereen anders..
dus dan krijg je weer zoiets van "op ieder potje past een dekseltje"

ja toch?
Oud 30-11-2002, 15:10
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Monrath schreef:
Het is vaak geweldig belangrijk, dat komt door onze maatschappij.

Aan de andere kant: voor mensen die wat minder goed eruit zien is internet uitgevonden. En wat mij betreft is op internet alleen innerlijk belangrijk. En wat mijn internetvriendin ook, anders was ze vast niet verliefd op mij geworden
Ja, maar over het internet kan iemadn zich voordoen zals die helemaal niet is en als je iemand alleen over internet kent dan kén je iemand meestal ook niet egt , en meestal wordt er over het internet ook foto's gevraagd...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 19:23
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
J-roen schreef:
Super aantrekkelijke meisjes (type fotomodel) en die dit van zichzelf ook weten hebben voor mij altijd iets afstotelijks. Echte schoonheid zit hem voor mij in imperfectie of kleine dingetjes die net even afwijken van het ideaalbeeld. Overigens heb ik dit ook met bijvoorbeeld muziek en gebruiksvoorwerpen , ik houd niet van gladde, perfecte 'mooie' dingen.

En uiteraard (o cliché) is een mooi innerlijk ook bepalend.
je suis d'accord.
maar, wat is een imperfectie en wat wijkt af van het ideaalbeeld? ik bedoel, heo nauw neem je het daarmee.

ik vind het zelf heel moeilijk om een eenduidig antworod te geven op dit soort vragen. het verschilt zooo per jongen. ik val in elk geval wel voor sprekende gezichten. innerlijk is enorm belangrijk want ik vind zelfverzekerdheid/eigenwijsheid soms juist verlegenheid vaak heel mooi en dat maakt op mij dan meer indruk dan de rest van iemands gezicht enzo. echt lelijke foute kleding vind ik vaak wel minder. maar dan heb ik het ook over echtechtechtecht lelijk. witte sokken vergeef ik bijvoorbeeld niemand.
Oud 01-12-2002, 14:09
Verwijderd
Wat is er nu weer mis met witte sokken? Damn sommige mensen zijn echt kieskeurig... je gaat toch niem. afrekenen op z'n sokken... pff
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 14:10
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Wat is er nu weer mis met witte sokken? Damn sommige mensen zijn echt kieskeurig... je gaat toch niem. afrekenen op z'n sokken... pff
sorry, maar witte (sport) sokken kunnen echt niet!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 14:19
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
sorry, maar witte (sport) sokken kunnen echt niet!
Ja dat zegt 'iedereen' wel fijn, maar een onderbouwing wordt zeer zelden gehoord.

'kan niet' waar slaat dat op? En welke sokken 'kunnen dan wel' en waarom 'kunnen die dan wel'? Ik kan hier niet bij. Witte sportsokken zijn gewoon functioneel, makkelijk in de was, comfortabel, en bovendien, wanneer zie je nou sokken?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
'kan niet' waar slaat dat op? En welke sokken 'kunnen dan wel' en waarom 'kunnen die dan wel'? Ik kan hier niet bij.
het is een soort etiquette dat is nu eenmaal zo...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind 'uiterlijk' belangrijk zoals het 'verzorgd' eruit ziet!
Oud 01-12-2002, 15:14
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja dat zegt 'iedereen' wel fijn, maar een onderbouwing wordt zeer zelden gehoord.

mannen met witte sokken kunnen niet presteren in bed. toen ik eenmaal overstapte naar grijze en zwarte werd ik een beest met stamina.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:26
Verwijderd
Ik heb scheit aan etiquettes.

(eigenlijk niet, maar wel zulke achterlijke)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:27
Verwijderd
Kijk, ik kan begrijpen dat je 't niet mooi vind. Da's een questie van smaak, maar gewoon zeggen 'dat kan nou eenmaal niet' klinkt in mijn oren als klinkklaar geblaat.

Overigens, ik vind witte sokken niet mooi.
Ik vind ze ook niet lelijk. Sokken zijn gewoon sokken.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:42
Esmée
Esmée is offline
Tuurlijk is uiterlijk belangrijk. Het zegt superveel over iemand, je kunt eruit opmaken wat voor type iemand is, wat voor stijl hij heeft.. En als ik een vriendje heb moet die er ook zeker wel goed uitzien ja.. anders zou ik er sowieso al niet op vallen, het hoeft geen model te zijn of zo, maar hij moet wel qua uiterlijk aantrekkelijk zijn, puur fysieke aantrekkingskracht zeg maar.. tuurlijk is innerlijk uiteindelijk het belangrijkst maar het is hypocriet om te zeggen dat je niet op uiterlijk let, dat doet namelijk iedereen, bewust dan wel onbewust. Kleding moet ook absoluut goed zitten bij mij, moet stijlvol zijn.
En uitstraling bepaalt vaak voor een groot deel hoe 'knap' ik iemand vind
Oud 01-12-2002, 15:45
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
uitstraling is erg bepalend of ik iemand uberhaupt wil leren kennen. en hij moet er wel verzorgd uitzien. maarjahh, misschien word ik ooit nog wel verliefd op een 'sloeber'. en dan tellen m'n gevoelens voor hem, zijn karakter en interesses meer mee dan z'n uiterlijke verzorging. hoewel hij niet moet stinken... bahh
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 18:14
corduroy
corduroy is offline
ja natuurlijk mag ie niet stinken, nah uh

en waarom witte sokken niet kunnen : omdat ze gewoon lelijk zijn. ik vind ze enkel en alleen kunnen als iemand ook helemaal in het wit gekleed is (en zelfs dan zet ik er grote vraagtekens bij, maarja je hebt er gekken bij in het leven).
tuurlijk zijn sokken maar sokken, en doe dus verstandig en neem gewoon lekker onopvallende donkere sokken.
Oud 01-12-2002, 18:27
a new noise
a new noise is offline
witte sokken staan gewoon niet onder nette kleding
Oud 01-12-2002, 18:59
LeiGif
LeiGif is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 19:13
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
bertbart schreef:
[B] Alleen ze hebben een foute smaak in hun manier van kledenB]
Én van drankkeuze!
Oud 01-12-2002, 19:20
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind dat diegene er verzorgd uit moet zien. Knap is weer zo persoonlijk. Ok, verzorgd en geen picasso gezicht.
Reageren

Regels voor berichten